🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تراست در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تراست در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه و عملکرد فیلترکولرگازی چیست؟
    پاسخ: همه انواع سیستم های سرمایشی دارای فیلتر هایی می باشند که کارایی بسزایی در تهویه هوا خواهند داشت.
  2. سوال: آیا وجود مختلف ترموستات در دستگاه ها در عملکرد آنها نیز تاثیر گذار است؟
    پاسخ: ترموستات مکانیکی (مویین) شامل یک عدد سنسور ، لوله مویین و دیافراگم است که بر اساس انبساط مایع عمل می کند در صورتی که ترموستات الکترونیکی فقط با دریافت دما از سنسور فرمان قطع و وصل را اعمال می کند.
  3. سوال: هزینه تعمیرات دستگاه من چقدر می شود؟
    پاسخ: بله تمامی هزینه ها طبق تعرفه مشخص شده اعلام خواهد شد.
  4. سوال: چرا کولرگازی به طور ناگهانی و بدون دلیل خاموش می شود؟
    پاسخ: کولرگازی ها معمولا به طور اتومات بعد از تنظیم دما محیط خاموش خواهند شد واما اگر این روند را فاکتور بگیریم مشکل در بخش های مختلفی از دستگاه شما می تواند باعث این اتفاق شود.
  5. سوال: اکسپنشن (لوله مویی) چه نقشی در کولر گازی دارد؟
    پاسخ: عملکرد این قطعه در افت فشار مبرد بسیار موثر واقع خواهد بود . در صورت مشکل و خرابی لوله مویی قطعا در کولرگازی در تبخیر و استفاده از مبرد به مشکل خواهد خورد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42126.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

پیش به سوی رایانش فوتونی؛ دانشمندان برای نخستین بار میکروچیپ مبدل نور به صدا ساختند

به تازگی گروهی از دانشمندان استرالیایی به کشف مهمی نائل آمدند؛ آنها برای نخستین بار توانستند درون یک ریزتراشه (میکروچیپ) نور را به صدا تبدیل کنند، عملی که می تواند آینده محاسبات و دنیای پردازش ...

به - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - تازگی گروهی از دانشمندان استرالیایی به کشف مهمی نائل آمدند؛ آنها برای - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - نخستین بار توانستند درون یک ریزتراشه (میکروچیپ) نور را به صدا تبدیل کنند، عملی که می تواند آینده محاسبات و دنیای پردازش را متحول سازد.

همانند هر دستاورد نوین دیگری در حوزه فناوری و فیزیک، زمان زیادی را تا پیاده سازی کاربردی این تکنولوژی در کامپیوترهای واقعی پیش رو داریم، اما «تبدیل نور به صدا» واقعاً به چه معناست؟

برای درک اهمیت این دستاورد، ابتدا لازم است بدانید محققین - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - زیادی تمام عمر خود را به یک - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - هدف ویژه اختصاص داده اند: آنها می خواهند ذرات نور را به همان کاری وادارند که الکترون ها در کامپیوتر انجام می دهند.

تعمیرات کولر گازی تراست در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

اگر کامپیوترها را بتوان با - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - استفاده از ذرات نور یا همان فوتون به کار انداخت، مصرف انرژی و - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - تولید گرمای کمتری خواهند داشت، مزیتی که هم اکنون در فیبرهای نوری برای انتقال داده وجود دارد. مشکل اینجاست که فوتون ها بیش از حد سریع هستند و باید به نحوی از سرعت آنها بکاهیم.

نور و صدا شبیه هم هستند

خوشبختانه نور و صدا شباهت های زیادی دارند و به سادگی می توان آنها را به یکدیگر تبدیل نمود. هر دوی آنها - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - به شکل موج منتقل می شوند، اولی از نوع تابش که از خلاء هم عبور می کند، و دومی به شکل امواج ارتعاشی که ذرات سر راهش را متلاطم می سازد.

نور و صدا دو خصیصه اصلی هم دارند: دامنه (amplitude) که شدت آنها را تعیین می کند، و طول موج یا فاصله میان دو پیک را نشان می دهد. دانشمندان کوچک ترین واحد نور - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - را - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - فوتون می نامند و کوچک ترین واحد ارتعاش یا صدا هم فونون (phono) نام دارد.

تعمیرات کولر گازی تراست در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

نخستین چیپ مبدل نور به صدا که توسط این تیم - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - تحقیقاتی ساخته شده، از مفهومی به نام «پراکندگی - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - بریلوئن» تحریک شده بهره می گیرد. در این حالت دو موج نور، یکی حاوی داده و دیگری در نقش کمکی، از میان نوعی سیم خاص می گذرند که پالس های نور را همانند کابل های فیبر نوری از خود عبور می دهد.

زمانی که این دو موج با یکدیگر برخورد کنند، اطلاعات موجود در میدان الکتریکی موج حاوی داده باعث - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - تحریک مواد اطرافش شده و موج صوتی کوچکی را با ویژگی های متناظر تولید می کند. همچنین - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - می توان با ترکیب این موج صوتی و موج نوری کمکی، - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - موج نور اولیه را بازسازی کرد.

تعمیرات کولر گازی تراست در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

چیپ مورد استفاده توسط محققین استرالیایی در ابعاد یک سکه - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - بوده و سیم مبدل هم حدود یک میکرون ضخامت و 10 سانتیمتر طول دارد. طبق نتایج به دست آمده، موج صوتی حاصل از این آزمایش حدود 5 برابر کندتر از نور حرکت می کند.

روند کند - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - سازی سیگنال یکی از مراحل اساسی در دستیابی به کامپیوترهای فوتونیک به شمار می رود، چون برای همگام سازی شبکه ها و جریان های داده مختلف باید سرعت آنها را کنترل کرد.

دانشمندان پیش از این با استفاده از کابل های فیبر نوری طولانی توانسته بودند امواج نور را به صدا تبدیل کنند، اما اجرای این عملیات در یک چیپ کوچک با هزینه بسیار کمتر، می تواند راه را برای توسعه بیشتر آنها هموار سازد.

در صورتی که این طرح مورد توجه سرمایه گذاران قرار بگیرد، می توان امیدوار بود - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - که در آینده به پردازنده هایی دست یابیم که سرعت بسیار بالاتر و عملکرد بهینه تری را ارائه می دهند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone