🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر جعفریه استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر جعفریه استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
  2. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  4. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
  5. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15251.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

گوگل از معرفی نسخه جدید Wear OS در رویداد Google I/O خبر داد

تنها چند ساعت مانده به رویداد توسعه‌دهندگان گوگل، این شرکت در تبلیغ I/O Adventure اشاره داشت که هر محصول آن‌ها چه تجربه‌ای در جهان مجازی خواهد داشت و در همین راستا گفت نسخه جدیدی از ...

تنها چند ساعت مانده به رویداد توسعه‌دهندگان گوگل، این شرکت در تبلیغ I/O Adventure اشاره داشت که هر محصول آن‌ها چه تجربه‌ای در جهان - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر جعفریه استان قم - مجازی خواهد داشت و در همین راستا گفت نسخه جدیدی از Wear - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر جعفریه استان قم - در راه - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر جعفریه استان قم - است.

گوگل از توسعه‌دهندگان دعوت می‌کند تا در مراسم امشب با جدیدترین نسخه بتای - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر جعفریه استان قم - اندروید ۱۲، آپدیت‌های Jetpack Compose، نسخه جدید Wear و موارد دیگر آشنا شوند. با این حساب، - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر جعفریه استان قم - بتای اول اندروید ۱۲ نیز امشب در مراسم I/O در دسترس قرار خواهد گرفت.

در حال حاضر نمی‌دانیم که منظور گوگل از نسخه جدید Wear چیست، چون به‌روزرسانی‌های Wear OS هم‌اکنون بین انتشار سیستم - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر جعفریه استان قم - عامل‌های جدید، سرویس‌های Play و آپدیت‌های منتشره از طریق پلی استور تقسیم می‌شوند. افزون بر این، مشخص نیست که دامنه تغییرات در چه سطحی – مثلا بصری، عملکردی یا زیربنایی – خواهد بود و چرا گوگل از نام Wear OS استفاده نکرده، البته در توییتی به Wear OS اشاره کرده است.

تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر جعفریه استان قم

با توجه به گزارش‌های قبلی انتظار داریم امکان دسترسی به Tiles - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر جعفریه استان قم - برای توسعه‌دهندگان شخص ثالث فراهم شود. اکانت رسمی Wear OS در توییتر از مردم دعوت کرده که ساعت ۲۱:۳۰ امشب به تماشای مراسم توسعه‌دهندگان گوگل بنشینند.

گفته می‌شود که سامسونگ به عنوان بزرگ‌ترین سازنده تلفن‌های هوشمند دنیا و دومین تولیدکننده بزرگ ساعت‌های هوشمند امسال قرار است در گلکسی واچ - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر جعفریه استان قم - ۴ و واچ اکتیو ۴ به جای سیستم عامل - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر جعفریه استان قم - تایزن، از Wear OS گوگل استفاده کند. با این حساب، Wear OS باید پیشرفت‌های قابل توجهی کرده باشد تا بتواند رضایت سامسونگ را جلب - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر جعفریه استان قم - کند. البته بدیهی است که کره‌ای‌ها تغییرات خود را روی - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر جعفریه استان قم - این سیستم عامل اعمال خواهند کرد.

گوگل - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر جعفریه استان قم - علاوه بر Wear OS، به‌روزرسانی بزرگی را برای سیستم عامل اندروید ۱۲ ارائه می‌کند که بخشی از تغییرات ظاهری آن را به اطلاع شما رساندیم. این نسخه پس از سال‌ها بالاخره تحول ظاهری بزرگی خواهد داشت و حریم - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر جعفریه استان قم - خصوصی قوی‌تری را - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر جعفریه استان قم - در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone