🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی الجی در شهر امیرکلا استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی الجی در شهر امیرکلا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه و عملکرد اکسپنشن (لوله مویی) در کولر گازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد این قطعه در افت فشار مبرد بسیار موثر واقع خواهد بود . در صورت مشکل و خرابی لوله مویی قطعا در کولرگازی در تبخیر و استفاده از مبرد به مشکل خواهد خورد.
  2. سوال: چرا صفحه نمایش کولرگازی کار نمی کند؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی را یک برد حساس تشکیل می دهد و رطوبت ، استفاده ناصحیح ، اتصالی برق و ... می تواند به این قسمت آسیب بزند.
  3. سوال: چرا کولرگازی من بیش از انداره گرما یا سرما تولید می کند؟
    پاسخ: مشکل در سنسور تنظیم دما یا اورلود، فیوز حرارتی، خرابی قسمت های مرتبط با گاز مبرد و ... از جمله دلایل احتمالی این اتفاق است.
  4. سوال: چه میزان گاز باید داخل کولرگازی باشد؟
    پاسخ: این میزان قطعا اندازه کلی ندارد و بسته به نوع و مدل دستگاه شما متفاوت است.
  5. سوال: چرا کولرگازی به طور ناگهانی و بدون دلیل خاموش می شود؟
    پاسخ: مشکل در کمپرسور دستگاه به دلیل کارکرد زیاد و افزایش دمای آن از دلایل رایج این مشکل هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29157.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

دستگیری زن چینی با یک فلش حاوی بدافزار در استراحتگاه ترامپ

استراحتگاه «مار ئه لاگو» فلوریدا که در سال 1985 توسط دونالد ترامپ خریداری شده، به تازگی مورد یک حمله ناموفق بدافزاری قرار گرفته است. در این رابطه یک زن چینی به نام یوجینگ ژانگ به ...

استراحتگاه «مار ئه لاگو» فلوریدا که در سال 1985 توسط دونالد ترامپ خریداری شده، به - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر امیرکلا استان مازندران - تازگی مورد یک حمله ناموفق بدافزاری قرار گرفته است.

در این رابطه یک زن چینی به نام یوجینگ ژانگ به اتهام گمراه کردن مأمور فدرال و ورود به منطقه ممنوعه در زمان حضور در مار ئه لاگو دستگیر شده که هنگام بازداشت، یک - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر امیرکلا استان مازندران - فلش درایو حاوی بدافزار نیز همراه داشته است.

ژانگ در ابتدا به مأموران اطلاعاتی گفته بود که برای استفاده از استخر به استراحتگاه آمده اما پس از مدتی اظهار داشت که برای حضور در یک نشست دوستانه سازمان ملل (که اساساً - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر امیرکلا استان مازندران - وجود نداشته) به درخواست - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر امیرکلا استان مازندران - شخصی به نام - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر امیرکلا استان مازندران - «چارلی» به محل آمده و می خواهد با یکی از اعضای خانواده ترامپ درباره روابط اقتصادی چین و آمریکا گفت و گو کند.

خانم ژانگ علاوه بر فلش حاوی بدافزار چهار تلفن، - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر امیرکلا استان مازندران - یک لپتاپ و یک - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر امیرکلا استان مازندران - هارد اکسترنال نیز همراه داشته است

خانم ژانگ زمانی توانست به محدوده ممنوع وارد شود که مدیر کلوب ساحلی به دلیل تشابه اسمی، تصور کرد که این زن از - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر امیرکلا استان مازندران - اقوام یکی از اعضا است و ورود وی بلامانع خواهد بود؛ اما یوجینگ ژانگ پس از ورود شروع به صحبت درباره نشست مورد اشاره کرد که این موضوع - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر امیرکلا استان مازندران - توجه یکی از خدمتکاران را جلب نمود و پس از چک کردن فهرست افراد، مشخص شد که خانم ژانگ به محدوده دسترسی نداشته است. در این زمان دونالد ترامپ نیز در استراحتگاه حضور داشت اما هنگام ورود ژانگ، رئیس جمهور به زمین گلف رفته - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر امیرکلا استان مازندران - بود.

تعمیرات کولر گازی الجی در شهر امیرکلا استان مازندران

لازم به ذکر است که علاوه بر فلش درایو حاوی بدافزار، یوجینگ ژانگ مقدار غیر معمولی تجهیزات دیگر شامل چهار دستگاه موبایل، یک لپتاپ، یک هارد اکسترنال و دو گذرنامه جمهوری چین (تایوان) به همراه داشته است. جالب اینکه وی در ابتدای ورود به محوطه طوری وانمود کرده بود که چندان به زبان انگلیسی آشنا نیست اما پس از بازجویی ها، مشخص شد که خانم ژانگ تسلط بالایی بر زبان انگلیسی دارد.

گفتنی است انگیزه اصلی یوجینگ ژانگ از - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر امیرکلا استان مازندران - اقدام اخیر هنوز مشخص نشده و معلوم نیست در صورت پیشرفت - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر امیرکلا استان مازندران - بیشتر در محدوده، وی دقیقاً قصد آسیب رساندن به چه سیستم هایی را داشته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone