🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا از داخل کولرگازی من آب نشت می کند؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی قطعا خبر از یک مشکل و خرابکاری در داخل کولرگازی شما می دهد و نیاز است توسط تکنسین های متخصص بررسی و رفع شود.
  2. سوال: آیا کارشناسی که برای تعمیر می آید توانمندی لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  3. سوال: کندانسور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: در هنگام گرمایش یا سرمایش بسته به نوع استفاده گرمای گاز را جذب و یا دفع می کند و اختلال در عملکرد آن باعث تشکیل هوا با دما نا مناسب خواهد شد.
  4. سوال: چرا با اینکه همه قسمت ها به طور صحیح کار میکنند اما صفحه نمایش خاموش است؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی را یک برد حساس تشکیل می دهد و رطوبت ، استفاده ناصحیح ، اتصالی برق و ... می تواند به این قسمت آسیب بزند.
  5. سوال: کنتاکتور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد کلی و نقش آن مانند یک کلید ساده است که یک سمت آن همیشه نول و سمت دیگر فاز قطع و وصل می شود که البته این قطعه در بعضی از کولرگازی ها وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42129.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

کالبدشکافی ال جی V30 خبر از کیفیت ساخت بالای آن می دهد [تماشا کنید]

«زک نلسون» از «JerryRigEverything» در یوتوب را بیشتر به خاطر تست های مقاومت و شکنجه تلفن های جدید می شناسیم که با ابزارهای مختلف و حتی آتش، مقاومت موبایل ها را به بوته آزمایش می ...

«زک نلسون» از «JerryRigEverything» در یوتوب را بیشتر به خاطر تست های مقاومت و شکنجه تلفن های جدید می شناسیم که با ابزارهای مختلف و حتی آتش، مقاومت موبایل ها را به بوته - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - آزمایش می گذارد.

البته نلسون در بعضی - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - مواقع محصولات تازه را مورد کالبدشکافی قرار می دهد و به نظر می رسد که ویدیوهای وی، نظر مدیران ال جی را نیز جلب کرده؛ چرا که آنها از او - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - دعوت کرده - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - اند جدیدترین پرچمدارشان یعنی V30 را در مقر ال جی کالبدشکافی کند.

دوربین V30 مشخصاتی در حد و اندازه یک - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - مینی DSLR دارد

لازم به ذکر است که نلسون در ویدیوی خود تأکید ویژه ای روی دوربین دوگانه V30 داشته که از یک سنسور اصلی 16 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال و گشودگی دهانه لنز f/1.6 (بیشترین - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - گشودگی در میان تلفن های هوشمند) - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - و یک حسگر 13 مگاپیکسلی بدون - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - OIS - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - بهره می - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - برد. ال جی همچنین از لنزهای تمام شیشه ای (به جای پلاستیک) استفاده کرده که محصول جدید را تبدیل به یک مینی DSLR می کند.

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

با توجه به اظهارات نلسون، ال جی از مقدار مناسبی - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - چسب ضد آب در V30 استفاده کرده و با بهره گیری از اتصالات طلایی به جای لحیم، ساختاری ماژولار با تعمیرپذیری بالا به وجود آورده است.

در ضمن V30 بر خلاف G6 که قابلیت شارژ بی سیم یا خروجی صدای «Quad DAC» را بسته به بازار مقصد ارائه می کرد، از هر دو ویژگی به صورت همزمان پشتیبانی می کند - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - که خبر خوبی برای مشتریان در سراسر دنیا خواهد بود.

در - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - ادامه از شما دعوت می کنیم ویدیوی کالبدشکافی مورد بحث را - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - تماشا کنید:

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر گشین نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
روز بخیر تعمیرچی نصر تبریز باغمیشه خدمات داره
پاسخ: بله در نصر تبریز شهر باغمیشه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone