🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تربت جام استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تربت جام استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا با اینکه همه قسمت ها به طور صحیح کار میکنند اما صفحه نمایش خاموش است؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی را یک برد حساس تشکیل می دهد و رطوبت ، استفاده ناصحیح ، اتصالی برق و ... می تواند به این قسمت آسیب بزند.
  2. سوال: چه میزان کیفیت در خدمات با گارانتی وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: بعد از انجام تعمیرات اگر دستگاه شما مشکلی در خدمات ارائه شده داشته باشد کاملا رایگان و بدون محدودیت برای شما گارانتی خواهد شد.
  3. سوال: آیا تعمیر کولرگازی من با زمان زیادی مواجه خواهد شد؟
    پاسخ: تکمیل پروسه تعمیرات دستگاه شما نیازمند بررسی اولیه می باشدکه بعد از بررسی بسته به نوع خدمات می تواند متفاوت باشد.
  4. سوال: چرا کولرگازی من برفک می زند؟
    پاسخ: از دلایل متفاوت این مشکل نیز میتوان به کم شدن میزان گاز ، نشتی آن ، یکسره کارکردن کمپرسور و ... اشاره کرد.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای کولرگازی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29164.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

هلیکوپتر فضایی ناسا برای سفر به مریخ آماده شد [تماشا کنید]

دانشمندان فعال در پروژه هلیکوپتر مریخی ناسا نمونه نهایی این وسیله 2 کیلوگرمی را ساخته اند. این هلیکوپتر قرار است همراه با مریخ نورد Mars 2020 به سوی سیاره سرخ اعزام شود، اما پیش از ...

دانشمندان فعال در پروژه هلیکوپتر مریخی ناسا نمونه - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تربت جام استان خراسان - نهایی این وسیله 2 کیلوگرمی را ساخته اند. این هلیکوپتر قرار است همراه با مریخ نورد Mars 2020 به سوی سیاره سرخ اعزام شود، اما پیش از آن باید مطمئن شویم که در شرایط جوی مریخ به درستی کار می کند.

به همین دلیل، ناسا اواخر ژانویه سال جاری میلادی شرایط جوی مریخ را در آزمایشگاه JPL شبیه سازی کرد تا عملکرد هلیکوپترش را تست کند. آزمایش ها با موفقیت همراه بود و هلیکوپتر ناسا توانست از دو تست - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تربت جام استان خراسان - مختلف سربلند بیرون بیاید.

همان طور که می دانید، تراکم جو مریخ حدود 1 درصد تراکم - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تربت جام استان خراسان - جو زمین است. چنین وضعیتی را می توان در ارتفاع 30 هزار متری از سطح زمین تجربه کرد. دانشمندان ناسا از یک محفظه استوانه ای خلاء با ارتفاع 8 متر برای شبیه سازی این وضعیت استفاده کردند، محفظه ای که برای تست دیگر تجهیزات مریخ نوردی نیز به کار گرفته می شود. کاوشگر کنجکاوی ناسا - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تربت جام استان خراسان - هم در این محیط تست - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تربت جام استان خراسان - شده بود.

تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تربت جام استان خراسان

محققین پس از تخلیه کامل نیتروژن، اکسیژن و دیگر - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تربت جام استان خراسان - گازهای درون محفظه، مقدار کمی دی اکسید کربن را به داخل آن تزریق کردند. برای کاهش نیروی جاذبه هم از تسمه ای - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تربت جام استان خراسان - برای مهار هلیکوپتر استفاده - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تربت جام استان خراسان - شد، چون می دانید که جاذبه مریخ تقریباً دو سوم جاذبه زمین است.

نهایتاً هلیکوپتر مریخی توانست به مدت یک دقیقه در ارتفاع 5 سانتی متری از سطح زمین معلق شود، - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تربت جام استان خراسان - اما همین زمان کوتاه هم اطلاعات کافی را در اختیار مهندسین ناسا قرار داد. میمی آنگ، مدیر این پروژه می گوید پرواز بعدی این وسیله قطعاً در مریخ خواهد بود.

تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تربت جام استان خراسان

کاوشگر مارس 2020 و هلیکوپتر مریخی ناسا قرار است فوریه سال 2021 یعنی اسفند سال 1399 روی سیاره سرخ فرود بیایند. این هلیکوپتر نقش نمونه اولیه را برای پهپادهای فضایی آینده ایفا می کند و مریخ نورد مورد بحث هم مثل همیشه به ارزیابی سیاره، بررسی نشانه های حیات و جمع آوری نمونه می پردازد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر هورچهر نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
مرکز شما روستای کاریز نو سفلی تربت جام تعمیرات داره
پاسخ: بله در روستای کاریز نو سفلی شهر تربت جام خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone