🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نجف آباد استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نجف آباد استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
  4. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29207.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

آکیلس با همکاری لنوو از هدست واقعیت مجازی Rift S رونمایی کرد

شرکت Oculus VR امروز از هدست واقعیت مجازی جدید سری Rift S رونمایی کرد که نسبت به نسل قبلی از رزولوشن بالاتری برخوردار بوده و با بهره مندی از پنج دوربین و موقعیت سنج داخلی، ...

شرکت Oculus VR امروز از هدست واقعیت مجازی جدید سری Rift S رونمایی کرد که نسبت به نسل قبلی از - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نجف آباد استان اصفهان - رزولوشن بالاتری برخوردار بوده و با بهره مندی از پنج دوربین و موقعیت سنج داخلی، بدون نیاز به - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نجف آباد استان اصفهان - سنسورها و دوربین های خارجی، موقعیت کاربر را تشخیص می دهد.

نکته جالب توجه درباره محصول جدید، شراکت کمپانی آکیلس با شرکت چینی لنوو در تولید ریفت اس بوده که به خاطر افزایش سرعت فرآیند تولید و همچنین بهبود طراحی نسبت به نسخه اصلی صورت گرفته است.

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نجف آباد استان اصفهان

هدست واقعیت مجازی آکیلس ریفت اس 400 دلار قیمت دارد

مهم ترین تغییر ریفت اس نسبت به نسخه قبلی، افزایش رزولوشن - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نجف آباد استان اصفهان - تصویر است که حالا - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نجف آباد استان اصفهان - به - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نجف آباد استان اصفهان - 2560 در 1440 رسیده اما شرکت سازنده به منظور همخوانی محصول جدید با کامپیوترهای موجود، نرخ بازسازی تصویر - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نجف آباد استان اصفهان - را از 90 هرتز به 80 هرتز کاهش داده است. آکیلس با این کار تلاش کرده تا جای - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نجف آباد استان اصفهان - ممکن کاربران بیشتری را تحت پوشش قرار دهد و بتواند هدست خود را با سخت افزارهای متوسط نیز تطبیق دهد.

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نجف آباد استان اصفهان

از این رو حداقل سیستم مورد نیاز برای استفاده از هدست واقعیت مجازی ریفت اس پردازنده اینتل Core i3-6100 یا AMD Ryzen 3 1200، رم 8 گیگابایتی، کارت گرافیک انویدیا GTX 960 یا AMD Radeon - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نجف آباد استان اصفهان - R9 290 و سیستم عامل ویندوز 10 خواهد بود.

کمپانی آکیلس همچنین به جای استفاده از پنل OLED از نمایشگرهای LCD در محصول جدید خود استفاده کرده که تصمیمی مشابه آنچه HP در هدست Reverb اتخاذ کرده به حساب می آید.

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نجف آباد استان اصفهان

لازم به - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نجف آباد استان اصفهان - ذکر است - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نجف آباد استان اصفهان - که پنج دوربین موجود روی ریفت اس از فناوری +Passthrough پشتیبانی می کنند که به کاربر اجازه می دهد هنگام کار با هدست، هر - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نجف آباد استان اصفهان - زمان که خواست تصویر محیط بیرون را دیده و از سرگیجه های احتمالی پیش گیری کند.

گفتنی است آکیلس ریفت اس با قیمت 400 دلار، تنها 50 دلار از نسخه معمولی گران تر بوده و نسبت به رقبایی همچون HP Reverb و HTC Vive Pro به ترتیب 200 و 400 دلار ارزان تر خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone