🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه و عملکرد فیلترکولرگازی چیست؟
    پاسخ: همه انواع سیستم های سرمایشی دارای فیلتر هایی می باشند که کارایی بسزایی در تهویه هوا خواهند داشت.
  2. سوال: آیا وجود مختلف ترموستات در دستگاه ها در عملکرد آنها نیز تاثیر گذار است؟
    پاسخ: ترموستات مکانیکی (مویین) شامل یک عدد سنسور ، لوله مویین و دیافراگم است که بر اساس انبساط مایع عمل می کند در صورتی که ترموستات الکترونیکی فقط با دریافت دما از سنسور فرمان قطع و وصل را اعمال می کند.
  3. سوال: آیا مشکل در برد کولرگازی در عملکرد آن تاثیر زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: برد الکتریکی از مهمترین از قطعات موجود در کولرگازی است و به عنوان مغز کولرگازی وظیفه صدور فرمان و هماهنگی بخش های مختلف را دارد.
  4. سوال: چرا کولرگازی من برفک می زند؟
    پاسخ: نشت گاز مبرد داخل کولرگازی این عامل را ایجاد میکند . شما برای جلوگیری از این عوامل باید دستگاه را به صورت دوره ای سرویس کنید و شروع چنین مشکلاتی پیش تر جلوگیری کنید.
  5. سوال: محافظ برق چه کمکی در عملکرد کولرگازی من دارد؟
    پاسخ: محافظ های برق قطعا به صورت غیرمستقیم برای کولرگازی مفید خواهند بود . جلوگیری از سوختگی قطعات مختلف در اثر ولتاژهای غیر طبیعی و یا قطع برق ناگهانی ، مراقبت از سیستم برق رسانی و ... از عملکرد های مفید این قطعه جانبی می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42121.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

این اتوبوس برقی رکورد بیشترین مسافت طی شده با یک بار شارژ را شکست [تماشا کنید]

استارتاپ «پراترا» موفق شد با یکبار شارژ اتوبوس برقی «کاتالیست ای 2 مکس» مسافتی بالغ بر 1772 کیلومتر را پیموده و رکوردی جدید بر جا بگذارد. رکورد قبلی در اختیار یک خودروی تک سرنشین سبک وزن ...

استارتاپ «پراترا» موفق شد با یکبار شارژ اتوبوس برقی «کاتالیست ای 2 مکس» مسافتی بالغ بر 1772 کیلومتر را پیموده و رکوردی جدید بر جا بگذارد. رکورد قبلی در اختیار یک خودروی تک سرنشین سبک وزن بود که تنها یک چهل و ششم این اتوبوس وزن داشته است.

این رکورد بدون مسافر و بار ثبت شده و - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - امکان دستیابی به آن در مسافرت های معمولی بسیار دور از انتظار است اما باتری این اتوبوس توانایی ذخیره 660 کیلووات ساعت انرژی را دارد که امکان پیمودن - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - مسافتی بین 312 تا 563 کیلومتر با مسافر و بار کامل را فراهم می کند.تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقیحتی اگر رکورد ثبت شده را هم را در نظر نگیریم، طی مسافتی 500 کیلومتری با یکبار شارژ بسیار امیدوار کننده بوده و - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - تقریبا برابر یک شیفت کاری رانندگان است.

حداکثر سرعت کاتالیست ای - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - 2 مکس 104 کیلومتر بر ساعت بوده و شارژ مجدد آن حدود 1 ساعت طول می کشد.

گفتنی است اولین سری از این اتوبوس ها قرار است تا اوایل زمستان به ناوگان حمل و نقل لس آنجلس اضافه شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone