🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی الجی در شهر کلاردشت استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی الجی در شهر کلاردشت استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: گاز مبرد در کولرگازی چه نقشی دارد؟
    پاسخ: این گاز در کولرگازی گردش می کند و با تغییر ماهیت خود نقش بسزایی در سرمایش هوا دارد.
  2. سوال: وظیفه و عملکرد فیلترکولرگازی چیست؟
    پاسخ: فیلتر کولرگازی ذرات و گردغبار را به دام می اندازد و به تصفیه هوای محیط کمک شایانی می کند.
  3. سوال: آیا تعمیر کولرگازی من با زمان زیادی مواجه خواهد شد؟
    پاسخ: خیر ؛ تعمیرات شما در اسرع وقت و در نهایت سرعت و دقت انجام خواهد گرفت.
  4. سوال: چه میزان کیفیت در خدمات با گارانتی وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: بعد از انجام تعمیرات اگر دستگاه شما مشکلی در خدمات ارائه شده داشته باشد کاملا رایگان و بدون محدودیت برای شما گارانتی خواهد شد.
  5. سوال: دلیل اختلال در کارکرد کنترل کولرگازی چیست؟
    پاسخ: شاید ساده ترین دلیل تمام شدن یا خرابی باتری های کنترل شما باشد که نیاز به بررسی و تعویض دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29158.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

نفوذ به گوشی جف بزوس توسط هکرهای عربستان سعودی

شش ماه پس از قتل جمال خاشقچی روزنامه نگار عربستانی در ترکیه، اخبار جدیدی منتشر شده که حاکی از ارتباط جف بزوس مدیرعامل آمازون با این ماجرا هستند. اوایل سال جاری میلادی بود که خبر ...

شش ماه پس از قتل جمال - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر کلاردشت استان مازندران - خاشقچی روزنامه نگار عربستانی در ترکیه، اخبار جدیدی منتشر شده که حاکی از ارتباط جف بزوس مدیرعامل آمازون با این ماجرا هستند.

اوایل سال جاری میلادی بود که خبر جدایی بزوس از همسرش مکنزی به سرخط اخبار جهان تبدیل شد و بلافاصله، جف بزوس - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر کلاردشت استان مازندران - از رسانه AMI صاحب روزنامه «National Enquirer» به اتهام اخاذی و باج گیری شکایت کرد. علت شکایت در اصل انتشار محتوای یک پیام خصوصی از بزوس به لارن سانچز (مجری تلویزیون) بود که در نهایت منجر به درخواست طلاق از سوی مکنزی شد.

جف بزوس نیز برای پیگیری ماجرا، یک مشاور امنیتی-حقوقی به نام گوین دبکر استخدام کرد تا با استخراج اسناد مورد نیاز، بتواند شکایت خود از کمپانی AMI را به نتیجه برساند؛ اما نتایج تحقیقات دبکر نشان داد که هکرهای عربستانی پشت قضیه بوده اند.

تعمیرات کولر گازی الجی در شهر کلاردشت استان مازندران

بر اساس گزارش تفصیلی دبکر، که - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر کلاردشت استان مازندران - با استفاده از اطلاعات به دست آمده از مصاحبه با مدیران قبلی و کنونی AMI، فعالان امنیت اطلاعات خاورمیانه، مشاوران دونالد ترامپ، خبرچین های عربستانی و متخصصان حوزه امنیت سایبری تدوین شده، هکرهای وابسته به حکومت عربستان سعودی برای مدت طولانی به اطلاعات تلفن همراه جف بزوس دسترسی داشته اند و احتمالاً همین مهاجمان پیام های خصوصی مدیرعامل آمازون را در اختیار رسانه ها قرار داده اند.

هکرهای عربستانی سعی در تخریب وجهه بزوس داشته‌اند

ماجرا از جایی آغاز می شود که پس از قتل بی رحمانه جمال خاشقچی روزنامه نگار آزاد عربستانی، که در روزنامه واشنگتن پست (تحت مالکیت بزوس) نیز - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر کلاردشت استان مازندران - مطالبی به رشته تحریر درآورده بود، - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر کلاردشت استان مازندران - رسانه های مرتبط با مدیرعامل آمازون پوشش خبری کاملی از ماجرا - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر کلاردشت استان مازندران - ارائه می دهند که این موضوع به مذاق حکومت عربستان خوش - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر کلاردشت استان مازندران - نیامده و آنها نیز با هک کردن گوشی بزوس، به اطلاعات شخصی وی دسترسی پیدا کرده و با ارائه آنها - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر کلاردشت استان مازندران - به رسانه های مختلف، سعی در تخریب وجهه او داشته اند.

گفتنی است نتایج تحقیقات گوین دبکر به مقامات قضایی فدرال ایالات متحده ارجاع شده و وی (در کنار جف بزوس) منتظر صدور رأی دادگاه در پرونده شکایت بزوس از AMI هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone