🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی الجی در شهر کرمانشاه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی الجی در شهر کرمانشاه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا فیوز کولرگازی قطع می شود؟
    پاسخ: مصرف بالای انرژی که باعث این اتفاق می شود به سبب های متفاوت روی می دهد . کافی است فیلتر هوای شما مسدود شده باشد که در این حالت دستگاه برای کاهش پیدا نکردن راندمان خود انرژی بیشتری صرف انجام کار خود می کند.
  2. سوال: چقدر زمان برای تعمیر کامل کولرگازی من نیاز است؟
    پاسخ: تکمیل پروسه تعمیرات دستگاه شما نیازمند بررسی اولیه می باشدکه بعد از بررسی بسته به نوع خدمات می تواند متفاوت باشد.
  3. سوال: وظیفه و عملکرد فیلترکولرگازی چیست؟
    پاسخ: همه انواع سیستم های سرمایشی دارای فیلتر هایی می باشند که کارایی بسزایی در تهویه هوا خواهند داشت.
  4. سوال: به چه دلیل در کولرگازی من برفک وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل متفاوت این مشکل نیز میتوان به کم شدن میزان گاز ، نشتی آن ، یکسره کارکردن کمپرسور و ... اشاره کرد.
  5. سوال: گاز مبرد در کولرگازی چه نقشی دارد؟
    پاسخ: این گاز در بخش کندانسور به صورت مایع در می آید و با از دست دادن سرمای خود مجدد به صورت گاز مبرد در خواهد آمد. کیفیت گاز و اندازه آن قطعا در عملکرد بهترکولرگازی تاثیر خواهد داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29193.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

صدر نشینی هواوی پی ۳۰ پرو در لیست DxOMark

اگر به دنبال تلفن هوشمندی هستید که بتوانید آن را جایگزین دوربین DSLR قدیمی و ابتدایی کنید، هواوی پی ۳۰ پرو بهترین گزینه برای شماست. این نظر متخصصین بررسی DxOMark بوده و به همین خاطر است ...

اگر به دنبال تلفن هوشمندی هستید که بتوانید آن را جایگزین دوربین DSLR قدیمی و ابتدایی کنید، هواوی پی ۳۰ پرو بهترین گزینه برای شماست. این نظر متخصصین بررسی DxOMark بوده و به همین خاطر است که پرچمدار جدید هواوی صدرنشین کنونی لیست این وبسایت به شمار می‌رود.

تعمیرات کولر گازی الجی در شهر کرمانشاه استان کردستان

از نظر - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر کرمانشاه استان کردستان - این متخصصین، هواوی بار دیگر دوربینی فوق العاده با قابلیت‌های زوم چند برابری و بوکه قابل تنظیم در پرچمدارش تعبیه کرده که تا مدت‌ها، دیگر موبایل‌های اندرویدی در برابرش حرفی برای گفتن نخواهند داشت.

هواوی پی ۳۰ پرو روی سیستم پریسکوپی لنزهای جدید و سنسور زمان پرواز به شدت تمرکز کرده - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر کرمانشاه استان کردستان - و به همین دلیل علمکرد خارق العاده‌ای در بنچمارک DxOMark  داشته است.

تعمیرات کولر گازی الجی در شهر کرمانشاه استان کردستان

سیستم پریسکوپی لنزهای جدید، قابلیت زوم ۱۰ برابری را - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر کرمانشاه استان کردستان - برای این موبایل به همراه آورده؛ بدین صورت که این موبایل - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر کرمانشاه استان کردستان - می‌تواند تا ۵ برابر از زوم اپتیکال استفاده نماید. - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر کرمانشاه استان کردستان - این قابلیت با ویژگی‌های نرم افزاری خاص و دیتای سنسور دوربین اصلی به رقم ۱۰ برابر می‌رسد. با این وجود سیستم فوکوس خودکار لنز تله فوتو زمان زیادی - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر کرمانشاه استان کردستان - برای قفل کردن روی سوژه سپری می‌کند.

از سوی - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر کرمانشاه استان کردستان - دیگر سنسور زمان پرواز بکار رفته در این دوربین تنها برای قابلیت‌های واقعیت افزوده نیست بلکه با استفاده از این سیستم، هواوی توانسته بهترین بوکه قابل تنظیم را در دوربین‌های مشابه به - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر کرمانشاه استان کردستان - ارمغان بیاورد.

تعمیرات کولر گازی الجی در شهر کرمانشاه استان کردستان

حسگر زمان پرواز موجب شده که پی ۳۰ پرو بتواند بسیار - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر کرمانشاه استان کردستان - بهتر و ساده‌تر از سنسور عمقی معمولی، فاصله سوژه و پس - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر کرمانشاه استان کردستان - زمینه را با دوربین  شناسایی کند و تصاویر زیباتر و دقیقتری را به ثبت برساند.

البته باید گفت که هواوی پی ۳۰ پرو نتوانسته در همه زمینه‌ها بهترین گوشی لیست DxOMark باشد. متخصصین این سایت توانایی دوربین در ثبت - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر کرمانشاه استان کردستان - جزئیات را تحسین کرده‌اند اما محدوده‌ی پویای نه چندان گسترده، اختلالات و اشباع کم تصویر امتیاز - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر کرمانشاه استان کردستان - دوربین اصلی پی ۳۰ پرو را کاهش داده است.

تعمیرات کولر گازی الجی در شهر کرمانشاه استان کردستان

خبرهای بد برای این گوشی ادامه دارد چرا که توانایی فیلمبرداری این - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر کرمانشاه استان کردستان - دوربین آنچنان خوشایند متخصصین DxOMark نبوده و به باور آنها با بهترین عملکرد فاصله زیادی دارد. ضمن اینکه هواوی پی ۳۰ پرو نتوانسته به صدر نشینی گلکسی اس 10 پلاس در قسمت دوربین سلفی - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر کرمانشاه استان کردستان - پایان دهد و به رتبه چهارم این لیست راضی شده است.

به باور بررسی کنندگان این وب سایت، نبود سنسور‌های اضافی کنار دوربین سلفی خود را نشان داده و عمق میدان و فوکوس محدودی برای آن ایجاد کرده. البته این نمره بدین معنی نیست که این دوربین و قابلیت +HDR آن عملکرد بدی دارند اما هنوز بهترین دوربین سلفی موبایل‌های جهان به شمار نمی‌رود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر امیرمحمد نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
سلام، من یکی از مشتریان کولر گازی الجی M24AKH.SK2 هستم و متاسفانه اخیراً با یک مشکل جدی مواجه شدم. این کولر گازی دائماً به صورت خودکار خاموش می‌شود و من برای روشن کردن آن باید دستی کلید آن را بفشارم. این موضوع برای من خیلی ناراحت‌کننده است و آرامش خانه را به هم می‌زند. لطفاً اگر کسی را می‌شناسید که بتواند این مشکل را در محل من رفع کند، مرا اطلاع دهید. من در شهر کرمانشاه منطقه ملاحسینی ساکن هستم، لهجه من جنوب ایران است. با تشکر



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone