🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر کردکوی استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر کردکوی استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه میزان کیفیت در خدمات با گارانتی وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: بعد از انجام تعمیرات اگر دستگاه شما مشکلی در خدمات ارائه شده داشته باشد کاملا رایگان و بدون محدودیت برای شما گارانتی خواهد شد.
  2. سوال: آیا بیش از اندازه پر کردن گاز مشکلی برای دستگاه ایجاد میکند؟
    پاسخ: این میزان قطعا اندازه کلی ندارد و بسته به نوع و مدل دستگاه شما متفاوت است.
  3. سوال: چه ضمانتی برای خدمات ارائه شده وجود دارد؟
    پاسخ: بله؛ تمام تعمیراتی که توسط تکنسین ما انجام شود دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
  4. سوال: دلیل بوی بد کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: لوله ها و فیلتر های مختلف در کولرگازی بعد از تصفیه هوا مواد و ذرات نا مطبوع را جذب و دفع می کنند و عملکرد صحیح این قسمت ها قطعا در رفع این مشکل موثر است.
  5. سوال: دلیل قطعی و اتصالی در فیوز کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مصرف بیش از اندازه انرژی در هر دستگاهی می تواند سبب پریدن فیوز که در واقع به خاطر محافظت از دستگاه شما هست باشد و کولرگازی نیز از این قاعده مستثنی نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29176.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

گوشی‌های آسیب‌دیده در سیل گلستان رایگان تعمیر می‌شوند

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان از تعمیرات گوشی های آسیب دیده در سیل اخیر گلستان به صورت رایگان و بدون پرداخت اجرت و دستمزد خبر داد. «محمد احمدی» مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات ...

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان از تعمیرات گوشی های آسیب دیده در سیل اخیر گلستان به صورت رایگان و بدون پرداخت - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر کردکوی استان گلستان - اجرت و دستمزد - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر کردکوی استان گلستان - خبر داد.
«محمد احمدی» مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان در حاشیه بازدید از مرکز تعمیرات تلفن همراه اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان که در مناطق سیل زده استان راه اندازی شده - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر کردکوی استان گلستان - است با ابراز همدردی با خانواده هموطنانی که در سیل‌های اخیر دچار حادثه شده‌اند، گفت:

«اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان از نخستین ساعات وقوع سیل در استان با تمام توان خدماتی خود را برای یاری‌رساندن به هموطنان بکار گرفت.»

تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر کردکوی استان گلستان

رئیس شورای ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان با بیان اینکه پس از پایان بلایای طبیعی، مهمترین - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر کردکوی استان گلستان - موضوع تلاش برای جبران خسارت‌ها و بازگشت به - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر کردکوی استان گلستان - جریان عادی زندگی است، افزود:

«متاسفانه تعداد قابل توجهی از گوشی های تلفن همراه هموطنان در سیل اخیر آسیب دیده است که مردم مناطق سیل زده می توانند گوشی های آسیب خورده خود را بدون پرداخت اجرت و دستمزد در مرکز تعمیرات تلفن همراه مستقر در آق قلا، میدان مختومقلی، پاساژ میرزا علی تعمیر کنند.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone