🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دوو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دوو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
  2. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  3. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
  4. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
  5. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42108.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

کشف بدافزار مخرب در نسخه 32 بیتی نرم افزار Ccleaner

بر اساس گزارش تیم امنیتی «Talos» (زیرمجموعه کمپانی سیسکو)، ورژن «5.33.6162» از نسخه 32 بیتی نرم افزار محبوب CCleaner با بیش از 2 میلیون کاربر فعال توسط هکرها مورد دستکاری قرار گرفته و حاوی بدافزاری ...

بر اساس گزارش تیم امنیتی «Talos» - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - (زیرمجموعه کمپانی سیسکو)، ورژن «5.33.6162» از نسخه - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - 32 بیتی نرم افزار محبوب CCleaner با - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - بیش از 2 میلیون - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - کاربر فعال توسط هکرها مورد - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - دستکاری قرار گرفته و حاوی بدافزاری با قابلیت سرقت اطلاعات است.

تا کنون 2.27 میلیون کاربر نسخه آلوده Ccleaner را دانلود کرده اند

البته شرکت های Piriform و Avast به عنوان - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - صاحبان Ccleaner طی یک اظهار نظر رسمی اعلام کرده اند که اطلاعات مورد بحث رمزنگاری شده بوده و مهاجمان قادر به استفاده از آنها نیستند؛ اما با این حال تخمین زده می شود 2.27 میلیون کاربر نسخه آلوده را دانلود کرده باشند که توصیه شده کاربران برای پیشگیری از بروز حملات، نرم افزار مورد بحث را به آخرین ورژن (5.34) به روزرسانی کرده و در صورت امکان، از نسخه 64 بیتی استفاده کنند.

تعمیرات مایکروفر دوو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

لازم به ذکر است که Ccleaner به عنوان نرم افزاری برای حذف فایل های غیر - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - ضروری و سبک کردن سیستم، تا کنون بالغ بر 2 میلیارد بار دانلود شده که طی حمله - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - اخیر، اطلاعاتی مانند نام کامپیوتر، آدرس IP، - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - فهرست نرم افزارهای نصب شده روی سیستم و آپدیت - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - های ویندوز از تعداد نامعلومی از کاربران آن به سرقت رفته است.

گفتنی است بر اساس اظهارات Avast، حمله اخیر یک فرآیند چند مرحله ای با اهداف بزرگتر بوده که با شناسایی آن در مرحله اول، روند حملات متوقف شده و در این میان هیچ کاربری متحمل خسارت نشده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone