🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خرابی برد تغذیه چه مشکلی در تلویزیون به وجود می آورد؟
    پاسخ: خرابی در این برد مشکلاتی اعم از برق و ولتاژرسانی صحیح در تلویزیون را می تواند مورد آسیب قرار دهد.
  2. سوال: چرا رنگ های تلویزیون به خوبی تشخیص داده نمی شود؟
    پاسخ: رنگ های بی کیفیت ممکن است بخاطر تنظیمات اشتباه رنگ ها باشد و مشکلات فنی یا سخت افزاری نداتشته باشد.
  3. سوال: وظیفه برد کنترل تایمینگ یا تیکان در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: این برد در واقع یک رابط میان مین برد و برد داخل پنل می باشد (TFT/LVDS).
  4. سوال: خط های عمودی و افقی روی تصاویر چه علتی دارد؟
    پاسخ: یکی از مشکلات رایج در تلویزیون ها می باشد که میتواند مشکلات فنی دستگاه و یا مشکلات ساده تری مثل خرابی کابل گیرنده سبب این اتفاق شوند.
  5. سوال: دلیل تاریک شدن ناگهانی و یا دوتایی شدن تصویر چیست؟
    پاسخ: عوامل مختلف ایراد در پنل و یا اتصالات کابل و آنتن سبب چنین اتفاقی خواهند شد که نیاز است برای پیدا کردن مشکل و رفع آن دستگاه را به تکنسین ماهر بسپاریم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42950.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

گلکسی نوت 8 با یک کاور پلیمری شفاف به دست مشتریان می رسد

تنها دو هفته به رونمایی از فبلت گلکسی نوت 8 باقی مانده و حالا منابع آگاه خبر می دهند که سامسونگ، یک کاور پلیمری شفاف را نیز برای مشتریان در بسته بندی موبایل مذکور قرار ...

تنها دو هفته به رونمایی - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - از فبلت - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - گلکسی نوت 8 باقی - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - مانده و حالا منابع آگاه خبر می دهند که سامسونگ، یک کاور پلیمری شفاف را نیز برای مشتریان - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - در بسته بندی موبایل مذکور قرار داده است.

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان

بر اساس گزارش خبرگزاری - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - های کره جنوبی، کاور مورد - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - بحث که پنل پشتی و قسمت های فلزی دور دستگاه - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - را در بر می گیرد، هم اکنون در خط تولید چند کارخانه تولیدکننده لوازم جانبی در کره قرار داشته و سامسونگ نیز فعلاً 10 میلیون نسخه از آن را سفارش داده است.

کاور پلیمری نوت 8 به صورت جداگانه بین - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - 17 تا 27 دلار قیمت خواهد داشت

این نخستین باری است که سامسونگ یک کاور رایگان را در - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - مقیاس انبوه در اختیار مشتریان قرار می دهد اما طبق نظر تحلیلگران، میزان سفارش شرکت کره ای کفاف تمام نوت 8 - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - ها را نمی دهد و احتمالاً مشتریان - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - در آمریکا، روسیه و اروپا از دریافت کاور پلیمری شفاف محروم خواهند بود.

گفتنی است به گزارش منابع - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - درون صنعت، کاور مورد بحث در صورت بازخورد مثبت مشتریان بعداً به صورت جداگانه نیز با قیمتی بین 17 تا 27 دلار به فروش خواهد رسید، و خریدارانی که - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - در ابتدا موفق به دریافت آن نشده اند می توانند با پرداخت مبلغ - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - مذکور یک کاور پلیمری اوریجینال دریافت کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر مهرشاد نوشته شده درتاریخ 1402/03/16
وقت بخیر میشه بگید تعمیرگاه شما آیا بلوار بهشتی رستم‌آباد گیلان سرویس دهی داره؟
پاسخ: بله در بلوار بهشتی شهر رستم‌آباد گیلان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone