🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر آزادشهر استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر آزادشهر استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسینی که برای کولرگازی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  2. سوال: چه میزان گاز باید داخل کولرگازی باشد؟
    پاسخ: این میزان قطعا اندازه کلی ندارد و بسته به نوع و مدل دستگاه شما متفاوت است.
  3. سوال: نقش و وظیفه کمپرسور در کولر گازی چه می باشد؟
    پاسخ: تبدیل گاز به مایع و گردش آن در کولرگازی که بر اساس نوع کمپرسور این عملکرد با کمی تفاوت انجام خواهد گرفت.
  4. سوال: چه دلایلی برای سروصدا زیاد کولرگازی من وجود دارد؟
    پاسخ: دلایل زیادی برای این مشکل وجود دارد که از جمله این موارد میتوان به خرابی فن ، مشکل در موتور ، خرابی پره ها و ..اشاره کرد.
  5. سوال: چرا بدنه کولرگازی من برق دارد؟
    پاسخ: قطعا این مشکل از خطرناک ترین مشکلاتی می باشد که ممکن است برای دستگاه شما رخ دهد . باید سلامت سیم کشی ها و بعضی ز قطعات داخل دستگا تماما توسطتکنسین متخصص بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29154.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

قطاری برای خیابان؛ اتوبوس برقی 250 نفری توسط BYD معرفی شد [تماشا کنید]

کمپانی چینی بی وای دی (BYD) بیشتر با خودروهای سواری و شاسی بلندش در کشور ما شناخته شده است. اما در کنار تولید چنین مدل هایی، بی وای دی در حوزه های دیگری مثل ساخت ...

کمپانی چینی بی وای - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر آزادشهر استان گلستان - دی (BYD) بیشتر با خودروهای سواری و شاسی بلندش در کشور ما شناخته شده است. اما در کنار تولید چنین مدل هایی، بی وای دی در حوزه های دیگری مثل ساخت لیفت تراک، اتوبوس، کِشنده و ون، دوچرخه های برقی و باتری های قابل شارژ نیز فعالیت می - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر آزادشهر استان گلستان - کند.

شرکت چینی بی وای دی اخیرا از یک اتوبوس 88 فوتی (معادل 26.8 متر) پرده برداری کرده که به اعتقاد سازنده طولانی ترین اتوبوس برقی جهان است. این - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر آزادشهر استان گلستان - اتوبوس K12A نام داشته و همانند برخی نمونه های حاضر در خطوط شهری از اتاقی کمرشکن (معروف به آکاردئونی) بهره می برد.

از آنجایی که بی وای دی K12A طول زیادی دارد، بدنه آن - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر آزادشهر استان گلستان - از دو مفصل برخوردار است. به لطف همین ویژگی محصول جدید چینی ها می تواند تا 250 مسافر را با خود حمل کند که برای یک اتوبوس ظرفیتی فوق العاده بالا است.

تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر آزادشهر استان گلستان

درباره مشخصات پیشرانه و باتری K12A بی وای دی جزئیاتی در دست نیست، اما می دانیم که این اتوبوس طویل قادر است با یک بار شارژ تا 186 مایل (معادل 300 کیلومتر) مسافت را با حداکثر 40 مایل (معادل 65 کیلومتر) در ساعت پشت سر بگذارد.

در گام اول اتوبوس سبز بی وای دی در خطوط BRT کلمبیا – موسوم به TransMilenio – به کار گرفته خواهد شد، اما احتمال حضور - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر آزادشهر استان گلستان - آن در سرویس های حمل و نقل عمومی دیگر کشورها نیز وجود دارد.

از آنجایی که در روزهای آغازین ماه آوریل به سر می بریم، شاید برخی بر این باور - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر آزادشهر استان گلستان - باشند که این دروغ اول آوریل یا همان دروغ سیزده باشد، اما شرکت بی وای دی با انتشار توئیتی این مساله را رد کرده است.

در - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر آزادشهر استان گلستان - ماه ژانویه نیز بی وای دی از بزرگ ترین اتوبوس دو طبقه جهان رونمایی کرد. با این حساب دور از انتظار نیست که این خبر نیز صحت داشته باشد. بد نیست اشاره کنیم در 9 سال گذشته این کمپانی بیش از 50 هزار دستگاه انواع اتوبوس تولید کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone