🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر آبیک استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر آبیک استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کولرگازی به طور ناگهانی و بدون دلیل خاموش می شود؟
    پاسخ: مشکل در کمپرسور دستگاه به دلیل کارکرد زیاد و افزایش دمای آن از دلایل رایج این مشکل هستند.
  2. سوال: آیا هزینه تعمیرات را میتوان به صورت نقدی پرداخت کرد؟
    پاسخ: تمام تکنسین های ما معمولا دستگاه کارتخوان به همراه دارند علاوه بر این شما می توانید از درگاه های بانکی پرداخت هزینه را انجام دهید.
  3. سوال: آیا وجود مختلف ترموستات در دستگاه ها در عملکرد آنها نیز تاثیر گذار است؟
    پاسخ: تفاوت آنچنانی در کیفیت کار کولرگازی نخواهند داشت. با اینحال عملکرد صحیح آن ها قطعا موثر در عملکرد صحیح کولرگازی می باشد.
  4. سوال: وظیفه و عملکرد فیلترکولرگازی چیست؟
    پاسخ: همه انواع سیستم های سرمایشی دارای فیلتر هایی می باشند که کارایی بسزایی در تهویه هوا خواهند داشت.
  5. سوال: چه میزان کیفیت در خدمات با گارانتی وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: بعد از انجام تعمیرات اگر دستگاه شما مشکلی در خدمات ارائه شده داشته باشد کاملا رایگان و بدون محدودیت برای شما گارانتی خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12677.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

این ربات خودران میوه‌های رسیده را می‌چیند [تماشا کنید]

یک شرکت رباتیک پهپادی خودران توسعه داده که با استفاده از هوش مصنوعی میوه‌های رسیده را تشخیص داده و آن‌ها را می‌چیند. چیدن میوه یکی از مشاغل سخت به شمار رفته و کارگران باید روزانه ...

یک شرکت - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر آبیک استان زنجان - رباتیک پهپادی خودران - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر آبیک استان زنجان - توسعه داده که با استفاده از هوش مصنوعی میوه‌های رسیده را تشخیص داده و آن‌ها را می‌چیند.

چیدن میوه یکی از مشاغل سخت به شمار رفته - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر آبیک استان زنجان - و کارگران باید روزانه دقایق زیادی از ساعات کاری خود را صرف ایستادن، خم شدن یا - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر آبیک استان زنجان - بالا رفتن از درختان کنند. میوه‌چینی جزو مشاغل فصلی با دستمزد کم محسوب شده و امکان پیشرفت شغلی در آن بسیار - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر آبیک استان زنجان - کم است. با مهاجرت نسل جوان به شهرها، باغ‌ها - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر آبیک استان زنجان - با مشکل پیر شدن میوه‌چین‌ها و کمبود نیروی فصلی مواجه هستند.

همه گیری کووید-۱۹ با اعمال محدودیت در سفرهای بین المللی، مشکل کمبود کارگران فصلی را بیش از پیش - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر آبیک استان زنجان - بیشتر کرده است. در این گونه مواقع، می‌توان از ربات‌ها برای چیدن میوه استفاده کرد.

شرکت Tevel Aerobotics Technologies رباتی خودران با قابلیت پرواز کردن توسعه داده که با استفاده از هوش مصنوعی، میوه‌های رسیده را تشخیص داده و آنها را می‌چیند. این شرکت می‌گوید ربات‌های میوه‌چین می‌توانند - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر آبیک استان زنجان - خلاء کمبود کارگران را با هزینه کمتر پر کرده و مدیریت باغ را آسان‌تر می‌کنند.

ربات مورد بحث با - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر آبیک استان زنجان - استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی، درختان را پیدا - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر آبیک استان زنجان - کرده و با استفاده از الگوریتم‌های بینایی، میوه‌ها را از بین شاخ و برگ شناسایی می‌کند. زمانبندی در چیدن میوه‌ها بسیار مهم است و برای مثال اگر برخی میوه‌ها دو هفته دیرتر چیده شوند، حدوداً ۸۰ درصد از ارزش خود را از دست می‌دهند. ربات‌ها با دسته‌بندی اندازه و میزان رسیدگی، فقط میوه‌های کاملاً رسیده را چیده و این مشکل را از بین می‌برند.

ربات پس از انتخاب میوه، بهترین مسیر برای نزدیک شدن به آن را انتخاب کرده و با استفاده از بازوی مخصوص، آن را می‌چیند. ربات‌ها به لطف متصل شدن به یک مغز مرکزی که روی - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر آبیک استان زنجان - زمین - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر آبیک استان زنجان - قرار گرفته، از برخورد کردن با یکدیگر جلوگیری کرده و می‌توانند ۲۴ - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر آبیک استان زنجان - ساعته فعالیت کنند.

ربات‌ها با وجودی که انجام بسیاری از کارها را آسان‌تر می‌کنند، سبب بیکار شدن نیروی انسانی خواهند شد. Tevel Aerobotics می‌گوید ربات‌های این شرکت قرار نیست جای کارگران را بگیرند، بلکه مکمل آنها خواهند بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone