🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی هایر در شهر لنگرود استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی هایر در شهر لنگرود استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا بیش از اندازه پر کردن گاز مشکلی برای دستگاه ایجاد میکند؟
    پاسخ: بله ؛ قطعا بیش از اندازه بودن گاز مبرد در دستگاه می تواند باعث افزایش فشار در اواپراتور ها ، بالا رفتن آمپر مصرفی ، نشت گاز، ایجاد برفک و ... شود.
  2. سوال: چگونه می توانم با تکنسین جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ کنم؟
    پاسخ: بله؛ همه تکنسین های ما سریعا بعد از ثبت شفارش با شما تماس خواهند گرفت و هماهنگی لازم را انجام خواهند داد.
  3. سوال: کندانسور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کندانسور (تقطیر کننده) در واقع مجموعه ای خارجی از لوله ها و صفحاتی از جنس مس و آلومینیوم می باشد.
  4. سوال: چه ضمانتی برای خدمات ارائه شده وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی خدمات انجام شده ثبت خواهد شد و برای شما تا 90 روز ضمانت معتبر خواهد داشت.
  5. سوال: نقش و وظیفه کمپرسور در کولر گازی چه می باشد؟
    پاسخ: کمپرسور در واقع اصلی ترین قطعه داخل کولرگازی به شمار می آید که انواع مختلف اسکرول، پیستونی و روتاری دارد و بدون وجود آن عملا کولرگازی کار نمی کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12681.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

گوگل کروم در macOS Big Sur تا ۱۰ برابر بیشتر از سافاری رم مصرف می‌کند

بر اساس آزمایشی که توسط «مورتن جاست»، سازنده اپلیکیشن Flotato، صورت گرفته است، مرورگر گوگل کروم در شرایط عادی و در صورت وبگردی سبک در سیستم عامل macOS Big Sur حدودا ۱۰ برابر بیش از ...

بر اساس آزمایشی که توسط «مورتن جاست»، سازنده اپلیکیشن Flotato، صورت گرفته است، مرورگر گوگل کروم در شرایط عادی و در صورت وبگردی سبک - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر لنگرود استان گیلان - در سیستم عامل macOS Big Sur حدودا ۱۰ برابر بیش از مرورگر سافاری حافظه رم مصرف می‌کند.

مورتن جاست در پستی در وبلاگ خود - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر لنگرود استان گیلان - می‌گوید که هر دو مرورگر را در جدیدترین نسخه macOS تحت دو سناریوی متفاوت به آزمایش گذاشته است. آزمایش اول در یک ماشین مجازی و آزمایش دوم روی یک مک‌بوک پرو ۱۶ اینچی سال ۲۰۱۹ با ۳۲ گیگابایت رم انجام شد. در دور اول آزمایش کارهای متداولی مثل گشتن در توئیتر و چک کردن و نوشتن ایمیل در سرویس جیمیل در زبانه‌های جداگانه انجام شد. در این آزمایش مشخص شد که کروم ۱ گیگابایت و سافاری فقط ۸۰ مگابایت رم مصرف می‌کند.

تعمیرات کولر گازی هایر در شهر لنگرود استان گیلان

در دور بعدی با ۵۴ - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر لنگرود استان گیلان - زبانه‌ی باز مشخص - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر لنگرود استان گیلان - شد که کروم در مقایسه با سافاری به ازای هر زبانه ۲۴ برابر بیشتر رم را درگیر می‌کند. به گفته مورتن جاست، هر دو - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر لنگرود استان گیلان - مرورگر عاری از هرگونه افزونه بودند و این آزمایش نه روی ماشین مجازی بلکه روی مک‌بوک پروی خودش انجام گرفته است. یافته‌های او نشان می‌دهد که کروم به ازای هر زبانه باز ۲۹۰ مگابایت رم و سافاری فقط ۱۲ مگابایت رم اشغال می‌کند.

تعمیرات کولر گازی هایر در شهر لنگرود استان گیلان

منبع این گزارش می‌گوید گوگل کروم احتمالا فقط می‌خواهد سرعت و واکنش‌پذیری زبانه‌ای را بالا نگه دارد که مشغول استفاده از آن هستید، به همین خاطر مدیریت حافظه سایر زبانه‌ها را از دست می‌دهد. مورتن جاست می‌گوید نرم‌افزار خود او با نام Flotato که از صفحات وب اپلیکیشن می‌سازد، نه تنها از کروم بلکه از سافاری هم رم کمتری مصرف می‌کند. البته این اعداد و ارقام می‌توانند خطا داشته باشند و شاید به اندازه کافی دقیق نباشند.

مرورگر سافاری در macOS Big - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر لنگرود استان گیلان - Sur آپدیت مهمی را دریافت کرد که فاصله این مرورگر را با گوگل کروم خیلی افزایش داد. اپل می‌گوید سافاری در Big Sur به طور متوسط در بارگذاری وب‌سایت‌های آشنا ۵۰ درصد سریع‌تر از - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر لنگرود استان گیلان - کروم عمل می‌کند. به‌علاوه، این مرورگر می‌تواند در مقایسه - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر لنگرود استان گیلان - با کروم و فایرفاکس با یک بار شارژ یک ساعت و - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر لنگرود استان گیلان - نیم استریم ویدیو و یک ساعت وبگردی بیشتری را فراهم کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone