🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی الجی در شهر صایین قلعه استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی الجی در شهر صایین قلعه استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل اختلال در کارکرد کنترل کولرگازی چیست؟
    پاسخ: شاید ساده ترین دلیل تمام شدن یا خرابی باتری های کنترل شما باشد که نیاز به بررسی و تعویض دارد.
  2. سوال: آیا وجود مختلف ترموستات در دستگاه ها در عملکرد آنها نیز تاثیر گذار است؟
    پاسخ: تفاوت آنچنانی در کیفیت کار کولرگازی نخواهند داشت. با اینحال عملکرد صحیح آن ها قطعا موثر در عملکرد صحیح کولرگازی می باشد.
  3. سوال: آیا تکنسینی که برای کولرگازی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  4. سوال: نقش برد الکتریکی در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: برد الکتریکی از مهمترین از قطعات موجود در کولرگازی است و به عنوان مغز کولرگازی وظیفه صدور فرمان و هماهنگی بخش های مختلف را دارد.
  5. سوال: چرا کولرگازی من باد سرد ندارد؟
    پاسخ: هوای سرد و خنک در کولر گازی به عوامل مختلفی چون فیلتر سالم، ترموستات، خرابی دریچه ها و... بستگی دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29171.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

گلکسی اس 10 پلاس در مقابل آیفون XS مکس؛ کدام مقاوم‌تر است؟ [تماشا کنید]

تولیدکنندگان موبایل هر سال پرچمداران جدیدی را به بازار عرضه می کنند و تولیدکنندگان محتوا نیز هر سال با شکنجه این محصولات جدید، به دنبال یافتن مقاوم ترین گوشی هستند. امسال نیز این رقابت ادامه ...

تولیدکنندگان موبایل هر سال پرچمداران جدیدی را به بازار عرضه می کنند و تولیدکنندگان محتوا نیز هر سال با - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر صایین قلعه استان زنجان - شکنجه این محصولات جدید، به دنبال یافتن مقاوم ترین گوشی هستند. امسال نیز این رقابت ادامه داشته و گلکسی اس 10 پلاس به عنوان نماینده پرچمداران اندرویدی، در مقابل آیفون XS مکس قرار گرفته است.

گلکسی اس 10 پلاس به عنوان نماینده پرچمداران اندرویدی در این تست حضور دارد

البته برخی از تست هایی که توسط کاربران یوتوب انجام می شود، بیشتر جنبه سرگرمی داشته و مثلاً میزان مقاومت یک آیفون در مقابل حرارت مواد مذاب کوچک ترین تأثیری در تصمیم مصرف کنندگان نخواهد داشت. اما در این بین تست هایی هم هستند که به صورت استاندارد (حداقل تا جای ممکن) اطلاعات مفیدی را در اختیار کاربران قرار می دهند.

یکی از این آزمون ها تست سقوط است که توسط تیم PhoneBuff انجام شده و با رها کردن گوشی های مختلف از ارتفاع معین - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر صایین قلعه استان زنجان - و در زوایای متفاوت، مقاومت آنها در برابر زمین خوردن را می سنجد.

در ویدیوی - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر صایین قلعه استان زنجان - زیر رقابت گلکسی اس - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر صایین قلعه استان زنجان - 10 پلاس با آیفون XS مکس در تست سقوط را مشاهده می کنید:

چنانچه به هر دلیل ویدیوی فوق را مشاهده نکرده اید، باید به اطلاع شما برسانیم که - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر صایین قلعه استان زنجان - تست سقوط PhoneBuff در چهار مرحله انجام می - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر صایین قلعه استان زنجان - شود که طی آنها گوشی ابتدا روی پنل پشتی، گوشه بدنه و نمایشگر به زمین می - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر صایین قلعه استان زنجان - خورد و در تست نهایی، تلفن هوشمند 10 بار - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر صایین قلعه استان زنجان - پشت سر هم روی نمایشگر سقوط خواهد کرد.

در مرحله نخست مقایسه گلکسی اس 10 پلاس و آیفون XS مکس، هر دو - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر صایین قلعه استان زنجان - گوشی پس از سقوط روی پنل پشتی کارایی خود را حفظ کردند اما علی رغم استفاده از شیشه کورنینگ گوریلا گلس 6 در گلکسی، این تلفن آسیب بیشتری دید و راند اول را واگذار کرد.

در مرحله دوم (برخورد از کنج) هر دو محصول عملکرد خوب و مشابهی داشتند و نتیجه مساوی شد. در مرحله سوم اما باز هم آیفون بود که با شکستگی کمتر، موفق به کسب امتیاز بیشتری شد. جالب اینکه پس از سقوط روی نمایشگر، - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر صایین قلعه استان زنجان - سنسور اثر انگشت گلکسی اس 10 پلاس که زیر نمایشگر قرار دارد، از کار افتاد.

در راند آخر بر خلاف انتظارات، بخشی از نمایشگر آیفون پس - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر صایین قلعه استان زنجان - از 3 سقوط کارایی خود را از دست داد اما گلکسی اس 10 پلاس توانست پس از 10 سقوط همچنان کارایی خود را حفظ کند و پیروز این راند باشد. در ادامه امتیازات به دست آمده توسط دو اسمارتفون مورد تست را مشاهده می کنید:

تعمیرات کولر گازی الجی در شهر صایین قلعه استان زنجان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر نیکا نوشته شده درتاریخ 1402/03/28
روزتون بخیر باهنر صایین قلعه هم طرح تعویض کولر گازی الجی قدیمی به جدید دارید؟
پاسخ: بله در باهنر شهر صایین قلعه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone