🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کرال در شهر سرپل ذهاب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کرال در شهر سرپل ذهاب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  2. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
  4. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
  5. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29194.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

آپدیت جدید دیجی‌پی منتشر شد: امکان پرداخت عوارض جاده‌ای در سفرهای نوروزی

دیجی‌پی، اپلیکیشن پرداخت موبایلی دیجی‌کالا، به تازگی و با دریافت یک آپدیت به قابلیت پرداخت عوارض جاده‌ای مجهز شده است. در این صورت می‌توانید در سفرهای نوروزی بدون نیاز به پرداخت پول نقد و معطلی ...

دیجی‌پی، اپلیکیشن پرداخت موبایلی دیجی‌کالا، به تازگی و با دریافت یک آپدیت به قابلیت پرداخت عوارض جاده‌ای مجهز شده است. در این صورت می‌توانید در سفرهای نوروزی بدون نیاز به پرداخت پول نقد و معطلی در عوارضی‌ها، به - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - سرعت از طریق گوشی و اعتبار درون‌برنامه‌ای دیجی‌پی این کار را انجام بدهید.

سید حسین میرشفیع، معاون ساخت بزرگراه‌های کشور، - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - روز گذشته اعلام کرد که طرح عوارض الکترونیکی خودروها از ۲۸ اسفند ماه در چهار آزادراه اصلی کشور اجرایی شده است. در همین راستا در آزادراه‌های تهران - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - – قم، تهران – ساوه، کرج – قزوین و قزوین – زنجان، ایستگاه‌های اخذ عوارض سنتی که موجب اخلال در ترافیک - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - و بروز حوادث رانندگی می‌شد، جمع‌آوری و غیر فعال خواهند شد.

حالا به جای پرداخت سنتی عوارض در این آزادراه‌ها، می‌توانید عوارض خودروی خود را از طریق اپلیکیشن‌هایی مثل دیجی‌پی و اپلیکیشن‌های بانکی خود پرداخت نمایید. همچنین این امکان که - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - مالکان خودرو بتوانند پلاک خود را به سیم‌کارت یا حساب بانکی‌شان وصل کرده و به این ترتیب عوارض جاده‌ای را پرداخت کنند نیز وجود دارد.

البته پیش از انجام این کار، باید به دو نکته توجه داشته باشید. اول اینکه رانندگان خودروها باید در یک زمان مقرر، عوارض مربوطه را پرداخت کنند و در غیر این صورت سامانه راهور نیروی انتظامی، پیامک اخطاری به مالک خودرو ارسال می‌کند. اگر در این صورت هم مالک خودرو عوارض خود را پرداخت نکند، جریمه خواهد شد.

نکته دوم این است که معاون ساخت بزرگراه‌های کشور اعلام کرده که دوربین‌های مخصوص عوارض مطابق با جدیدترین فناوری‌ها هستند و هیچگونه اشتباه یا سوء استفاده و تخلفی در - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - آن‌ها قابل تصور نیست.

پرداخت عوارض با اپلیکیشن - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - دیجی‌پی بسیار ساده و سریع است و معطلی پرداخت پول - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - نقد را ندارد. اگر نوروز امسال به مسافرت می‌روید، شاید بد نباشد که با دانلود دیجی‌پی پرداخت عوارض از طریق موبایل را امتحان کنید. لینک‌های دانلود دیجی‌پی برای iOS و - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - اندروید - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - در انتهای این - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - خبر قرار داده شده‌اند.

تعمیرات مایکروفر کرال در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

دیجی‌پی

سازنده: نوآوران پرداخت مجازی ایرانیان قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - اندروید حجم: 5.9 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر دل آسا نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام یک سوالی دارم شما طرفای چهارراه فرمانداری سرپل ذهاب طرح تعویض مایکروفر کرال قدیمی به جدید دارید
پاسخ: بله در چهارراه فرمانداری شهر سرپل ذهاب خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone