🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  3. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
  4. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
  5. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42111.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

سامسونگ امکان غیرفعال کردن کلید بیکسبی را فراهم کرد

سامسونگ اوایل سال جاری دستیار صوتی بیکسبی را همزمان با گلکسی S8 ارائه کرد که چند هفته قبل در ایران نیز فعال شد. گلکسی Note 8 نیز از این قابلیت برخودار بوده و در هر ...

سامسونگ اوایل سال جاری دستیار صوتی بیکسبی را همزمان با گلکسی S8 ارائه کرد که چند هفته قبل - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - در ایران نیز فعال شد. گلکسی Note 8 نیز از این - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - قابلیت برخودار بوده و در هر دو موبایل کلید ویژه ای برای فعال کردن بیکسبی وجود دارد.

البته باید اشاره کنیم علی رغم اینکه این دستیار صوتی از قابلیت های خوبی - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - برخوردار است، برخی کاربران ترجیح می دهند از این کلید برای اهداف دیگری مثل راه اندازی دوربین یا باز کردن اپلیکیشنی خاص استفاده کنند، اما مشکل - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - اینجاست که سامسونگ این - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - اجازه را به کاربران نداده و تا غیرفعال کردن اپلیکیشن های مخصوص اینکار نیز پیش رفته بود.

حالا خبر رسیده که این شرکت کره ای امروز بروزرسانی هایی را برای گلکسی S8 و گلکسی Note 8 منتشر - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - کرده که امکان غیرفعال سازی کلید راه اندازی بیکسبی را فراهم می کند. به گزارش «Sammobile» این بروزرسانی فعلا برای دستگاه های محدودی منتشر شده اما قرار است به - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - زودی در اختیار تمام کاربران این دو مدل قرار بگیرد.تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

طراحی S8 بگونه ای است که امکان فعال سازی تصادفی بیکسبی در آن وجود دارد، علاوه بر این کاربران زیادی - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - از این مساله شکایت کرده بودند که به خاطر نزدیکی کلیدهای بیکسبی و کاهش صدا، اغلب این دستیار صوتی را - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - ناخواسته فعال می کنند.

باتوجه به آنچه در بالا گفته - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - شد این آپدیت می تواند خبر خوبی برای این کاربران باشد و از طرف دیگر می توان آن را مقدمه ای برای فراهم کردن امکان تنظیم دلخواه این کلید در بروزرسانی های بعدی دانست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone