🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر رودبار استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر رودبار استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  3. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن لباسشویی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22594.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

اپل سیستم عامل watchOS 7 را به حالت کودکان مجهز می‌کند

بر اساس اطلاعات جدیدی که از کدهای iOS 14 بدست آمده، سیستم عامل watchOS 7 به حالت کودکان مجهز می‌شود که دارای حلقه‌های فعالیت متفاوتی نسبت به مدل استاندارد است. والدین در این سیستم عامل ...

بر اساس اطلاعات جدیدی که از کدهای iOS 14 بدست آمده، سیستم عامل watchOS 7 به حالت کودکان مجهز می‌شود که دارای حلقه‌های فعالیت متفاوتی نسبت به مدل استاندارد است. والدین - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر رودبار استان گیلان - در - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر رودبار استان گیلان - این سیستم عامل می‌توانند روی برخی قابلیت‌های اپل واچ کنترل داشته باشند.

اپل - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر رودبار استان گیلان - در سال جاری نسخه جدید سیستم عامل watchOS را عرضه می‌کند. این شرکت قصد دارد حالت کودکان را به watchOS 7 اضافه کند که برای ردیابی فعالیت کودکان کاربرد دارد و والدین می‌توانند فعالیت‌ها - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر رودبار استان گیلان - را کنترل و مدیریت کنند. کدهای iOS 14 خبر از این می‌دهند که کاربردهای متفاوتی برای حلقه‌های فعالیت و همچنین اهداف آن‌ها درنظر گرفته می‌شود.

حلقه‌های فعالیت برای افراد بالغ میزان کالری سوزانده شده (قرمز)، مدت زمان ورزش به دقیقه (سبز) و مدت زمان انجام حرکات ایستاده به ساعت (آبی) را به نمایش می‌گذارد. اپل واچ در حالت کودکان، روی میزان کالری سوزانده شده تمرکز نمی‌کند. - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر رودبار استان گیلان - در این حالت حلقه قرمز رنگ برای نمایش مدت زمان حرکت مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر رودبار استان گیلان

با توجه به این موضوع، اگر هدف در حالت استاندارد سوزاندن 500 کالری باشد، در حالت کودکان هدف 90 دقیقه ورزش است. - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر رودبار استان گیلان - با این کار کودکان روی فعالیت تمرکز می‌کنند و توجهی به میزان کالری که می‌سوزانند، ندارند.

اپل واچ پرفروش‌ترین ساعت هوشمند در جهان است و کودکان زیادی از آن استفاده می‌کنند. حال با اضافه شدن حالت کودک، این پیش‌بینی وجود دارد که فروش این محصول افزایش قابل توجهی داشته باشد چراکه به این شکل، اپل واچ کنترل‌های بیشتری به والدین نیز می‌دهد. برای مثال می‌توان برخی ویژگی‌های این ساعت هوشمند برای مدت زمان معینی غیرفعال کرد. انتظار می‌رود این قابلیت - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر رودبار استان گیلان - در سیستم - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر رودبار استان گیلان - عامل iOS 14 نیز حضور داشته باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone