🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  2. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  3. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
  4. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42106.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

کمپانی زنیت: «Defy Lab» دقیق ترین ساعت مکانیکی دنیا است

شرکت ساعت سازی سوئیسی زنیت با رونمایی از مدل «Defy Lab» اعلام کرد این محصول دقیق ترین ساعت مکانیکی دنیا بوده، و به مناسبت تکامل و پیشرفت این گونه ساعت ها که نخستین بار در ...

شرکت ساعت سازی سوئیسی زنیت با رونمایی از مدل «Defy Lab» اعلام کرد این محصول دقیق ترین ساعت مکانیکی - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - دنیا - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - بوده، و به مناسبت - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - تکامل و پیشرفت این گونه ساعت ها که نخستین بار در سال 1675 توسط «کریستین هویگنز» اختراع شدند، به بازار معرفی می شود.

نوسانگر موجود در Defy Lab از ساختار یکپارچه بهره برده و فرکانس 15 هرتزی دارد

ساعت - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - مورد بحث از نوسانگر نیم میلیمتری «Caliber ZO 342» با فرکانس 15 - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - هرتز بهره می برد که از اکثر ساعت های - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - مکانیکی موجود بسامد بیشتری داشته، و حتی نسبت به ساعت زنیت «El Primero» به عنوان رکورددار - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - قبلی نیز 3 برابر سریعتر است. نوسانگر مورد اشاره ساختاری یکپارچه داشته و با جایگزین شدن به جای مکانیزم 30 قطعه ای قبلی، فرآیند تولید و مونتاژ را آسان تر کرده و استهلاک ساعت را کاهش می دهد.

بر اساس اطلاعات موجود، Defy Lab در هر 24 ساعت تنها - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - احتمال خطای - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - 0.3 ثانیه ای دارد که نسبت به استاندارد سختگیرانه «COSC» سوئیس (که تنها 3 درصد از ساعت های ساخت این کشور موفق - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - به کسب آن شده اند) بسیار دقیق تر بوده - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - و مقیاس 4- تا 6+ ثانیه را به راحتی پوشش می دهد.

همچنین ساعت مذکور بدنه ای از آلیاژ آلومینیومی «Aeronith» داشته که 2.7 برابر از تیتانیوم، 1.7 برابر از آلومینیوم و 10 درصد از فیبر کربن سبک تر بوده، و کل دستگاه در مقابل تغییرات دما، جاذبه و میدان مغناطیسی مقاوم است.

گفتنی است زنیت 10 نسخه از ساعت مورد بحث را به عنوان نمونه های اولیه تولید کرده که همگی به فروش رسیده اند، و انتظار می رود محصولات تولید انبوه سال 2018 و با قیمت 31 هزار دلار به بازار عرضه شوند.

- تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone