🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر اراک استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر اراک استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علائم خرابی برد در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: برد را میتوان به مغز کولرگازی تشبیه کرد بنابراین خرابی در هر قسمتی میتواند به دلیل عملکرد نادرست برد باشد.
  2. سوال: آیا کارشناسی که برای تعمیر می آید توانمندی لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات کولرگازی هستند.
  3. سوال: چه ضمانتی برای خدمات ارائه شده وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی خدمات انجام شده ثبت خواهد شد و برای شما تا 90 روز ضمانت معتبر خواهد داشت.
  4. سوال: دلیل وجود جریان الکتریکی روی بدنه و اطراف کولرگازی چیست؟
    پاسخ: قطعا این مشکل از خطرناک ترین مشکلاتی می باشد که ممکن است برای دستگاه شما رخ دهد . باید سلامت سیم کشی ها و بعضی ز قطعات داخل دستگا تماما توسطتکنسین متخصص بررسی شود.
  5. سوال: دلیل سرما و یا گرمای غیرقابل کنترل در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: قطعا این مشکل نیاز به بررسی تخصصی دارد اما میتوان به صورت کلی مشکل در سنسور تنظیم دما را عامل این رویداد دانست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12674.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

مکسل به اتهام نقض پتنت در FaceTime و قابلیت‌های آیفون دوباره از اپل شکایت کرد

شرکت مکسل (Maxell) که پیشتر از اپل به اتهام نقض پتنت شکایت کرده بود، در شکایتی جدید این شرکت را به نقض قوانین مالکیت معنوی در FaceTime و قابلیت‌های عکسبرداری در آیفون، آیپد و محصولات ...

شرکت مکسل (Maxell) که پیشتر از اپل به اتهام نقض پتنت شکایت کرده بود، در شکایتی جدید این شرکت را به نقض قوانین مالکیت معنوی در FaceTime - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر اراک استان مرکزی - و قابلیت‌های عکسبرداری در آیفون، آیپد و محصولات دیگر متهم کرد.

مکسل شکایت ۹۷ صفحه‌ای خود را در یکی از دادگاه‌های منطقه‌ای ایالات متحده برای ایالت تگزاس ثبت کرده و اپل را به نقض قوانین - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر اراک استان مرکزی - مربوط به مالکیت معنوی متهم کرده است. این تولیدکننده لوازم الکترونیکی ژاپنی پیشتر در سال‌های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر اراک استان مرکزی - به دلیل نقض پتنت از کمپانی کوپرتینویی شکایت کرده بود. مکسل مدعی است اپل از ۱۲ پتنت تحت - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر اراک استان مرکزی - کنترل این شرکت سوءاستفاده کرده است.

هر پتنت به - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر اراک استان مرکزی - عنوان یک فقره جرم در شکایت ثبت شده اما تعداد زیادی از مدل‌های آیفون، آیپد، اپل واچ و در برخی موارد، مک‌ها را - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر اراک استان مرکزی - به نقض پتنت متهم می‌کند. مکسل مدعی است قابلیت FaceTime و همچنین توازن سفیدی نرم افزار دوربین محصولات اپل قوانین پتنت را نقض کرده‌اند.

تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر اراک استان مرکزی

مکسل در این شکایت مواردی را مطرح کرده که در شکایت‌های پیشین نیز به - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر اراک استان مرکزی - آنها - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر اراک استان مرکزی - اشاره کرده بود. برای مثال پتنت Mobile Terminal که به قابلیت قفل‌گشایی - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر اراک استان مرکزی - مربوط می‌شود، در شکایت قبلی مطرح شده بود. علاوه بر این، به سوءاستفاده قابلیت People در اپ Photos اشاره شده که با استفاده از فناوری تشخیص چهره، تصاویر کاربران را در گالری پیدا - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر اراک استان مرکزی - می‌کند. این مورد نقض مالکیت معنوی نیز - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر اراک استان مرکزی - در شکایت قبلی مطرح شده بود.

مکسل از دادگاه درخواست - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر اراک استان مرکزی - کرده تا اپل را در تمامی ۱۲ مورد به عنوان ناقض قوانین مالکیت معنوی معرفی کرده و این شرکت را وادار به پرداخت خسارات مالی کند. شکایت جدید به دیگر پرونده‌هایی که مکسل در گذشته علیه اپل تشکیل داده بود، اضافه شده است. البته تاکنون هیچ کدام از - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر اراک استان مرکزی - آنها به نتیجه - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر اراک استان مرکزی - نرسیده‌اند. ژوئن ۲۰۲۰، دادگاهی در آمریکا دستور داد تا اپل سورس کد خود را برای بررسی در اختیار مکسل قرار دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone