🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر فریمان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر فریمان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل کارنکردن کولرگازی روی دورتند چیست؟
    پاسخ: ایراد در سیم رابط بین دور تند پروانه ها مشکل داشته باشد که بررسی آن باید توسط تکنیسن صورت گیرد.
  2. سوال: چرا کولرگازی به طور ناگهانی و بدون دلیل خاموش می شود؟
    پاسخ: مشکل در کمپرسور دستگاه به دلیل کارکرد زیاد و افزایش دمای آن از دلایل رایج این مشکل هستند.
  3. سوال: نقش و وظیفه کندانسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کندانسور (تقطیر کننده) در واقع مجموعه ای خارجی از لوله ها و صفحاتی از جنس مس و آلومینیوم می باشد.
  4. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  5. سوال: دلیل وجود جریان الکتریکی روی بدنه و اطراف کولرگازی چیست؟
    پاسخ: سیم برق پاره شده که به بدنه متصل باشد مشخص ترین دلیل است . مشکل در اتصال جریان برق در قسمت های کلید ها و قطعات نیز عامل این مشکل است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29160.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

پژوهشگران نوعی بال هواپیما با امکان تغییر شکل طراحی کردند

اگر هنگام پرواز هواپیما به بال های آن دقت کرده باشید، سطوح متحرکی را می بینید که در مراحل مختلف پرواز مانند برخاستن، مانور دادن و فرود آمدن، زاویه متفاوتی به خود می گیرند. دلیل ...

اگر هنگام پرواز هواپیما به - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر فریمان استان خراسان - بال های آن دقت کرده باشید، سطوح متحرکی را می بینید که در مراحل مختلف پرواز مانند برخاستن، مانور دادن و فرود آمدن، زاویه متفاوتی به خود می گیرند. دلیل این موضوع نیاز به پارامترهای بال مختلف (زاویه، مساحت مؤثر، آیرودینامیک و...) در هر فاز از پرواز بوده که تا کنون با استفاده از لولا در بخش هایی از بال هواپیما به دست آمده - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر فریمان استان خراسان - است.

هم اکنون در بهترین حالت، هواپیماهای بال متغیر (مانند پاناویا تورنادو) را داریم که در ریشه بال آنها از لولا استفاده شده - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر فریمان استان خراسان - و بسته به نیاز، مساحت مؤثر بال هواپیما را تغییر می دهند؛ اما اگر کل بال قابلیت تغییر شکل داشته باشد چه؟ این دقیقاً ایده ایست که محققان ناسا و MIT در حال کار روی آن - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر فریمان استان خراسان - هستند.

در مقاله ای که در ژورنال Smart Materials and Structures (مواد و سازه های هوشمند) منتشر شده، پژوهشگران ساختار مشبک جدیدی را معرفی کرده اند که از هزاران استرات (قطعه مکانیکی که برای مقاومت در برابر فشار طولی طراحی شده) ریز با چیدمان مثلثی تشکیل شده و لایه ای از پلیمر آن - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر فریمان استان خراسان - را پوشانده است.

تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر فریمان استان خراسان
استرات فلزی معمولی

فراماده جدید - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر فریمان استان خراسان - یک هزارم لاستیک چگالی دارد

از آنجایی که بیشتر حجم این فراماده را فضای خالی تشکیل می دهد، اختراع جدید محققان ناسا و MIT فوق العاده سبک وزن بوده - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر فریمان استان خراسان - و چگالی آن تقریباً یک هزارم لاستیک است. از طرفی استرات های ریز - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر فریمان استان خراسان - هم با بهره مندی از چیدمان دقیق، نسبت به تغییرات جهت و فشار هوا واکنش نشان داده و بهترین ضریب آیرودینامیک را برای هواپیما به ارمغان می آورند که در کنار وزن سبک، راندمان پرنده را به طرز مشهودی ارتقا خواهد داد.

لازم به ذکر است که ایده به کار گرفته شده چندان هم جدید نیست اما دانشمندان حالا موفق شده اند با استفاده از روش قالب گیری تزریقی، فرآیند تولید استرات ها را بهبود داده و - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر فریمان استان خراسان - زمان مورد نیاز برای تولید هر قطعه را از - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر فریمان استان خراسان - چند دقیقه به 17 ثانیه کاهش دهند.

تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر فریمان استان خراسان

در ضمن هواپیمای مدل طراحی شده با استفاده از فراماده جدید که تنها - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر فریمان استان خراسان - یک متر طول - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر فریمان استان خراسان - دارد، به صورت دستی مونتاژ - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر فریمان استان خراسان - شده اما فرآیند تولید آن تکرار پذیر است و در آینده روی خط تولید متحرک قابل استفاده خواهد بود.

گفتنی است - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر فریمان استان خراسان - امکان طراحی و تولید بال - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر فریمان استان خراسان - هواپیما با قابلیت تغییر - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر فریمان استان خراسان - شکل می توانند نحوه طراحی هواپیماها را کاملاً متحول کرده و از حالت کنونی (شامل یک استوانه با دو بال) خارج کنند. البته هنوز تا زمان - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر فریمان استان خراسان - طراحی و تولید هواپیمایی که بتواند در ارتفاع 30 هزار پایی تغییر شکل دهد فاصله زیادی باقیست؛ اما تا پیش از ارائه چنین محصولی، فناوری جدید می تواند در سایر صنایع مانند توربین های بادی نیز مورد استفاده قرار گیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone