🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تراست در شهر جوانرود استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تراست در شهر جوانرود استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان برای تعمیر کامل کولرگازی من نیاز است؟
    پاسخ: تکمیل پروسه تعمیرات دستگاه شما نیازمند بررسی اولیه می باشدکه بعد از بررسی بسته به نوع خدمات می تواند متفاوت باشد.
  2. سوال: دلیل بوی بد کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: لوله ها و فیلتر های مختلف در کولرگازی بعد از تصفیه هوا مواد و ذرات نا مطبوع را جذب و دفع می کنند و عملکرد صحیح این قسمت ها قطعا در رفع این مشکل موثر است.
  3. سوال: چرا کولرگازی من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: مشکل در ترموستات می تواند اصلی ترین دلیل این اتفاق باشد و یا ممکن است دستگاه شما با کنترل های الکتریکی همخوانی و ارتباط موثر ندارند.
  4. سوال: فیلتر های کولرگازی چه نقشی دارند؟
    پاسخ: همه انواع سیستم های سرمایشی دارای فیلتر هایی می باشند که کارایی بسزایی در تهویه هوا خواهند داشت.
  5. سوال: دلیل پریدن فیوز در هنگام روشن کردن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: پریدن فیوز معمولا مربوط به مشکلات برق دستگاه می باشد .حتی در شرایطی ممکن است دستگاه شما بدون ایراد و مشکل اصلی از کنتور برق و فیوز های برق شما باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29170.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

مدیر کل ارتباطات همراه اول: در مواجهه با سیل دو دسته اقدامات را دنبال کردیم

سال جدید با بارش‌های فراوانی شروع شد که مصائب آن در صدر اخبار کشور قرار گرفت و تمام مسئولان هر کدام در جایگاه خود تلاش کردند تا مشکلات هموطنان سیل زده را رفع کنند. برای ...

سال جدید با بارش‌های فراوانی شروع شد که مصائب آن در صدر اخبار کشور قرار گرفت و تمام مسئولان هر کدام در جایگاه خود تلاش کردند تا مشکلات هموطنان سیل زده را رفع کنند.

برای مثال «محمدجواد آذری جهرمی» وزیر ارتباطات کشور، رفع اختلالات مخابراتی در مناطق سیل زده را دنبال و  اخبار جوی - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر جوانرود استان کردستان - کشور - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر جوانرود استان کردستان - و احتمالات افزایش - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر جوانرود استان کردستان - بارندگی را با استفاده از اطلاعات ماهواره‌ای منتشر کرد و با هشتگ همه باهم از مردم خواست تا برای بازسازی مناطق سیل زده همکاری کنند.

تعمیرات کولر گازی تراست در شهر جوانرود استان کردستان

در همین رابطه «شاهین آرپناهی» مدیرکل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار کشور در صفحه توییتر خود اقدامات همراه اول در - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر جوانرود استان کردستان - حوزه خدمات اپراتوری و کمک به سیل زدگان اخیر را در دو بخش تشریح کرد:

«یکی در حوزه خدمات - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر جوانرود استان کردستان - اپراتوری که حفظ پایداری ارتباطات، رایگان سازی ارتباطات مردم در مقطع اوج بحران، - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر جوانرود استان کردستان - راه اندازی سیستم هشدار و ارسال بیش از ۵۰۰ میلیون پیامک هشدار از جمله این اقدامات بود.
گروه دوم اقدامات در جهت کمک به سیل زدگان بود. با حضور مدیران ارشد همراه اول در مناطق سیل زده و شناسایی نیازها؛ اقدامات مختلفی از تامین غذای گرم، تا ارسال ۱۰۰۰ تخته پتو، یا ارسال دو - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر جوانرود استان کردستان - وانت پوشک بچه که روز اول کمیاب شده بود، - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر جوانرود استان کردستان - ارسال ۳۰۰ شارژر گوشی تلفن همراه، حتی تامین بیش از ۵۰ پمپ کف کش و لجن کش جهت پاکسازی منازل انجام شد.»

گفتنی‌ست ایرانسل نیز مکالمه‌های تمامی مشترکان خود را در مناطق سیل‌زده تا دوشنبه، پنجم فروردین‌ماه رایگان کرده بود. همچنین «مرتضی براری» چندی پیش رئیس سازمان فضایی ایران در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از همکاری - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر جوانرود استان کردستان - این سازمان با اپراتورهای ارائه دهنده خدمات ماهواره ای خبر داده بود. به گفته او سازمان فضایی کشور این آمادگی را دارد تا با همکاری اپراتورهای ارائه دهنده خدمات ماهواره‌ای به سازمان‌ها و نهادهای کشور در مناطق حادثه دیده خدمات ارتباطی ماهواره‌ای سیار و ثابت ارائه کند.

- تعمیرات کولر گازی تراست در شهر جوانرود استان کردستان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone