🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر خراسان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر خراسان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
  2. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  3. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  4. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29198.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

تصاویر نمونه اولیه آیفون برای نخستین بار منتشر شد؛ مادربورد قرمز استیو جابز

کمپانی اپل نخستین آیفون را طی دو سال و نیم کار مداوم و به صورت محرمانه توسعه داد و در این مدت برای حفظ اسرار شرکت و سورپرایز واقعی بازار، از یک مادربورد با نام ...

کمپانی اپل نخستین آیفون را طی دو سال و نیم کار مداوم و به صورت محرمانه توسعه داد و در این مدت برای - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر خراسان استان خراسان - حفظ اسرار شرکت و سورپرایز واقعی بازار، از یک - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر خراسان استان خراسان - مادربورد با نام M68 که اجزای تلفن روی آن پخش شده بودند به عنوان نمونه اولیه آیفون استفاده می کرد.

روش مذکور - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر خراسان استان خراسان - علاوه بر سهولت انجام تغییرات سخت - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر خراسان استان خراسان - افزاری، باعث می شد اکثر مهندسانی - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر خراسان استان خراسان - که روی محصول کار می کردند، از شکل نهایی و تمام قابلیت - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر خراسان استان خراسان - های آن به طور کامل مطلع نشوند و از این رو، وجود محصولی به نام آیفون تا روز معرفی توسط - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر خراسان استان خراسان - استیو جابز محرمانه باقی بماند.

تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر خراسان  استان خراسان

حالا پس از حدود 12 سال، برای نخستین بار تصاویری از - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر خراسان استان خراسان - مادربورد قرمز رنگ اپل که نخستین مدل آیفون با استفاده از آن توسعه یافته منتشر شده که علاوه بر ارزش تاریخی، نکات جالبی هم در خود دارد.

نمونه اولیه آیفون از حافظه ساخت سامسونگ برخوردار بود

به عنوان مثال در قلب این مادربورد شاهد حضور پردازنده اپلیکیشن اپل هستیم که یک ماژول متشکل از پردازنده 620 مگاهرتزی ARM1176JZF و رم K4X1G153PC ساخت سامسونگ بوده که حافظه روی پردازنده سوار شده است. در کنار - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر خراسان استان خراسان - این ماژول نیز کارت حافظه 4 گیگابایتی NAND سامسونگ با کد K9HBG08U1M وجود دارد که محل ذخیره سازی سیستم عامل بوده و به مهندسان اپل اجازه می داد - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر خراسان استان خراسان - به سادگی نسخه های مختلف سیستم عامل را تنها با تعویض کارت حافظه، اجرا کنند.

تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر خراسان  استان خراسان

مادربورد مورد بحث که رنگ قرمز آن - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر خراسان استان خراسان - نشان دهنده پروتوتایپ بودن محصول است (اپل برای محصولات نهایی از رنگ های سبز و آبی استفاده می کند)، از کانکتور 30 پین اپل، پورت LAN، دو درگاه Mini USB، اسلات سیم کارت، دوربین، جک - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر خراسان استان خراسان - 3.5 میلیمتری هدفون و دکمه های هوم و تنظیم صدا - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر خراسان استان خراسان - برخوردار بوده و در قسمت پایین سمت راست آن، فضای قرارگیری نمایشگر تعبیه شده است.

جالب است بدانید که علاوه بر سخت افزارهای سامسونگ، چیپ های ساخت Infineon، اینتل، CSR، مارول و - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر خراسان استان خراسان - Skyworks نیز در مادربورد نمونه اولیه - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر خراسان استان خراسان - آیفون به چشم می خورند.

تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر خراسان  استان خراسان

لازم به ذکر است که در برخی موارد مادربورد M68 بدون نمایشگر اختصاصی در اختیار مهندسان قرار می گرفت که در چنین شرایطی با استفاده - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر خراسان استان خراسان - از درگاه RCA و خروجی کامپوننت، امکان اتصال نمایشگر خارجی به مادربورد - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر خراسان استان خراسان - آیفون وجود داشت. مسئله مورد اشاره درباره باتری هم صدق می کرد و در صورت عدم ارائه باتری، امکان روشن کردن نمونه اولیه آیفون با استفاده از برق مستقیم وجود داشت.

گفتنی است اپل در حال حاضر برای توسعه آیفون های جدید از بوردهای کوچکتر با کیس های محافظ استفاده می کند تا همچنان طراحی نهایی از دید اکثر مهندسان کمپانی پنهان بماند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone