🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دوو در شهر کوچصفهان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دوو در شهر کوچصفهان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  3. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
  4. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
  5. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15406.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

کشف یک سنگ عجیب در سطح مریخ توسط کاوشگر پشتکار ناسا

یکی از مهم‌ترین اخباری که درباره مریخ در ماه‌های اخیر منتشر شد خبر اولین پرواز آزمایشی هلیکوپتر «نبوغ» در آینده‌ای نزدیک بود. اما حالا کاوشگر پشتکار سرگرم بررسی صخره‌هایی است که در نزدیکی محل فعالیت‌ش ...

یکی از مهم‌ترین اخباری که درباره مریخ در ماه‌های اخیر منتشر شد خبر اولین پرواز آزمایشی هلیکوپتر «نبوغ» در آینده‌ای نزدیک بود. - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر کوچصفهان استان گیلان - اما حالا کاوشگر پشتکار سرگرم بررسی صخره‌هایی است که در نزدیکی محل فعالیت‌ش کشف کرده است. در بین سنگ‌های کشف شده،‌ یکی از آنها ظاهر عجیبی دارد و دانشمندان را به فکر فرو برده است.

تعمیرات مایکروفر دوو در شهر کوچصفهان استان گیلان

ناسا در ابتدای اسفند ماه ۱۳۹۹ موفق شد مریخ نورد «پشتکار» را پس از سفری ۷ ماهه با موفقیت روی سطح مریخ فرود آورد. این کاوشگر که با نام «استقامت» (Perseverance) هم شناخته می‌شود سنگی با ظاهری عجیب را کشف کرده است. تصویر این سنگ اخیرا در صفحه رسمی توییتر کاوشگر پشتکار منتشر شده است. این سنگ طول حدودا ۱۵ - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر کوچصفهان استان گیلان - سانتی‌متری دارد و - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر کوچصفهان استان گیلان - هم رنگ سبز آن تعجب بر انگیز است و هم لکه‌های براقی که - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر کوچصفهان استان گیلان - منشا آن‌ها - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر کوچصفهان استان گیلان - مشخص نیست.

تعمیرات مایکروفر دوو در شهر کوچصفهان استان گیلان
تصویر سوراخی که توسط ابزار - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر کوچصفهان استان گیلان - لیزری طیف‌سنج کاوشگر ایجاد شده است.

محققان در مورد منشا این سنگ، فرضیه‌های مختلفی را مطرح کرده‌اند. آیا این قطعه‌ای از مریخ است - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر کوچصفهان استان گیلان - که در اثر یک برخورد دیگر به اینجا پرتاب شده است؟ یا منشا آن بستری در همان منطقه است که بر اثر تغییرات آب و هوایی به سطح - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر کوچصفهان استان گیلان - آمده؟ آیا با یک شهاب سنگ طرف هستیم - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر کوچصفهان استان گیلان - یا اصلا این سنگ چیز دیگری است؟

تعمیرات مایکروفر دوو در شهر کوچصفهان استان گیلان
تصویر دقیق‌تر حفره سوزانده شده توسط ابزار طیف‌سنج لیزری

کاوشگر پشتکار از ابزار طیف‌سنج لیزری به نام «SuperCam» بهره می‌برد که با تاباندن نور لیزر به سنگ، بخشی - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر کوچصفهان استان گیلان - از آن را به پلاسما تبدیل می‌کند تا ترکیب شیمیایی و مواد تشکیل دهنده سنگ مشخص شود. این پرتو لیزر - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر کوچصفهان استان گیلان - به حدی قدرتمند است که می‌تواند سطح سنگ را تا حدود ۱۰ هزار درجه سانتیگراد حرارت دهد. SuperCam همچنین به یک میکروفن مجهز است که صدای ناشی از برخورد لیزر را ثبت می‌کند تا مقدار نفوذ - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر کوچصفهان استان گیلان - لیزر - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر کوچصفهان استان گیلان - در سنگ و در نتیجه میزان سختی آن مشخص شود. برای این که بدانیم این تکه سنگ - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر کوچصفهان استان گیلان - دقیقا چیست، باید همچنان در انتظار تحیلیل نتایج مربوط به SuperCam باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone