🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر املش استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر املش استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا با اینکه همه قسمت ها به طور صحیح کار میکنند اما صفحه نمایش خاموش است؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی اطلاعات زیادی در مورد وضعیت فعلی دستگاه به ما می دهد و به دلیلای مختلفی می تواند از کار بیافتد.
  2. سوال: چرا ریموت(کنترل) دستگاه من به درستی کار نمی کند؟
    پاسخ: مشکل در برد کنترل ، خرابی کریستال مادون قرمز ، مشکل دریافت کننده سیگنال در خود کولر گازی دلایل کارنکردن کنترل است.
  3. سوال: ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کار قطع و وصل شدن برق به کمپرسور را انجام می دهد که دو نوع مکانیکی و الکترونیکی موجود می باشد.
  4. سوال: کولرگازی را چه زمانی سرویس کنیم؟
    پاسخ: بله ؛قطعا حتی اگر هیچ مشکلی در دستگاه خود مشاهده نمی کنید متوجه این موضوع باشید که هر لحظه ممکن است بعد از استفاده طولانی مدت و کهنگی قطعات ، دستگاه به حدی برسد که خرج های سنگینی را به بار آورد.
  5. سوال: چرا دور تند کولرگازی من کار نمی کند؟
    پاسخ: در ساده ترین حالت ممکن است کلید رابط وضعیت مشکل داشته و معیوب یاشد که نیاز به تعمیر و با تعویض دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12673.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

ناسا اولین پیام از هلیکوپتر مریخ را پس از فرود استقامت دریافت کرد

ناسا اولین سیگنال از هلیکوپتر مریخ را پس از فرود کاوشگر استقامت دریافت کرد که از عملکرد صحیح تمام اجزای آن خبر می‌دهد. آزمایشگاه پیشرانش جت ناسا (JPL)، اولین پیام از هلیکوپتر مریخ را دریافت ...

ناسا اولین سیگنال از هلیکوپتر مریخ را پس از فرود کاوشگر استقامت دریافت کرد که از عملکرد صحیح تمام اجزای آن خبر می‌دهد.

آزمایشگاه پیشرانش جت ناسا (JPL)، اولین پیام از هلیکوپتر مریخ را دریافت کرد. - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر املش استان گیلان - این سیگنال از محل فرود مریخ نورد «استقامت» در دهانه برخوردی «جزرو» (Jezero Crater) به مدارگرد شناسایی مریخ ارسال و روز جمعه ساعت ۳:۳۰ بعداز ظهر به وقت کالیفرنیا در آزمایشگاه پیشرانش جت دریافت شد.

البته نبوغ - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر املش استان گیلان - همچنان در محفظه امن خود در زیر مریخ نورد استقامت جا خوش کرده و فعلاً - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر املش استان گیلان - بیرون نیامده است. خوشبختانه این سیگنال نشان داد که هلیکوپتر و ایستگاه پایه آن به درستی کار می‌کنند. این یعنی نبوغ حالا آماده اولین پرواز - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر املش استان گیلان - در سیاره سرخ است که بین ۶۰ تا ۹۰ روز مریخی دیگر انجام خواهد شد. در ادامه نحوه آزادسازی هلیکوپتر از مریخ نورد را مشاهده می‌کنید:

یکی از مدیران ارشد عملیات هلیکوپتر مریخ می‌گوید: «ما با بررسی داده‌ها به دنبال دو موضوع مهم بودیم: وضعیت - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر املش استان گیلان - شارژ باتری‌های نبوغ و همچنین تأیید کارکرد صحیح ایستگاه پایه که باید گرمکن‌ها را روشن و خاموش کند تا قطعات الکترونیکی هلیکوپتر در دمای مطلوب کار کنند. به نظر می‌رسد این دو سیستم به درستی کار می‌کنند. با این خبر خوب، در - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر املش استان گیلان - گام بعدی شارژ باتری‌ها را انجام خواهیم داد.»

گرمکن‌ها یکی از مهم‌ترین بخش‌های نبوغ هستند چون قطعات الکترونیکی حساس به سرمای هلیکوپتر را گرم نگه می‌دارند. دمای سطح مریخ از منفی ۲۰ درجه در روز تا منفی ۹۰ درجه سلسیوس در شب متغیر است. باتری‌ها پس از یک ساعت شارژ حدوداً ۳۰ درصد پر خواهند شد و قرار است شارژ شدن آنها به شکل هفتگی برنامه‌ریزی شود تا هم نبوغ گرم بماند و هم باتری‌هایش کاملاً شارژ شوند.

وقتی نبوغ برای پرواز آماده شود، استقامت به آرامی آن را روی سطح مریخ آزاد کرده - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر املش استان گیلان - و - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر املش استان گیلان - کمی از آن فاصله خواهد گرفت. اولین پرواز این هلیکوپتر کوتاه خواهد بود و اگر همه چیز در این - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر املش استان گیلان - آزمایش طبق برنامه پیش برود، - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر املش استان گیلان - حداکثر چهار پرواز آزمایشی دیگر با افزایش تدریجی پیچیدگی انجام خواهند شد. چنین دستاوردی برای - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر املش استان گیلان - این هلیکوپتر ۱.۸ کیلوگرمی و همچنین مهندسان و طراحان آن تاریخی خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر عیسی نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
سلام وقت بخیر یه سوال داشتم شما اطراف مجتمع مسکونی خانه مهر املش کار انجام میدید.
پاسخ: بله در مجتمع مسکونی خانه مهر شهر املش خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone