🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر شاهین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر شاهین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  2. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  3. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
  5. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29211.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

ویندوز دیفندر به سیستم‌عامل مک می‌آید

مایکروسافت امروز آنتی ویروس ویندوز دیفندر را برای سیستم عامل مک منتشر کرد. در نتیجه، اسم این آنتی ویروس از ویندوز دیفندر به مایکروسافت دیفندر تغییر پیدا کرده است. در واقع مایکروسافت آنتی ویروس ATP ...

مایکروسافت امروز آنتی ویروس ویندوز دیفندر - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - را برای سیستم عامل مک منتشر کرد.

در نتیجه، اسم این آنتی ویروس از ویندوز دیفندر به مایکروسافت دیفندر تغییر پیدا کرده است. در واقع مایکروسافت آنتی ویروس ATP جداگانه‌ای را - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - برای سیستم عامل مک توسعه داده که قادر به شناسایی ویروس‌ها و محافظت از سیستم عامل با اسکن کردن آن است. به طور خلاصه، ATP مخفف تهدید پیشرفته مستمر (Advanced persistent threat) به روش‌های پیشرفته و مخفی برای به دست آوردن اطلاعات حساس امنیتی گفته می‌شود.

در حال حاضر یک نسخه محدود از - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - این نرم‌افزار در اختیار عده‌ای قرار گرفته که در طراحی آن‌ المان‌های مشخصی از ویندوز و مک قابل مشاهده هستند. در ضمن، قرار است مایکروسافت از یک سیستم آپدیت خودکار در این نرم‌افزار استفاده کند تا برنامه همیشه به‌روز باقی - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - بماند. در ضمن، مایکروسافت دیفندر روی سه نسخه اخیر سیستم عامل مک قابل اجرا خواهد بود.

تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر شاهین شهر استان اصفهان

از آن‌جا که ATP محدود به بخش کسب و کارها می‌شود، هنوز مشخص نیست که آیا مایکروسافت برنامه‌ای برای عرضه مایکروسافت دیفندر برای تمام کاربران سیستم‌عامل مک دارد یا خیر.

لازم به ذکر است که دیفندر در حال حاضر  روی ویندوز ۱۰ در دسترس بوده و کاربران ویندوز به طور خودکار به قابلیت‌های این آنتی ویروس دسترسی دارند. همچنین شما می‌توانید برای تجربه نسخه - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - محدود مایکروسافت دیفندر ATP روی مک به این آدرس مراجعه کنید.

طی سال‌های اخیر مایکروسافت همواره تلاش‌های زیادی را برای افزایش امنیت کاربران - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - انجام داده است. در همین راستا، این کمپانی پیش از این هم برای مقابله با هکرها همکاری‌هایی را با اتحادیه اروپا انجام داد. در ضمن، مایکروسافت دیفندر تنها برنامه این کمپانی روی پلتفرم‌های اپل نیست و مدتی پیش هم - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - به‌روزرسانی - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - جدید آتلوک برای - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - سیستم عامل iOS منتشر شده بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone