تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب زیاد آب ، تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار خیلی زیاد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها و فیلتر ممکن است باعث خرابی شیربرقی یخچال شود.
  2. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
  3. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
  4. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: بابت تعمیر یخچال چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر یخچال به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35390.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

وزارت ارتباطات ۱۰۵ میلیارد تومان به کسب و کارهای حوزه ICT وام داده است

وزارت ارتباطات امروز در یک نشست خبری زنجیره حمایتی خود از کسب‌وکارهای حوزه ICT را معرفی کرد. نصرالله جهانگرد، معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات خبر داد که در این سبد حمایتی هم شرکت‌های کوچک، بزرگ و صندوق‌های ...

وزارت ارتباطات امروز در یک نشست - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - خبری زنجیره حمایتی خود از کسب‌وکارهای حوزه ICT را معرفی کرد. نصرالله جهانگرد، معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات خبر داد - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - که در این سبد حمایتی هم شرکت‌های کوچک، بزرگ و صندوق‌های سرمایه‌گذاری ریسک‌پذیر حضور خواهند داشت.

این روندی است که از سال ۹۴ آغاز شده اما در سال جاری و با بحث حمایت از کالای داخلی، حالا به شکل یک زنجیره در کل وزارت ارتباطات درآمده است. - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - «حسین صمیمی» رئیس جدید پژوهشگاه فضایی و دبیر کمیسیون - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - وام وجوه اداره شده در این نشست خبری عنوان کرد که از ابتدای سال ۹۴ تا کنون، ۳۶۵ پرونده به ارزش ۱۸۷ میلیارد تومان بررسی، مصوب و به بانک معرفی شده است. در مجموع ۱۹۵ شرکت موفق به دریافت وام شده‌اند و ۱۰۵ میلیارد تومان به شکل مرحله‌ای پرداخت شده است. از مجموع ۳۶۵ پرونده، تعداد ۲۲۵ پرونده مربوط به استان تهران و ۱۴۰ پرونده مرتبط به استان‌ها بوده است.

تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

صمیمی در خصوص نحوه تخصیص و نظارت بر این وام‌ها - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - گفت: «تقاضا بر اساس طرح کسب‌وکار مورد بررسی قرار می‌گیرد. زمانی که این طرح توسط کارگروه تخصصی تایید شد، وام - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - تخصیصی به شکل مرحله‌ای پرداخت می‌شود و در هر مرحله ناظر مستندات و خروجی‌ها را بررسی می‌کند.»

نصرالله جهانگرد نیز خبر داد که اکنون در وزارت ارتباطات چهار دسته از کسب‌وکارهای حوزه ICT می‌توانند از حمایت مالی برخوردار شوند. دسته اول، مربوط به کمک‌های مقدماتی در قالب - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - وام‌های کوچکتا سقف ۱۵ میلیون تومان به اپلیکیشن‌های موبایل، نوآوری‌ها و - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - ایده‌های جدید است. دسته دوم، کمک‌های مرتبط به تامین مالی در پروژه‌های پژوهشی و تولیدی یا توسعه کسب‌وکار است. برای این دسته، شوراهای استانی تشکیل شده است: «رقم مشخصی برای این دسته تعیین نشده اما سقف وامی که تاکنون پرداخت شده، - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - زیر ۳ میلیارد تومان بوده است.»

دسته سوم مرتبط - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - به تامین مالی قراردادهای بزرگ است. معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات می‌گوید که بنگاه‌های تولیدی - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - برای جریان نقدینگی خود به کمک‌های مالی نیاز دارند و سقف این کمک مالی را سه میلیارد تومان ذکر کرد. دسته چهارم، مربوط به شتابدهنده‌ها و صندوق‌های سرمایه‌گذار ریسک‌پذیر است که تا ۵۰ درصد از آورده مالی این صندوق‌ها، از محل وجوه اداره شده به آنها وام داده می‌شود.

تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

آنطور که جهانگرد می‌گوید، - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - در حال حاضر ۱۰۰ شتابدهنده و صندوق سرمایه‌گذاری ریسک‌پذیر در استان‌ها شکل گرفته که بیشتر آنها برای توسعه فعالیت خود به تقویت مالی نیاز دارند: «آیین‌نامه‌ای را در این - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - خصوص تنظیم کرده‌ایم و اکنون تا حد ۵۰ درصد از سرمایه‌ای که این موسسات می‌آورند، به آنها وام با بهره بسیار پایین بدهیم. با این منبع مالی جدید، آنها می‌توانند تعداد بیشتری از شرکت‌های نوآور استانی را تقویت کنند.»

معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات همچنین در خصوص احتمال تخصیص وام ۵۰ الی ۱۰۰ میلیارد تومانی به پیام رسان سروش گفت: «در - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - خصوص پیام‌رسان‌ها، طبق ارزیابی که در بخش مقدماتی داشتیم، - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - ۵ میلیارد تومان کمک کردیم. این بنگاه‌ها مبتنی - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - بر تلاش و گستره بازارشان منابع مالی دیگری نیاز دارند. ما فعلاً چنین منبعی نداریم.»

جهانگرد همچنین عنوان کرد که وزارت ارتباطات در زمینه حضور در نمایشگاه‌های تخصصی داخلی و بین‌المللی، حمایت‌های مستقیم اجرایی داشته است. او جدا از تلکام - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - و الکامپ، می‌گوید که به شرکت‌های فناوری استانی کمک شده تا در بازارهای بین‌المللی حضور داشته باشند: «امیدوارم بتوانیم در آینده نزدیک یک نمایشگاه تخصصی معرفی - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - ظرفیت IT ایران را در افغانستان - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - و - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - سپس در سایر کشور‌ها داشته باشیم.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone