🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر ساری استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر ساری استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل بوی بد کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: شما باید قسمت های مختلف کولرگازیتان را تا جای امکان تمیر نگه دارید و از رشد انواع کپک ها و وجود کثیفی ها جلوگیری کنید. سرویس قطعات داخلی کولرگازی به طور مرتب قطعا در این موضوع حائز اهمیت می باشد.
  2. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  3. سوال: چه میزان گاز باید داخل کولرگازی باشد؟
    پاسخ: بله ؛ قطعا بیش از اندازه بودن گاز مبرد در دستگاه می تواند باعث افزایش فشار در اواپراتور ها ، بالا رفتن آمپر مصرفی ، نشت گاز، ایجاد برفک و ... شود.
  4. سوال: تفاوت ترموستات الکترونیکی و مکانیکی کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تفاوت آنچنانی در کیفیت کار کولرگازی نخواهند داشت. با اینحال عملکرد صحیح آن ها قطعا موثر در عملکرد صحیح کولرگازی می باشد.
  5. سوال: چرا میزان شدت هوای ایجاد شده توسط کولرگازی کم است؟
    پاسخ: فیلتر های کولرگازی بعد از مدت زمانی ذرات و گردغبار زیادی را به خود جذب می کنند و در مسیر هوا انسداد ایجاد میکنند که نیاز به تعویض و یا پاکسازی دارند . وهمچنین ممکن است این اتفاق به خاطر انسداد اواپراتور نیز باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29155.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

اوپو A7n معرفی شد؛ میان‌رده‌ای با چیپست مدیاتک و قیمت 220 دلاری

اوپو A7n امروز در کشور چین و بدون تشریفات خاص معرفی شد و به عنوان میان رده ای با طراحی مدرن و مشخصات قابل توجه در کنار قیمت رقابتی، بازار کشورهای در حال توسعه را ...

اوپو A7n امروز در کشور چین و بدون تشریفات خاص معرفی شد و به عنوان میان رده ای با طراحی مدرن و مشخصات قابل توجه در کنار قیمت - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر ساری استان مازندران - رقابتی، بازار کشورهای در حال توسعه را هدف قرار داده است.

محصول مورد بحث از یک نمایشگر 6.2 اینچی با رزولوشن 1520 در 720 و نسبت ابعاد 19:9 بهره مند بوده که - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر ساری استان مازندران - 88.3 درصد از پنل جلوی دستگاه را پوشش داده و در قسمت بالای - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر ساری استان مازندران - آن شاهد یک بریدگی قطره ای برای قرارگیری دوربین سلفی هستیم.

اوپو A7n از پورت‌های استاندارد میکرو USB و جک 3.5 میلیمتری هدفون برخوردار است

از نظر سخت افزار داخلیی، - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر ساری استان مازندران - اوپو A7n با یک پردازنده هشت هسته ای مدیاتک Helio P35 (کد MT6765) - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر ساری استان مازندران - و چیپ گرافیک IMG GE8320 در کنار 4 - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر ساری استان مازندران - گیگابایت رم، به راحتی از پس امور روزمره و بازی های متوسط برآمده و حافظه داخلی 64 گیگابایتی آن که از طریق درگاه اختصاصی کارت میکرو اس دی تا 256 گیگابایت دیگر ارتقا پیدا می کند، خیال کاربران را از فضای ذخیره سازی راحت خواهد کرد.

تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر ساری استان مازندران

برای ثبت عکس و فیلم نیز محصول جدید اوپو به یک ماژول دوربین دوگانه در پنل پشتی مجهز شده که با سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی (گشودگی دهانه f/2.2) و حسگر عمق سنج 2 مگاپیکسلی، توانایی ضبط ویدیوهای تایم لپس را هم دارد. در بریدگی نمایشگر نیز شاهد حضور دوربین 16 مگاپیکسلی سلفی هستیم که از گشودگی دهانه f/2.0 برخوردار بوده و از حالت عکاسی پرتره پشتیبانی می کند.

در زمینه ارتباطات، اوپو A7n از قابلیت های استانداردی مانند پشتیبانی از شبکه 4G LTE، وای فای، بلوتوث نسخه 4.2، NFC، پورت Micro-USB با پشتیبانی از OTG و - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر ساری استان مازندران - جک 3.5 میلیمتری هدفون برخوردار بوده و یک اسکنر اثر انگشت نیز در پنل پستی آن تعبیه شده است.

گفتنی است میان رده جدید اوپو با باتری 4230 میلی آمپر ساعتی، اندروید 8.1 اوریو و قیمتی در حدود 222 دلار، ابتدا به بازار چین عرضه می شود و احتمالاً در ماه های بعد به سایر بازارها راه خواهد یافت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone