🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تراست در شهر نجف آباد استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تراست در شهر نجف آباد استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسینی که برای کولرگازی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  2. سوال: دلیل قطعی و اتصالی در فیوز کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مصرف بالای انرژی که باعث این اتفاق می شود به سبب های متفاوت روی می دهد . کافی است فیلتر هوای شما مسدود شده باشد که در این حالت دستگاه برای کاهش پیدا نکردن راندمان خود انرژی بیشتری صرف انجام کار خود می کند.
  3. سوال: چرا دور تند کولرگازی من کار نمی کند؟
    پاسخ: در ساده ترین حالت ممکن است کلید رابط وضعیت مشکل داشته و معیوب یاشد که نیاز به تعمیر و با تعویض دارد.
  4. سوال: چرا میزان شدت هوای ایجاد شده توسط کولرگازی کم است؟
    پاسخ: در ابتدا بررسی کنید که میزان شدت هوا در کولرگازی بالا باشد که اگر در صورت بالا بودن باز هم شدت پرتاب کم باشد قطعا باید قطعات مختلف داخل کولرگازی مورد بررسی قرار گیرد.
  5. سوال: اکسپنشن (لوله مویی) چه نقشی در کولر گازی دارد؟
    پاسخ: لوله مویی با همکاری اواپراتور در تبخیر گاز مبرد عمل می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29190.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

روسیه ماشین لباسشویی مخصوص سفرهای فضایی می‌سازد

کمپانی RKK Energiya روسیه (تولید کننده موشک بالستیک، فضاپیما و تجهیزات ایستگاه‌های فضایی) به تازگی از برنامه خود برای توسعه و تولید نخستین ماشین لباسشویی مخصوص فضا خبر داده و اظهار داشته که این ابزار در ...

کمپانی RKK Energiya روسیه (تولید کننده موشک بالستیک، فضاپیما و تجهیزات ایستگاه‌های فضایی) به تازگی از برنامه خود برای توسعه و تولید نخستین ماشین لباسشویی مخصوص فضا خبر داده و اظهار داشته که این - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر نجف آباد استان اصفهان - ابزار در سفر به - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر نجف آباد استان اصفهان - ماه و سایر مسافرت های بین سیاره ای آینده مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

ماشین لباسشویی فضایی روس‌ها از دی اکسید کربن برای شست و شو استفاده می‌کند

از آنجایی که - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر نجف آباد استان اصفهان - یک ماشین لباسشویی معمولی برای کار کردن به مقدار - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر نجف آباد استان اصفهان - زیادی - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر نجف آباد استان اصفهان - آب و البته نیروز جاذبه وابسته است، استفاده از آن در سفرهای - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر نجف آباد استان اصفهان - فضایی، هرچقدر هم که بهینه باشد، توجیه پذیر نبوده و به - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر نجف آباد استان اصفهان - فناوری متفاوتی برای شست و شوی لباس در فضا نیاز است. مهندسین روسی نیز با آگاهی از این موضوع، ماشینی را در دست توسعه دارند که دی اکسید کربن حاصل از بازدم فضانوردان را جذب کرده و با قرار دادن آن تحت فشار، مایعی تولید می کند که می تواند برای شست و شوی لباس ها مورد استفاده قرار گیرد.

تعمیرات کولر گازی تراست در شهر نجف آباد استان اصفهان

در حال حاضر فضانوردان امکان شست و شوی لباس های خود در فضا را ندارند و مجبورند تعداد محدودی از لباس ها را با خود به فضا برده - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر نجف آباد استان اصفهان - و تنها در صورت کثیف شدن، لباس خود را - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر نجف آباد استان اصفهان - عوض کنند. این موضوع علاوه بر ایجاد حس ناراحتی، خصوصاً در سفرهای طولانی مدت ریسک رشد میکروب های خطرناک در محیط بسته فضاپیما یا - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر نجف آباد استان اصفهان - ایستگاه فضایی را افزایش داده و سلامت - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر نجف آباد استان اصفهان - فضانوردان را به خطر می اندازد.

از طرفی وزن بالای لباس های مورد نیاز فضانوردان نیز چالش دیگری است به طوری که طبق محاسبات انجام شده، سه فضانورد ساکن یک ایستگاه فضایی در طول سال به بیش از 650 کیلوگرم لباس نیاز دارند که این رقم برای یک سفر اکتشافی دو ساله به مریخ، از مرز 2 تن نیز تجاوز خواهد کرد؛ عددی که به تنهایی محاسبات مصرف سوخت فضاپیما را به کلی عوض می کند.

به همین خاطر استفاده از یک ماشین لباسشویی مخصوص می تواند علاوه بر بهبود بهداشت فردی و راحتی فضانوردان، سفرهای رفت و برگشتی ارسال محموله به ایستگاه فضایی را هم کاهش داده و در مصرف سوخت راکت ها صرفه جویی کند.

گفتنی است ناسا نیز پیش از این به فکر توسعه یک ماشین لباسشویی بسیار کم مصرف (آب و انرژی) برای استفاده در مدار پایین زمین افتاده بود که این طرح هنوز به نتیجه نرسیده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone