🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر چمخاله استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر چمخاله استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علائم خرابی برد در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: برد را میتوان به مغز کولرگازی تشبیه کرد بنابراین خرابی در هر قسمتی میتواند به دلیل عملکرد نادرست برد باشد.
  2. سوال: خدمات ضمانت و گارانتی تا چه میزان است؟
    پاسخ: بعد از انجام تعمیرات اگر دستگاه شما مشکلی در خدمات ارائه شده داشته باشد کاملا رایگان و بدون محدودیت برای شما گارانتی خواهد شد.
  3. سوال: چرا با اینکه همه قسمت ها به طور صحیح کار میکنند اما صفحه نمایش خاموش است؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی اطلاعات زیادی در مورد وضعیت فعلی دستگاه به ما می دهد و به دلیلای مختلفی می تواند از کار بیافتد.
  4. سوال: چقدر طول می کشد تعمیرکار در محل حضور یابد؟
    پاسخ: حداکثر تا 45 الی 60 دقیقه بعد از ثبت سفارش توسط شما تکنسین با شما جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ خواهند کرد.
  5. سوال: وظیفه و عملکرد فیلترکولرگازی چیست؟
    پاسخ: فیلتر کولرگازی ذرات و گردغبار را به دام می اندازد و به تصفیه هوای محیط کمک شایانی می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23557.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

انتظارات از گلکسی اس 11 سامسونگ؛ از حسگر دوربین بزرگتر تا تکنولوژی مورد استفاده ناسا

گلکسی اس 11 مشابه با رسم معمول سامسونگ احتمالاً در زمستان پیش رو معرفی می شود. در حالی که هنوز چند ماهی به رونمایی از این پرچمدار باقی مانده اما گمانه زنی هایی در مورد ...

گلکسی اس 11 مشابه با رسم معمول سامسونگ احتمالاً در زمستان - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر چمخاله استان گیلان - پیش رو معرفی می شود. در حالی که هنوز چند ماهی به رونمایی از این پرچمدار باقی مانده اما گمانه زنی هایی در مورد برخی از مشخصات آن مطرح شده است.

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر چمخاله استان گیلان

در گوشی های پرچمدار سال های - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر چمخاله استان گیلان - اخیر حاشیه های نمایشگر بیش از پیش کوچک شده و تقریباً جای چندانی برای تمام صفحه شدن نمایشگرها باقی نمانده. اما یکی از بخش هایی که همچنان در بسیاری از گوشی ها توی ذوق می زند، سوراخ کردن نمایشگر - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر چمخاله استان گیلان - برای قرار دادن دوربین سلفی - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر چمخاله استان گیلان - است. برخی از شرکت - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر چمخاله استان گیلان - ها راهکار دوربین بیرون جهنده را در پیش گرفتند اما - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر چمخاله استان گیلان - خبرهایی از توسعه دوربین های زیر نمایشگر به چشم می خورد. با این حال به نظر می - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر چمخاله استان گیلان - رسد در گلکسی اس 11 هم باید این حفره را تحمل - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر چمخاله استان گیلان - کنیم؛ البته این بار حفره ای کوچکتر از سری اس 10 و مشابه با سری گلکسی نوت - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر چمخاله استان گیلان - 10 - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر چمخاله استان گیلان - در میانه بالایی نمایشگر.

شاید تصور کنید دوربین بیرون جهنده - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر چمخاله استان گیلان - مشابه با آنچه در - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر چمخاله استان گیلان - گلکسی A80 (بررسی دیجیاتو) دیده بودیم می تواند راه خود - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر چمخاله استان گیلان - را به سری گلکسی اس هم باز کند. اما ظاهراً در گلکسی اس 11 چنین اتفاقی نخواهد افتاد. فراموش نکنیم که دوربین بیرون جهنده قطعات متحرک بیشتری به گوشی اضافه می کند و علاوه بر این مقاومت گوشی در برابر نفوذ آب و گرد و غبار را هم پیچیده تر می کند.

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر چمخاله استان گیلان

حاشیه های نمایشگر گلکسی اس 11 نیز احتمالاً ظریف تر از قبل خواهند شد. برخی گمانه - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر چمخاله استان گیلان - زنی ها اشاره کرده اند که گلکسی اس 11 احتمالاً با لبه - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر چمخاله استان گیلان - های نمایشگر خمیده تر از قبل روانه - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر چمخاله استان گیلان - بازار خواهد شد. با این حال شاید در نهایت همه چیز تغییر کند چرا که سامسونگ در گذشته هم گوشی - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر چمخاله استان گیلان - هایی با نمایشگر های خمیده تر روانه بازار کرده بود اما بعدها تلاش کرد به دلایل مختلف از جمله تأثیر منفی در تجربه کاربری روزانه، از میزان این خمیدگی - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر چمخاله استان گیلان - بکاهد.

حسگر دوربین بزرگتر

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر چمخاله استان گیلان

سامسونگ از سال 2016 و با گلکسی اس 7 از حسگرهای دوربین اصلی با اندازه های مشابه استفاده کرده اما ظاهراً قرار است برای گلکسی اس 11 حسگر بزرگتری، احتمالاً با رزولوشن 108 مگاپیکسلی را در نظر بگیرد. علاوه بر این پرچمدار بعدی کره ای ها به دوربین تله فوتو با سیستم زوم پریسکوپ 5 برابری (مشابه هواوی پی 30 پرو) مجهز خواهد شد. اما زوم اپتیکال و رزولوشن بالاتر حتی در سال 2018 هم چندان هیجان انگیز نبودند؛ چه برسد به یک گوشی سال 2020.

تکنولوژی ناسا در گلکسی اس 11

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر چمخاله استان گیلان

سنسور طیف - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر چمخاله استان گیلان - سنج یکی دیگر از قابلیت هایی است که احتمالاً در گلکسی اس 10 شاهد حضور آن خواهیم بود. این حسگر نور مادون قرمز را به اجسام می تاباند تا با تحلیل موج انرژی بازگشته از آن ترکیبات شیمیایی سوژه را مشخص کند. ناسا برای سال ها از این تکنولوژی بهره می برد تا ترکیبات شیمیایی ستاره ها و سیارات دور دست را مشخص کند. سامسونگ پتنتی را ثبت کرده که خبر از استفاده - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر چمخاله استان گیلان - احتمالی از این تکنولوژی در گوشی های آینده این شرکت می دهد.

اما این - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر چمخاله استان گیلان - حسگر به چه کار - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر چمخاله استان گیلان - گوشی های هوشمند می آید؟ یکی از کاربردها می تواند در زمینه سلامتی باشد. به عنوان مثال با گرفتن گوشی به سمت یک میوه می توانید از ارزش - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر چمخاله استان گیلان - غذایی آن مطلع شوید. یا حتی شاید در سنجش میزان رطوبت و چربی - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر چمخاله استان گیلان - پوست کاربرد - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر چمخاله استان گیلان - داشته باشد تا - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر چمخاله استان گیلان - بر اساس آن گوشی پیشنهادهایی را برای سلامتی پوست ارائه دهد. با این حال پیش از سامسونگ هم یک شرکت دیگر در گوشی ناشناخته چانگ هونگ 2 از این حسگر بهره برده بود اما احتمالاً سامسونگ اولین شرکتی خواهد بود که یک گوشی تولید انبوه را با این حسگر روانه - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر چمخاله استان گیلان - بازار می - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر چمخاله استان گیلان - کند.

رنگ های متنوع تر

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر چمخاله استان گیلان

هنوز مشخص نیست که سامسونگ چه رنگ هایی را برای گلکسی اس 11 در نظر خواهد گرفت اما به نظر می رسد مشابه با سری نوت 10 این بار هم شاهد رنگ هایی با طراحی گرادیان باشیم.

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر چمخاله استان گیلان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone