🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  2. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  3. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  4. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42118.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

با Pi آشنا شوید؛ دستگاهی که موبایل شما را از فاصله 30 سانتی متری شارژ می کند

امروزه اسمارت فون های بسیاری از قابلیت شارژ بی سیم بهره می برند. ولی مشکل همه آنها در یک چیز خلاصه شده: نیاز به تماس نزدیک با پد های شارژ. حالا استارتاپ «پای» (Pi) قصد ...

امروزه اسمارت فون های بسیاری از قابلیت شارژ بی سیم بهره می برند. ولی مشکل همه آنها در یک چیز خلاصه شده: نیاز به - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - تماس نزدیک با پد های شارژ. حالا استارتاپ «پای» (Pi) قصد دارد این مشکل را با عرضه یک سیستم شارژ بی سیم حل کند.

لازم - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - است اشاره کنیم استاندارد «چی» (Qi) که نسبت به رقبایش فراگیر تر است، نیاز به ارتباط نزدیک دارد؛ به این معنی که اگر می خواهید موبایل بهره مند از استاندارد - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - Qi خود - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - را شارژ کنید، باید آن را روی پد مخصوص شارژ قرار دهید. شارژر مخروطی شکل پای بر مبنای فناوری القای رزونانسی کار می کند و البته از استاندارد «چی» نیز پشتیبانی می کند. این دستگاه از الگوریتم «Beam Forming» بهره می برد که به لطف آن شارژر می تواند شکل و جهت میدان مغناطیسی را کنترل نماید.

تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

کاربران به راحتی می توانند با قرار دادن تبلت یا اسمارت فون خود در 30 سانتی متری دستگاه، آنها را شارژ نمایند. توسط پای می توان 4 گجت را به طور همزمان با حداکثر توان 10 وات شارژ نمود. البته می توان دستگاه های بیشتری را نیز به طور همزمان شارژ کرد ولی سرعت شارژ آنها بسیار پایین می آید. موبایل های گلکسی اس 8 و اس8 پلاس سامسونگ و آیفون های 8، 8 پلاس و X و هر اسمارت فون دیگری که با - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - استاندارد - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - Qi سازگار باشد می توانند به راحتی با این محصول شارژ شوند.

شارژر بی سیم پای قرار ست در سال 2018 و با قیمت 200 دلار به بازار عرضه شود؛ البته امکان ثبت سفارش آن از هم اکنون فراهم شده و 314 نفر اولی که سفارش خود را ثبت نمایند، از 50 دلار تخفیف برخوردار خواهند - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone