🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تراست در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تراست در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علائم خرابی برد در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: برد را میتوان به مغز کولرگازی تشبیه کرد بنابراین خرابی در هر قسمتی میتواند به دلیل عملکرد نادرست برد باشد.
  2. سوال: اسپیلت چه تفاوتی با کولرگازی دارد؟
    پاسخ: خیر ؛ در حالت کلی عملکرد مشابه و تعمیرات و قطعات مشابه نیز دارند .اما قطعا در نظر تکنسین ها تعمیرات تخصصی تر نیز وجود دارد که برای هر کدام نیاز به بررسی جداگانه وجود دارد.
  3. سوال: آیا خدمات و تعمیرات انجام شده برای من دارای ضمانت است؟
    پاسخ: تمامی خدمات انجام شده ثبت خواهد شد و برای شما تا 90 روز ضمانت معتبر خواهد داشت.
  4. سوال: چرا سرمایش کولرگازی من کافی نیست؟
    پاسخ: عدم سرمایش کافی شاید از مشکلات رایج در کولرگازی باشد که مشکلی است که نیاز به بررسی تخصصی توسط تکسین دارد.
  5. سوال: چه میزان گاز باید داخل کولرگازی باشد؟
    پاسخ: این میزان قطعا اندازه کلی ندارد و بسته به نوع و مدل دستگاه شما متفاوت است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42127.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

تیم کوک روز انتشار iOS11 را تاریخی خواند

اپل شب گذشته نسخه نهایی iOS11 را با قابلیت های جدید از جمله پشتیبانی از ARKit منتشر کرد. و به تازگی «تیم کوک»، مدیر عامل این شرکت که در برنامه «صبح بخیر آمریکا» حضور یافته ...

اپل شب گذشته نسخه نهایی iOS11 را با قابلیت های جدید از جمله پشتیبانی از ARKit - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - منتشر کرد. و به تازگی «تیم کوک»، مدیر عامل این شرکت که در برنامه «صبح بخیر آمریکا» - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - حضور یافته بود، در خصوص iOS11 و ARKit اظهار نظر کرد و در این خصوص گفت: «امروز را باید به خاطر سپرد».

کوک با هیجان بسیاری درباره قابلیت های واقعیت افزوده در نسخه جدید iOS سخن گفت و AR را یک امکان قابل توجه برای اکو سیستم آیفون و آیپد نامید. او افزود:

«می گویم قابل توجه؛ چون این اولین بار است که امکان استفاده از قابلیت های واقعیت افزوده برای صدها میلیون کاربر فراهم می شود. اگر شما آیفون 6S یا جدیدتر دارید، از همین امروز می توانید از AR استفاده کنید»

در این برنامه مجری اشاره کرد که واقعیت افزوده مدت ها پیش از آنکه اپل به دنبال توسعه اش باشد وجود داشته که کوک در پاسخ اظهار کرد که اپل یک ایده پیچیده را به نحوی پیاده سازی کرده که استفاده - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - از آن بسیار راحت باشد. کوک - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - همچنین اعلام کرد:

«ما می خواهیم همه از AR استفاده نمایند و - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - در این راستا فرآیند پیچده تبدیل اپ ها برای پشتیبانی از AR را برای توسعه دهندگان ساده کرده ایم».

تیم کوک: - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - اپل نیازی به اطلاعات چهره کاربران ندارد

سپس صحبت ها به سمت آیفون 10 سوق پیدا کرد و کوک ادعا کرد که حریم خصوصی و امنیت در موبایل جدید به خطر نخواهد افتاد. او افزود: «وقتی - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - صورت خود را به سمت - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - موبایل می گیرید، تمام اتفاقات مرتبط با پروسه قفل گشایی - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - توسط چهره، در خود آیفون اتفاق می افتد و شرکت اپل هیچ نیازی به این اطلاعات ندارد. او همچنین گفت: «معتقدیم که حریم خصوصی اهمیت بسیاری دارد و در دنیایی که هکرها همواره به - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - دنبال سرقت اطلاعات هستند، ما می خواهیم اطلاعاتتان برای خودتان باقی بمانند».

مدیر عامل اپل همچنین صحبت هایی در مورد ارزش مبلغ پرداختی برای خرید آیفون X نمود که می توانید در اینجا جزئیات آن را مطالعه نماید.

نظر شما در مورد اظهارات تیم کوک چیست؟ آیا شما ARKit و قابلیت های واقعیت افزوده نسخه جدید iOS را هیجان انگیز می - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - دانید؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone