🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کرال در شهر ساری استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کرال در شهر ساری استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
  2. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
  5. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15409.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

دو کارمند کوین‌بیس مراسم ازدواج خود را با تبادل NFT برگزار کردند

دو کارمند کوین‌بیس یک کاربرد بسیار دلگرم کننده از «توکن‌ غیر قابل معاوضه» یا NFT پیدا کردند و مراسم ازدواج خود را با تبادل آن‌ها - به جای حلقه - بین یکدیگر برگزار کردند. این ...

دو کارمند - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر ساری استان مازندران - کوین‌بیس یک کاربرد بسیار دلگرم کننده از «توکن‌ غیر قابل معاوضه» یا NFT پیدا کردند و مراسم ازدواج خود را با تبادل آن‌ها - به جای حلقه - بین یکدیگر برگزار کردند.

این زوج با نام‌های «ربکا رز» و «پیتر کاچرگینسکی» اعلام کردند که در کنار مراسم سنتی یهودیان، توکن‌های دیجیتال خود را به عنوان نوعی «حلقه مجازی» برای یکدیگر ارسال کردند. ربکا در شبکه اجتماعی توییتر خود اعلام کرد که - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر ساری استان مازندران - حلقه‌های مجازی آن‌ها اکنون در شبکه بلاکچین موجود است و تمام افراد از این طریق می‌توانند تعهد ما به یکدیگر را مشاهده کنند.

در تصویر مربوط به مراسم ازدواج، آن‌ها در حال استفاده از گوشی‌های خود دیده می‌شوند که این موضوع به نوعی می‌تواند دلگیرانه باشد اما اگر - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر ساری استان مازندران - با این دید - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر ساری استان مازندران - به موضوع نگاه کنیم که آن‌ها - به یک روش - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر ساری استان مازندران - غیر سنتی - در حال معاوضه توکن‌های خود هستند، به دلگرم‌کننده بودن این کار پی خواهیم برد. آن‌ها نام توکن خود را Tabaat ثبت کردند که در زبان عبری به معنای «حلقه» است و اگر با استفاده از Etherscan واژه‌ Tabaat را جستجو کنید، مشخص می‌شود که تنها دو توکن با این نام ثبت شده و دیگر هیچ‌ وقت نمی‌توان از این نام استفاده کرد.

تعمیرات مایکروفر کرال در شهر ساری استان مازندران

NFTها جوازهای دیجیتالی هستند که به اشخاص اجازه می‌دهند روی متعلقاتی خاص، ادعای مالکیت کند و در عین حال به انتقال یا فروش آن‌ها بپردازد. امنیت این جوازها در گروی تکنولوژی بلاکچین است و - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر ساری استان مازندران - از این نظر‌، کارکردی شبیه به بیت‌کوین و - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر ساری استان مازندران - دیگر ارزهای دیجیتال دارند. NFT مخفف واژه‌ Non-fungible token به معنای - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر ساری استان مازندران - توکن‌ غیر قابل معاوضه است و از نظر فنی می‌تواند - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر ساری استان مازندران - شامل هر داده‌ دیجیتالی از - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر ساری استان مازندران - جمله نقاشی، توییت، آهنگ یا - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر ساری استان مازندران - حتی - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر ساری استان مازندران - بازی‌های ویدیویی شود.

NFTها موارد استفاده بسیار زیادی دارند و پیش از این اولین توییت مدیر عامل توییتر یعنی «جک دورسی» که به سال ۲۰۰۶ - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر ساری استان مازندران - مربوط می‌شد به عنوان یک توکن غیرقابل معاوضه و با رقم نجومی ۲.۹ میلیون دلار فروخته شد.

- تعمیرات مایکروفر کرال در شهر ساری استان مازندران -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone