🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر فولاد شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر فولاد شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  2. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  3. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  4. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  5. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24600.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ از پروژه نئون رونمایی کرد: انسان مصنوعی در کالبد آواتار دیجیتال

یکی از شرکت های وابسته به سامسونگ به نام STAR Labs رسما از پروژه مرموز «انسان های مصنوعی» خود به نام نئون در CES 2020 رونمایی کرد. نئون در واقع آواتارهایی دیجیتالی (انسان های کارتونی تصویرسازی ...

یکی از شرکت های وابسته به سامسونگ به نام STAR Labs رسما از پروژه مرموز «انسان های مصنوعی» خود به نام نئون در CES 2020 رونمایی کرد. نئون در واقع آواتارهایی دیجیتالی (انسان های کارتونی تصویرسازی شده - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر فولاد شهر استان اصفهان - توسط کامپیوتر) هستند که سامسونگ با نام انسان های مصنوعی آن را معرفی کرده است.

نئون مانند شکل جدیدی از حیات است. هم اکنون میلیون ها گونه جانوری در سیاره ما زندگی می کنند و ما امیدواریم که باز هم به این تعداد اضافه کنیم.

اما خبر ناامید کننده اینکه پوستر و ویدیوهای مربوط به آواتارهای نئون - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر فولاد شهر استان اصفهان - که تا به حال لو رفته ظاهرا ساختگی هستند. طبق توضیحات استار لبز نیز سناریوهایی که در غرفه CES و محتواهای - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر فولاد شهر استان اصفهان - تبلیغاتی به - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر فولاد شهر استان اصفهان - نمایش در آمده اند با هدف بصری سازی شبیه سازی شده اند و حقیقی نیستند.

با در نظر داشتن این گفته ها در واقعیت هیچ ایده ای در مورد اینکه آواتارهای نئون دقیقا چه شکلی هستند وجود ندارد. اما با بررسی بیانیه خبری استار لبز می توان به این اطلاعات در مورد آواتارهای سامسونگ پی برد.

تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر فولاد شهر استان اصفهان

هر آواتار نئون «به صورت کامپیوتری» ساخته شده و ضمن ابراز احساسات و نمایش هوش خود با کاربران مکالمه می کند. ظاهر این انسان های مصنوعی از روی انسان های واقعی ساخته شده - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر فولاد شهر استان اصفهان - اند اما «حالات چهره، دیالوگ ها و احساسات آنها» از روی الگوهای قدیمی ساخته نشده است. - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر فولاد شهر استان اصفهان - هر آواتار که «به صورت جداگانه نئون خوانده می شود» قابلیت سفارشی سازی برای انجام امور مختلف را دارد و می تواند با تاخیر کمتر از چند هزارم ثانیه به درخواست ها پاسخ بده. در واقع نئون ها صرفا پوست های تصویری برای دستیارهای مجازی نیستند و موارد مصرف بیشتری دارند.

در آینده نزدیک کاربران قادر خواهند بود که اشتراک یا مجوز استفاده از نئون را به عنوان یک نماینده خدمات، مشاور مالی، ارائه دهنده خدمات بهداشت و درمان، یا مستخدم دریافت نمایند. با گذشت زمان نیز نئون ها نقش مجریان تلویزیونی، سخنگو یا بازیگر را ایفا می کنند و یا در شمایل - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر فولاد شهر استان اصفهان - همراه و دوست ظاهر - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر فولاد شهر استان اصفهان - می شوند.

البته اشاره کنیم که در سال های اخیر از انسان های کامپیوتری (ساخته شده با تکنیک CGI) به تناوب استفاده شده و در برخی از سناریوهای ذکر شده در بالا نیز شاهد حضور آنها هستیم. حال - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر فولاد شهر استان اصفهان - اگر استار لبز هم بتواند این آواتارها را واقعی تر از هر زمان دیگری کند آنگاه میتوان به شکل گسترده تری آنها را به کار گرفت.

استار لبز در بیانیه خبری خود همچنین به توصیف تکنولوژی مورد استفاده برای ساخت این آواتارها اشاره کرده و اعلام نموده که از یک نرم افزار اختصاصی به نام Core R3 برای ایجاد آنها بهره گرفته است. این شرکت یادآور شده که رویکرد - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر فولاد شهر استان اصفهان - آن متفاوت از ویدیوهای دیپ فیک یا دیگر تکنیک های کارتونی چهره سازی است با این حال حرفی از نحوه عملکرد نرم افزار مورد اشاره به میان نیاورده است و در عوض - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر فولاد شهر استان اصفهان - تاکید کرده که Core R3 واقعیت های تازه ای را ایجاد می کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone