تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر سوادکوه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش کمپرسور در یخچال چیست؟
    پاسخ: کمپرسور یا همان موتور یخچال وظیفه متراکم کردن و افزایش فشار گاز را بر عهده دارد که به تبع آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش نموده و با عبور از لوله موئی به دلیل کاهش ناگهانی فشار دمای آن افت شدیدی نموده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  2. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
  3. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
  4. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: علت ایجاد برفک داخل فریزر میتواند به دلیل باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خراب شدن و پارگی و دفرمگی لاستیک فریزر باشد. خرابی یکی از قطعات برفک زدای یخچال نیز میتواند از دلایل بروز چنین ایرادی در یخچال شود
  5. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35309.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

نورونتا اولین شبکه اختصاصی غیراشتراکی ایران با ۳۰ هزار لینک فعال رونمایی شد

همایش رونمایی از ۳۰ هزار لینک فعال و آشنایی با مزیت‌ها و کاربردهای اولین شبکه اختصاصی غیراشتراکی نورونتا برای انتقال دیتا روز سه‌شنبه ۱۲ تیر با حضور جمعی از مدیران فناوری اطلاعات کشور برگزار شد. ...

همایش - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر سوادکوه استان مازندران - رونمایی از ۳۰ هزار لینک فعال و آشنایی با - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر سوادکوه استان مازندران - مزیت‌ها و - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر سوادکوه استان مازندران - کاربردهای اولین شبکه اختصاصی غیراشتراکی نورونتا برای انتقال دیتا روز سه‌شنبه ۱۲ تیر با حضور جمعی از مدیران فناوری اطلاعات کشور برگزار شد. این همایش به صورت مشترک توسط شرکت مخابرات ایران و شرکت ژرف‌نگر (موسسان این شبکه) با هدف معرفی شبکه ارتباط بین سازمانی نورونتا برگزار شد. در این - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر سوادکوه استان مازندران - مراسم جمعی از مدیران شرکت مخابرات ایران و شرکت خدمات انفورماتیک ایران به عنوان تامین کننده بستر ارتباط شبکه‌ای بین بانکی کشور، شتاب، مزیت‌ها و قابلیت‌های شبکه نورونتا را برای مدیران فناوری - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر سوادکوه استان مازندران - اطلاعات سازمان‌ها و شرکت‌های خصوصی و دولتی تشریح کردند.

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر سوادکوه استان مازندران

«نورونتا» اولین شبکه اختصاصی غیراشتراکی دیتای بین‌ - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر سوادکوه استان مازندران - سازمانی است که ساختاری مجزا از شبکه‌های عمومی IP و اینترنت دارد. این شبکه در حال حاضر با بیش از ۳۰ هزار - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر سوادکوه استان مازندران - لینک فعال در سراسر کشور پهنای باند کاملا اختصاصی در اختیار سازمان‌ها و شرکت‌ها قرار داده  - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر سوادکوه استان مازندران - تا در یک بستر امن و مطمئن و - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر سوادکوه استان مازندران - پایدار اطلاعات را بین شعب خود منتقل کنند.

در این همایش،«سید علی ملک جعفریان» - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر سوادکوه استان مازندران - مدیر مخابرات منطقه تهران در مورد خدمات این شرکت در حوزه دیتا گفت :

«شرکت مخابرات منطقه تهران در دو حوزه دیتای خانگی و تجاری خدمات خود را ارائه می‌دهد. این خدمات در حوزه تجاری در قالب شبکه دیتای لایه سه و لایه دو در حال ارائه است.شبکه لایه دو به دلیل اهمیت حفظ اطلاعات، مورد استفاده سازمان‌های خاص مثل بانک‌ها است. در این بخش از سال‌های گذشته شرکت ژرف‌نگر - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر سوادکوه استان مازندران - با در اختیار داشتن تجهیزات مورد نیاز - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر سوادکوه استان مازندران - خدمات قابل توجه‌ای - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر سوادکوه استان مازندران - را ارائه کرده است.»

به گفته ملک جعفریان، در شبکه نورونتا سطح کیفی خدمات (SLA: Service Level Agreement) در چهار سطح برنزی، نقره‌ای، طلایی و الماس ارائه می‌شود. که همه این سطوح در ۳۱ استان و حدود ۹۰۰ شهر و بیش از ۱۶۰۰ مرکز مخابراتی سراسر کشور قابل عرضه است.

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر سوادکوه استان مازندران

«حمید یزدانی»، مدیرعامل شرکت ژرف‌نگر نیز باور دارد که شبکه دیتای بین سازمانی نورونتا در حال حاضر تنها شبکه موجود در کشور است که می‌تواند به مشترکین خود تضمین - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر سوادکوه استان مازندران - کیفیت (SLA) بدهد. این شبکه دارای ماهیت TDM Base - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر سوادکوه استان مازندران - بوده و به همین دلیل در تمامی زمان‌ها ضریب دسترسی بالای ۹۹٪ را - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر سوادکوه استان مازندران - دارد:

«از سوی دیگر شبکه نورونتا علاوه بر - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر سوادکوه استان مازندران - استفاده از استانداردهای TDM و SDH و Circuit Switch می‌تواند از تکنولوژی شبکه‌های L2/L3 نیز بهره برده و در بستر کاملا اختصاصی - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر سوادکوه استان مازندران - سرویس - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر سوادکوه استان مازندران - L3 را هم ارائه کند. در این شبکه‌ها سرویس صرفاً به صورت سیگنال‌های سنکرون (همزمان) بین دو نقطه برقرار می‌شود به - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر سوادکوه استان مازندران - همین دلیل ضریب نفوذ روی این ارتباطات نزدیک به - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر سوادکوه استان مازندران - صفر است - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر سوادکوه استان مازندران - و با هرگونه دست‌ کاری و اقدام به ورود، ارتباط قطع می‌شود.»

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر سوادکوه استان مازندران

یزدانی با اشاره به برنامه‌های توسعه - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر سوادکوه استان مازندران - شبکه نورونتا از فعال شدن ۷۰ هزار پورت در طی دو سال آینده خبر داد وبا مقایسه دو شبکه نورونتا و SDH نداشتن محدودیت سرعت، ارائه خدمات متنوع‌تر و پیشرفته‌تر و هوشمندی بیشتر را به عنوان - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر سوادکوه استان مازندران - مزیت‌های اصلی نورونتا عنوان کرد.نورونتا - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر سوادکوه استان مازندران - برای سرویس‌دهی به مشترکان تجاری، مالی و حاکمیتی طراحی و به‌ صورت کاملاً مجزا از سایر شبکه‌های شرکت مخابرات ایران پیاده‌سازی شده است. بانک‌ها، وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، مراکز بیمه، استانداری‌ها و ... از جمله مشتریان نورونتا هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر نازک نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
حالتون خوبه؟ سایت ***** یخچال الکترو لوکس ERFC2393AS شما را با مناسبترین قیمت و بهترین کیفیت در محل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone