🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر گلوگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر گلوگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  2. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
  3. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
  4. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29212.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

حرکت اعتراضی ویکیپدیا به قوانین کپی رایت اروپا و تعطیلی در چند کشور

امروز وبسایت ها و کسب وکارهای زیادی در قاره اروپا نسبت به وضع قوانین جدید کپی رایت (حق نشر) اعتراض خود را نشان دادند که در میان آنها ویکیپدیا نیز حضور داشته و به نشانه ...

امروز وبسایت ها و کسب وکارهای زیادی در - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر گلوگاه استان مازندران - قاره اروپا نسبت به وضع قوانین جدید کپی رایت (حق نشر) اعتراض خود را نشان دادند که در میان آنها ویکیپدیا نیز حضور داشته و به نشانه مخالفت، وبسایت خود را در بعضی کشورها از دسترس خارج کرده است.

قوانین مورد بحث که سه شنبه - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر گلوگاه استان مازندران - پیش - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر گلوگاه استان مازندران - رو به رأی گذاشته - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر گلوگاه استان مازندران - می شوند، در کل مفاد عادی و مفیدی را در خود دارند اما در میان موارد مورد رأی گیری، دو بند 11 و 13 موجب بروز نگرانی هایی در میان فعالان و شرکت های اینترنتی شده و موجی از اعتراضات را پدید آورده است.

شرکت ها تنها به دو بند از قوانین جدید معترض هستند

بند 11 که به قانون «مالیات بر لینک» معروف شده، به تولیدکنندگان محتوا اجازه می دهد در صورت قرارگیری لینک مطالب آنها در پلتفرم های دیگر (نظیر شبکه های اجتماعی، وبسایت ها و...) از پلتفرم مورد نظر هزینه - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر گلوگاه استان مازندران - دریافت کنند. بند 13 هم که به قانون «فیلتر آپلود» مشهور شده، پلتفرم ها را نسبت به حقوق مالکیت معنوی و حق نشر محتواهایی که در آنها آپلود می شود، مسئول می کند.

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر گلوگاه استان مازندران

اتحادیه اروپا معتقد است تصویب این قوانین، به تولیدکنندگان محتوا اجازه - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر گلوگاه استان مازندران - می دهد راحت تر از ارزش های تولیدی خود دفاع کنند و در مقابل شرکت های بزرگ آمریکایی از حقوق خود محافظت نمایند. از سوی دیگر اما فعالان حوزه معتقدند قانون گذاران وسعت اعمال قوانین جدید را درک نکرده اند و در صورت تصویب آنها، آزادی اینترنت را از بین خواهند برد.

به گفته منتقدان، بند 13 خطرات بیشتری به دنبال خواهد داشت؛ چرا که وبسایت ها و پلتفرم های اشتراک محتوا را مجبور به توسعه و استفاده از فیلترهای مختلفی خواهد کرد که در نهایت علاوه بر خطاهای احتمالی فراوان، منجر به افت کیفیت مطالب موجود نیز خواهد شد.

لازم به ذکر است که - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر گلوگاه استان مازندران - تا کنون بیش از 5 میلیون کاربر - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر گلوگاه استان مازندران - اروپایی تومار اعتراضی به قوانین جدید را امضا - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر گلوگاه استان مازندران - کرده اند و در روزهای آتی برنامه هایی برای تظاهرات خیابانی در سراسر اروپا پیش بینی شده است.

گفتنی است به اعتقاد برخی از فعالان، اتحادیه اروپا تصمیم دارد قبل - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر گلوگاه استان مازندران - از شکل گیری اعتراضات گسترده و اعمال فشار از سوی کاربران، قوانین جدید را تصویب کند که در صورت رسیدن به این هدف، احتمالاً شاهد افت شدید حجم محتواهای جدید در پلتفرم هایی مانند Reddit، فیسبوک، Twitch، تامبلر و یوتوب خواهیم بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone