🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: محافظ برق چه کمکی در عملکرد کولرگازی من دارد؟
    پاسخ: محافظ های برق قطعا به صورت غیرمستقیم برای کولرگازی مفید خواهند بود . جلوگیری از سوختگی قطعات مختلف در اثر ولتاژهای غیر طبیعی و یا قطع برق ناگهانی ، مراقبت از سیستم برق رسانی و ... از عملکرد های مفید این قطعه جانبی می باشد.
  2. سوال: دلیل خاموش نشدن کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: مشکل در ترموستات می تواند اصلی ترین دلیل این اتفاق باشد و یا ممکن است دستگاه شما با کنترل های الکتریکی همخوانی و ارتباط موثر ندارند.
  3. سوال: چرا کولرگازی من سر و صدا و لرزش زیاد دارد؟
    پاسخ: دلایل زیادی برای این مشکل وجود دارد که از جمله این موارد میتوان به خرابی فن ، مشکل در موتور ، خرابی پره ها و ..اشاره کرد.
  4. سوال: اواپراتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: گرمای خانه شما توسط این بخش جذب میشود. این قطعه نیاز به سرویس مداوم خواهد داشت زیرا کوچکترین مشکل در آن در راندمان عملکرد آن به شدت تاثیرگذار خواهد بود.
  5. سوال: موتور فن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: موتور فن هماهنطور که از اسمش مشخص است وظیفه کنترل فن و جریان هوا را دارد و معمولا دو مدل موتورفن (مربوط به یونیت خارجی و داخلی ) در کولرگازی بکار برده می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42122.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

آمارهای جدید ایرانسل: از صرفه‌جویی ۶۰ میلیارد تومانی مشترکین تا پیشرفت 3G و 4G

امروز اپراتور دوم کشورمان با حضور وزیر ارتباطات مراسمی را برگزار کرد و به آزمایش کامل (End-to-End) شبکه 5G پرداخت. در مورد این آزمایش پیشتر برایتان نوشته‌ایم ولی در ابتدای مراسم، آمار و ارقام جالبی ...

امروز اپراتور دوم کشورمان با حضور وزیر ارتباطات مراسمی را برگزار کرد و به آزمایش کامل (End-to-End) - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - شبکه 5G پرداخت. در مورد - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - این آزمایش پیشتر برایتان نوشته‌ایم ولی در ابتدای مراسم، آمار و ارقام جالبی از سوی «علیرضا قلمبر دزفولی»، مدیرعامل ایرانسل عنوان شد که حکایت از پیشرفت اپراتور دوم در ماه‌های گذشته دارد و مرور کوتاه آنها، خالی از لطف نیست.

ایرانسل هیچ‌وقت - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - تمایل زیادی به عنوان کردن تعداد دقیق و به‌روز کاربرانی که از شبکه‌اش استفاده می‌کنند نداشته اما با این‌حال، - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - دزفولی خبر می‌دهد که ۳۱.۵ میلیون نفر در شبکه ایرانسل، از نسل سوم و چهارم این اپراتور استفاده می‌کنند.

تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

2G

دزفولی همچنین خبر داد که در نسل دوم، - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - ۸۶ درصد از جمعیت کشور را پوشش می‌دهد. وقتی در این آمار ریزتر بشویم، به پوشش ۳۳۷۳ شهر و دهستان و ۴۹.۵ میلیون کاربر می‌رسیم.

3G

مدیرعامل ایرانسل در مورد پوشش شبکه 3G خبر می‌دهد که در حال حاضر ۳۱ میلیون تلفن همراه از نسل سوم ایرانسل استفاده می‌کنند و این اپراتور ۲۵۴۹ شهر و دهستان را تحت - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - پوشش خود دارد. تعداد مشترکین نسل سوم ایرانسل به ۲۳ میلیون نفر می‌رسد که با توجه به آمار موبایل‌ها، می‌توان به این نتیجه رسید که برخی از کاربران از چند تلفن همراه 3G بهره می‌برند.

4G

اما تعداد موبایل‌های پشتیبانی کننده از شبکه نسل چهارم در ایرانسل برابر با 11 میلیون تلفن همراه اعلام شد. تعداد 1565 شهر و دهستان تحت پوشش این شبکه قرار دارند و 8.5 - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - میلیون مشترک ایرانسل از خدمات نسل - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - چهارم این - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - اپراتور بهره می‌برند. جالب است که دزفولی در میان ارائه این آمار عنوان کرد که - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - ظرف سه ماه گذشته، این تعداد ۲ - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - میلیون نفر افزایش داشته است.

TD-LTE

مدیرعامل ایرانسل تعداد مشترکان شبکه نسل 4.5 ثابت را 250 هزار نفر اعلام کرد و خبر - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - داد که مشترکان در 159 شهر می‌توانند از این شبکه بهره بگیرند. شبکه نسل 4.5 همراه ایرانسل نیز در 366 شهر پوشش سراسری دارد.

تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

پهنای باند مصرفی در ثانیه

پهنای باند مصرفی مشترکان ایرانسل 363 گیگابیت برثانیه است. به - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - گفته دزفولی، از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۷ روند افزایش مصرف دیتا در جهان سه برابر شده در - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - حالی که این - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - افزایش در ایران ۳۳.۵ برابر بوده است.

پهنای باند مصرفی روزانه

مصرف دیتای روزانه از ابتدای راه‌اندازی شبکه اینترنت پهن‎‌باند در شهریور 93 برابر با 90 ترابایت - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - بوده است که این عدد در 25 شهریورماه 96 و در فاصله سه سال به 3 هزار و 13 ترابایت رسیده است. رشد سرانه دیتای همراه مشترکان ایرانسل 27 برابر بوده و رشد ترافیک روزانه دیتای همراه نیز 58 برابر شده - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - است.

کاهش تاخیر

کاهش تاخیر یا «Latency» مثال زدنی بوده و تا 20 برابر کاهش داشته است.

۶۰ میلیارد تومان کاهش هزینه کاربران با ترافیک - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - داخلی

پس - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - از اعمال تفکیک و کاهش تعرفه ترافیک داخلی و اعمال تعرفه - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - نیم‌بها برای محتوا و وب‌سایت‌های داخلی، هزینه مشترکان تا 600 میلیارد ریال کاهش پیدا کرده است. مدیرعامل ایرانسل گفت این درحالی است که پیش‌بینی می‌شود مبلغ 7 هزار میلیارد ریال در هزینه‌های مشترکان در طول یک سال از آغاز این طرح در کل ترافیک داخلی صرفه جویی شود.

تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

رشد استفاده از موبایل‌های 4G

رشد موبایل‌های پشتیبانی‌کننده از شبکه نسل چهار در شبکه ایرانسل از مردادماه 1395 تا مردادماه جاری 2.4 برابر شده است که - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - بر این اساس تلفن‌های همراهی که از این شبکه در حال بهره‌برداری هستند به 11 میلیون عدد رسیده‌ است.

ایرانسل، بزرگترین اپراتور دیتای ایران؟

در تیر ماه سال جاری، «محمود واعظی» وزیر وقت ارتباطات از ایرانسل به عنوان بزرگترین اپراتور دیتای ایران نام برد. امروز نیز مدیرعامل ایرانسل با اشاره به مصرف بیش از ۳۶۳ گیگابیت در ثانیه، ایرانسل را بزرگترین اپراتور دیتای کشور معرفی کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone