🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر امیرکلا استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر امیرکلا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
  2. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  3. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  4. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30683.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

گلکسی J4 Core معرفی شد؛ دومین موبایل اندروید گو سامسونگ

سامسونگ تابستان گذشته نخستین موبایل مبتنی بر اندروید گو خود را با عنوان گلکسی J2 Core معرفی کرد و حالا دومین نسل از این خانواده را با مشخصات سخت افزاری بهتر رونمایی کرده است. هدف گوگل ...

سامسونگ تابستان گذشته نخستین - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر امیرکلا استان مازندران - موبایل مبتنی بر اندروید - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر امیرکلا استان مازندران - گو خود را با عنوان گلکسی J2 Core معرفی کرد و حالا دومین نسل از این خانواده را با مشخصات سخت افزاری بهتر رونمایی کرده است.

هدف گوگل از طراحی اندروید گو ارائه قابلیت های نسخه های پیشرفته سیستم عامل موبایل خود در گوشی های با سخت افزار ضعیف تر است که معمولا در کشورهای در حال توسعه نظیر هند - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر امیرکلا استان مازندران - و پاکستان به خاطر قیمت پایین طرفداران بسیاری دارند. با توجه به این مساله طبیعی است که نباید از گلکسی J4 Core انتظار سخت افزار قدرتمندی داشته باشیم.

این دستگاه به صورت پیش فرض همراه با نسخه گو اندروید اوریو ۸.۱ از راه می رسد و نکته جالب اینجاست که گوگل برخی از اپلیکیشن های پیش فرض را در این ورژن نیز ارائه کرده است. گلکسی J4 Core از نمایشگر - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر امیرکلا استان مازندران - ۶ اینچی با رزولوشن ۱۴۸۰ در ۷۲۰ پیکسل از نوع TFT LCD از راه می رسد که نسبت - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر امیرکلا استان مازندران - به صفحه - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر امیرکلا استان مازندران - نمایش ۵ اینچی J2 Core با رزولوشن ۵۴۰ در ۹۶۰ به مراتب بهتر است. تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر امیرکلا استان مازندران

پردازش داده ها - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر امیرکلا استان مازندران - نیز توسط چیپست چهار هسته ای با فرکانس ۱.۴ گیگاهرتز و رم یک گیگابایتی صورت می گیرد. ماژول ذخیره سازی نیز شامل ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و امکان پشتیبانی کارت حافظه خارجی تا ۵۱۲ گیگابایت است. بدنه دستگاه از پلاستیک ساخته شده است.

کاربران گلکسی J4 Core برای تصویر برداری دوربین اصلی - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر امیرکلا استان مازندران - ۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی را در اختیار خواهند داشت. انرژی موبایل نیز توسط باتری ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین خواهد شد که با توجه به سیستم عامل سبک و سخت افزارهای - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر امیرکلا استان مازندران - نه چندان پرمصرف به نظر برای استفاده یک روزه کافی خواهد بود.

سامسونگ هنوز قیمت یا زمان عرضه گلکسی J4 Core را اعلام نکرده اما اندروید گو بودن این گوشی را می توان تضمینی برای مقرون ‌به‌صرفه بودن آن به حساب آورد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آبتین نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
دوستان سایت ***** مایکروفر زانوسی ZMBN4SK شما را با مناسبترین قیمت و بالاترین کیفیت امیرکلا مازندران کشوربابلان تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone