🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کنتاکتور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد کلی و نقش آن مانند یک کلید ساده است که یک سمت آن همیشه نول و سمت دیگر فاز قطع و وصل می شود که البته این قطعه در بعضی از کولرگازی ها وجود دارد.
  2. سوال: چرا کولرگازی من سر و صدا و لرزش زیاد دارد؟
    پاسخ: تراز نبود کندانسور از مهمترین عوامل این مشکل است که ممکن است در هنگام نصب دستگاه پیش آمده باشد.
  3. سوال: چه زمانی میتوانیم نتیجه بگیریم برد دستگاه مشکل است؟
    پاسخ: برد را میتوان به مغز کولرگازی تشبیه کرد بنابراین خرابی در هر قسمتی میتواند به دلیل عملکرد نادرست برد باشد.
  4. سوال: ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تنظیم دما محیط کار اصلی ترموستات است که با اندازه گیری دمای محیط برای رساندن آن به دمای دلخواه شما بر عملکرد کمپرسور نظارت می کند.
  5. سوال: دلیل بوی بد کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: شما باید قسمت های مختلف کولرگازیتان را تا جای امکان تمیر نگه دارید و از رشد انواع کپک ها و وجود کثیفی ها جلوگیری کنید. سرویس قطعات داخلی کولرگازی به طور مرتب قطعا در این موضوع حائز اهمیت می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40247.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

پیشی گرفتن چین از آمریکا در لیست 500 ابر کامپیوتر برتر دنیا

در سال های اخیر چین نسبت به سایر کشورهای دنیا به برتری چشمگیری در زمینه قدرت ابر کامپیوترها، دست یافته و حالا در این زمینه آمریکا را نیز پشت سر گذاشته. بدین ترتیب اکنون چین ...

در سال های اخیر چین نسبت به سایر کشورهای دنیا به - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - برتری چشمگیری در زمینه قدرت ابر کامپیوترها، - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - دست یافته و حالا در این زمینه آمریکا را نیز پشت سر گذاشته. بدین ترتیب اکنون چین رتبه اول و آمریکا رتبه دوم را در این زمینه در اختیار دارند.
حالا چین تعداد 202 - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - عدد از 500 ابر کامپیوتر برتر دنیا را به خود اختصاص داده. از سوی دیگر آمریکا که قبلاً 169 عدد را به خود تخصیص داده بود، حالا تنها 144 عدد از برترین ها را در - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - اختیار دارد.

همان طور که در نمودار مشخص است، سریعترین ابر کامپیوتر سال 2008 سرعتی کندتر از پانصدمین ابر کامپیوتر سریع دنیا در سال 2017 دارد.

گفتنی است ابر کامپیوتر ها برای پردازش اطلاعات مرتبط با پیش - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - بینی آب و هوا، آیرودینامیک پهپادها، شبیه سازی انفجار های حاصل از سلاح های هسته ای و ... به کار می روند.

لازم به ذکر است که دو ابر کامپیوتر برتر جهان، «Sunway TaihuLight» و «Tianhe-2» نیز متعلق به چین هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone