🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر گلستان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر گلستان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
  3. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
  4. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  5. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36658.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

کارت های مایکرو SD جدید سامسونگ برای 5 سال فیلم برداری مداوم آماده اند

اکثر کارت های مایکرو SD کاملاً برای اسمارت فون شما مناسب هستند. اما وقتی موضوع به دوربین داشبورد یا دوربین های امنیتی برسد اوضاع متفاوت می شود. فیلم برداری بدون توقف می تواند کارت هایی ...

اکثر کارت های مایکرو SD کاملاً برای اسمارت فون شما مناسب هستند. اما وقتی موضوع به دوربین داشبورد یا دوربین های امنیتی برسد اوضاع متفاوت می شود. فیلم برداری بدون توقف می تواند کارت هایی که به صورت خاص برای نوشتن مداوم طراحی نشده اند را به چالش بکشد. تا اینکه - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر گلستان استان گلستان - Pro Endurance سامسونگ از راه می رسد.

این سری کارت های مایکرو SD برای مدت زمانی تا 25 برابر بیشتر از کارت های «متمرکز بر سرعت» دوام می آورند و روی - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر گلستان استان گلستان - مدل 128 گیگابایتی، می تواند برای  43800 ساعت به فیلم برداری 1080p پرداخت؛ یعنی برای 5 سال کامل. حتی - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر گلستان استان گلستان - این احتمال وجود دارد که دوربین تان - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر گلستان استان گلستان - زودتر از کارت خراب شود.

تمام محصولات این سری در برابر آب، حرارت، مغناطیس و اشعه ایکس مقاوم هستند و همراه با آداپتور کارت اس‌دی برای دوربین ها و کارتخوان ها از راه می رسد.

همانطور که می توان انتظار داشت - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر گلستان استان گلستان - سامسونگ هزینه خوبی بابت کارت های Pro Endurance دریافت می کند و مدل های 32، 64 - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر گلستان استان گلستان - و 128 گیگابایتی به ترتیب با قیمت 25، 45 و 90 دلار به فروش می رسند.؛ اما در طولانی مدت، احتمالاً شما را - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر گلستان استان گلستان - از هر کارت مایکرو SD دیگری بی نیاز می کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone