🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کرال در شهر سبزوار استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کرال در شهر سبزوار استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  2. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  3. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
  5. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15408.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

رکورد اورکلاک پردازنده اینتل Core i9-11900K شکسته شد؛ ۷.۳ گیگاهرتز

اخیرا رکورد اورکلاک پردازنده نسل یازدهم اینتل Core i9-11900K با دستیابی به فرکانس ۷.۳ گیگاهرتز شکسته است. البته این رکورد همچنان پایین‌تر از رکورد ۷.۷ گیگاهرتزی پردازنده نسل قبل اینتل است. برای ثبت رکوردهای جهانی ...

اخیرا رکورد اورکلاک پردازنده نسل یازدهم اینتل Core i9-11900K با دستیابی به فرکانس ۷.۳ گیگاهرتز شکسته است. البته این رکورد همچنان پایین‌تر از رکورد ۷.۷ گیگاهرتزی پردازنده نسل قبل اینتل است.

برای ثبت رکوردهای جهانی اورکلاک نیاز به مادربرد بهینه شده و نیز سیستم خنک کننده قدرتمند از جمله به کمک نیتروژن مایع است. کاربری به نام «Hicookie» موفق شده پردازنده پرچمدار اینتل سری راکت لیک را با کمک مادربرد گیگابایت Z590 AORUS TACHYON تا سرعت ۷۳۱۴ مگاهرتز اورکلاک کرده و رکورد جهانی را به نام خود در HWBOT ثبت کند. البته این کاربر مجبور شده - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر سبزوار استان خراسان - بیشتر هسته‌های پردزانده را غیر فعال کند و تنها ۳ هسته از ۸ هسته در زمان اورکلاک فعال بوده است.

تعمیرات مایکروفر کرال در شهر سبزوار استان خراسان

مادربرد گیگابایت Z590 AORUS TACHYON به طور ویژه برای اورکلاکرها طراحی شده و از سیستم انتقال قدرت ۱+۱۲ فاز مستقیم بهره می‌برد. - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر سبزوار استان خراسان - سیستم انتقال قدرت در این مادربردها بسیار مهم است اما گیگابایت - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر سبزوار استان خراسان - طراحی اسلات‌های رم را هم تغییر داده است. در این مادربرد فاصله بین این اسلات‌ها - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر سبزوار استان خراسان - با پردازنده در کمترین میزان ممکن است تا تاخیر کاهش و - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر سبزوار استان خراسان - کارایی بهبود یابد. علاوه بر این لایه فلزی خارجی برد، میزان تداخل‌های الکترومغناطیسی را کاهش می‌دهد تا کاربران بتوانند رم را هم بهتر اورکلاک کنند. این مادربرد همچنین به نقاطی خاص برای اتصال مالتی‌متر مجهز شده تا کاربران به راحتی میزان ولتاژ در نقاط مختلف مادربرد را - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر سبزوار استان خراسان - اندازه‌گیری کنند.

البته باید اشاره کنیم که پردازنده پرچمدار قدیمی‌تر اینتل یعنی Core i9-10900K به کمک هلیوم مایع رکورد ۷.۷ گیگاهرتز را ثبت کرده - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر سبزوار استان خراسان - بود و پیش از آن هم پردزانده 9900K به رکورد ۷.۶ گیگاهرتز دست یافته بود. به این ترتیب - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر سبزوار استان خراسان - می‌توان گفت که پردازنده 11900K احتمالا همچنان امکان دست یافتن به سرعت‌های بالاتر را هم دارد.

اخیرا همچنین تیم اورکلاک ام‌اس‌آی موفق شده رکورد جدیدی در اورکلاک رم DDR4 ثبت کند. در این رکورد که با استفاده از یک ماژٰول رم ۸ گیگابایتی HyperX Predator از کمپانی کینگستون، با مادربورد جدید ام‌اس‌آی MEG Z590I Unify و با کمک سیستم خنک کننده نیتروژن مایع ثبت شده بود سرعت رم تا ۷۱۵۶ مگاهرتز افزایش یافته بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر زوپیر نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
سلام، من یک مشکل با مایکروفر کرال MWC-302S دارم. مشکل این است که وقتی غذا را درون مایکروفر قرار می دهم، چراغ روشن می شود ولی مایکروفر غذا را گرم نمی کند و هیچ صدایی هم نمی دهد.

من می خواستم بپرسم که آیا شما خدمات تعمیری برای مایکروفر کرال در منطقه شهرک اندیشه در شهر سبزوار ارائه می دهید؟ و اینکه چه قیمتی برای تعمیر مایکروفر می گیرید؟

با تشکر



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone