🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تراست در شهر زرین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تراست در شهر زرین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا به محض روشن کردن کولرگازی ، فیوز میپرد؟
    پاسخ: سیم کشی غلط ، اتصال کوتاه در خازن ها ، خرابی کمپرسور اصلی ، مشکل در فن و ... می تواند از عوامل این رویداد باشد.
  2. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه میتوان پرداخت کرد؟
    پاسخ: تمام تکنسین های ما معمولا دستگاه کارتخوان به همراه دارند علاوه بر این شما می توانید از درگاه های بانکی پرداخت هزینه را انجام دهید.
  3. سوال: آیا تکنسینی که برای کولرگازی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات کولرگازی هستند.
  4. سوال: نقش و وظیفه موتورفن در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: هر کدام از این موتور فن ها وظیفه به چرخش در آوردن و انتقال جریان هوا را دارند . این قطعات از حساسیت زیادی برخوردار هستند .درصورت مشاهده هر گونه احتمال خرابی در این قطعات لازم است فورا با تکنسین های متخصص تماس بگیرید.
  5. سوال: کندانسور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کندانسور (تقطیر کننده) در واقع مجموعه ای خارجی از لوله ها و صفحاتی از جنس مس و آلومینیوم می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29197.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

نسخه جدید فایرفاکس از پخش خودکار ویدیو و موسیقی جلوگیری می‌کند

همان طور که موزیلا وعده داده بود، در نسخه 66 فایرفاکس ویدیوهای تبلیغاتی و محتواهایی که به صورت خودکار در وبسایت ها پخش می شوند، به صورت پیش فرض بلاک خواهند شد و کاربر در ...

همان طور که موزیلا وعده داده بود، در نسخه 66 فایرفاکس ویدیوهای تبلیغاتی و محتواهایی که به صورت خودکار در وبسایت ها پخش می شوند، به صورت پیش فرض بلاک خواهند شد و کاربر در زمینه پخش یا عدم پخش آنها مختار خواهد بود.

البته به گفته موزیلا، برخی از سایت ها همچنان به صورت خودکار ویدیوها را پخش می کنند اما صدای آنها قطع شده و گزینه پخش صدا باید - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر زرین شهر استان اصفهان - توسط کاربر فعال شود. لازم به ذکر است که امکان تعریف وبسایت های استثنا در نسخه جدید وجود داشته تا کاربر بتواند از محتوای مورد علاقه خود راحت تر استفاده کند.

امکان جست و جو در تمام تب‌های باز - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر زرین شهر استان اصفهان - به فایرفاکس 66 اضافه شده است

علاوه بر قابلیت بلاک کردن تبلیغات پر سر و صدا، موزیلا در فایرفاکس 66 یکی دیگر از مشکلات رایج مرور - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر زرین شهر استان اصفهان - صفحات وب را هم حل کرده و حالا جلوی بالا و پایین شدن ناگهانی صفحه به - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر زرین شهر استان اصفهان - دلیل دیر لود شدن تبلیغات را می گیرد. بدین ترتیب حتی اگر بارگذاری برخی محتواهای تصویری و تبلیغاتی بیشتر از - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر زرین شهر استان اصفهان - حد معمول طول بکشد، صفحه اسکرول نشده و در قسمتی که کاربر انتخاب کرده، باقی می ماند.

تعمیرات کولر گازی تراست در شهر زرین شهر استان اصفهان

در کنار موارد فوق، امکان جست و جو در تمام تب های باز نیز به فایرفاکس اضافه شده و پیدا کردن کلمات مورد نظر در حالت مرور خصوصی (Private) هم ممکن شده است. در ضمن در نسخه جدید فایرفاکس هشدارهای - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر زرین شهر استان اصفهان - امنیتی نیز دستخوش تغییراتی شده اند تا کاربران راحت تر مفهوم - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر زرین شهر استان اصفهان - آنها را دریافت کرده و تدابیر لازم را اتخاذ کنند.

گفتنی - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر زرین شهر استان اصفهان - است موزیلا با اضافه کردن قابلیت WebAuthen به نسخه جدید مرورگر خود، امکان پشتیبانی از Windows Hello را هم فراهم کرده - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر زرین شهر استان اصفهان - که به کاربران اجازه می دهد با استفاده از متدهای بیومتریک (اثر انگشت، تشخیص چهره، اسکن عنبیه و...) به وبسایت هایی - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر زرین شهر استان اصفهان - که از چنین قابلیت هایی پشتیبانی می کنند، وارد شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone