🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی الجی در شهر پارس آباد استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی الجی در شهر پارس آباد استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خدمات و تعمیرات انجام شده برای من دارای ضمانت است؟
    پاسخ: تمامی خدمات انجام شده ثبت خواهد شد و برای شما تا 90 روز ضمانت معتبر خواهد داشت.
  2. سوال: اسپیلت چه تفاوتی با کولرگازی دارد؟
    پاسخ: در وقع کارایی و عملکرد یکسان بین هر دو دستگاه وجود دارد . با اینحال اسپیلت ها اکثرا فقط به صورت سرمایشی هستن لکن کولرگازی در عین حال عمل گرمایش و سرمایش را انجام میدهد.
  3. سوال: نقش برد الکتریکی در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: بله؛ قطعا کوچکترین خرابی و مشکل در برد دستگاه قسمت های مختلف کولرگازی را مورد تاثیر قرار خواهد داد . بهتر است در صورت مشاهده هر گونه مشکل تعمیر این قطعه را به دست تکنسین های ماهر بسپارید.
  4. سوال: چه زمانی میتوانیم نتیجه بگیریم برد دستگاه مشکل است؟
    پاسخ: برد را میتوان به مغز کولرگازی تشبیه کرد بنابراین خرابی در هر قسمتی میتواند به دلیل عملکرد نادرست برد باشد.
  5. سوال: نقش و وظیفه کندانسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: در هنگام گرمایش یا سرمایش بسته به نوع استفاده گرمای گاز را جذب و یا دفع می کند و اختلال در عملکرد آن باعث تشکیل هوا با دما نا مناسب خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29196.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

تاریخ از کار افتادن اینباکس مشخص شد؛ سرنوشت نامعلوم کاربران

گوگل پیش از این به کاربران اینباکس اطلاع داده بود که این اپلیکیشن در ماه مارچ (اسفند - فروردین) از کار خواهد افتاد. در همین راستا این کمپانی قول داده بود که قابلیت‌های اینباکس را ...

گوگل پیش از این به کاربران اینباکس اطلاع داده بود که این اپلیکیشن در - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر پارس آباد استان اردبیل - ماه مارچ (اسفند - فروردین) از کار خواهد افتاد. در همین راستا این کمپانی قول داده بود که قابلیت‌های اینباکس را به‌زودی به نسخه جدید جیمیل اضافه خواهد کرد؛ قولی که هنوز و با مشخص شدن تاریخ دقیق کنار گذاشته شدن اینباکس هم عملی نشده است.

پیش از این کاربران اینباکس نوتیفیکیشن‌هایی را دریافت می‌کردند که به از کار افتادن این اپ اشاره کرده و آن‌ها را به استفاده از اپ جیمیل دعوت می‌کرد. حال نوتیفیکیشن جدید به شکل مشخص‌تری به تاریخ بازنشستگی - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر پارس آباد استان اردبیل - اینباکس اشاره کرده و سرانجام باید در تاریخ ۱۲ فروردین با این اپ خداحافظی کنیم.

این اتفاق در حالی رخ داده که جدا از امکان کنار گذاشتن ایمیل‌های مزاحم، دیگر ویژگی‌های اینباکس را نمی‌توان در نسخه جدید جیمیل پیدا کرد. برای مثال در جیمیل هنوز نمی‌توان تمام آیتم‌های موجود در یک گروه را ذخیره کرد و امکان پین کردن یک پیام خاص نیز وجود ندارد.

تعمیرات کولر گازی الجی در شهر پارس آباد استان اردبیل

البته این امکان وجود دارد که گوگل تمام این ویژگی‌ها را طی دو هفته آینده به جیمیل اضافه کند اما با توجه - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر پارس آباد استان اردبیل - به این نکته که ویژگی‌های اصلی اینباکس - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر پارس آباد استان اردبیل - با سرعت بسیار کمی در حال اضافه شدن به جیمیل هستند، رخ دادن چنین اتفاقی در آینده‌ای نزدیک بعید به نظر می‌رسد.

از سوی دیگر شاید گوگل بخواهد با هدایت کردن تمام کاربران اینباکس به جیمیل و انتشار یک آپدیت بزرگ برای این اپ، به قول خود عمل کند؛ قولی که هنوز جزییاتی در مورد نحوه عملی شدن آن وجود ندارد.

پیش از این هم به‌روزرسانی مهمی برای جیمیل منتشر شده بود که رابط کاربری این اپلیکیشن را به - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر پارس آباد استان اردبیل - طور کامل دگرگون می‌کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone