🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر شازند استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر شازند استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
  2. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  3. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
  4. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
  5. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27849.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

دارندگان شاتل موبایل خودروی خود را ارزان‌تر پارک می‌کنند

شاتل موبایل از اعطای ۵۰ هزار تومان اعتبار اولیه در اپلیکیشن «الوپارک» به مشترکین سیم‌کارت‌های خود خبر داد. به گزارش روابط عمومی شاتل موبایل، این گروه در مسیر فعالیت خود با اپلیکیشن‌های متعددی از تامین ...

شاتل موبایل از اعطای ۵۰ هزار تومان اعتبار اولیه در اپلیکیشن «الوپارک» به مشترکین سیم‌کارت‌های خود خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شاتل موبایل، این گروه در مسیر فعالیت خود با اپلیکیشن‌های متعددی از تامین کنندگان - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر شازند استان مرکزی - خدمات کاربردی آنلاین و استارت آپ‌های نوآور همکاری کرده و این بار قصد همکاری با اپلیکیشن الوپارک را - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر شازند استان مرکزی - دارد. بر اساس این گزارش این امکان برای مشترکین سیم‌کارت‌های شاتل موبایل فراهم شده تا با استفاده از شماره‌ی شاتل موبایل خود بتوانند - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر شازند استان مرکزی - از ۵۰ هزار تومان اعتبار اولیه اپلیکیشن «الوپارک» بهره‌مند شوند و به آسانی ضمن جستجو و یافتن جای پارک مناسب در تمام شهرهای تحت پوشش این سامانه، نسبت به رزرو آن اقدام کنند.

اپلیکیشن الوپارک در حال حاضر در شهرهای تهران، - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر شازند استان مرکزی - تبریز و قم در حال سرویس‌دهی است و کلیه مشترکین قدیمی و جدید سیم‌کارت‌های شاتل موبایل می‌توانند با وارد کردن شماره شاتل‌موبایلی خود و ثبت‌نام در اپلیکیشن و یا نسخه وب - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر شازند استان مرکزی - الوپارک «۵۰ هزار تومان» اعتبار - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر شازند استان مرکزی - اولیه هدیه ویژه شاتل موبایلی‌ها را در حساب خود دریافت و در هر بار رزرو پارکینگ، ۵۰ درصد از میزان مبلغ رزرو پارک خودروی خود را از این اعتبار هدیه پرداخت کنند.

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر شازند استان مرکزی

گفتنی - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر شازند استان مرکزی - است از طریق سرویس الو پارک، امکان جستجوی پارکینگ بر اساس نام محله و خیابان، جستجو بر اساس نام پارکینگ، رزرو جای پارک، پرداخت آنلاین هزینه جای پارک، دریافت اطلاعات وجود جای پارک خالی در پارکینگ‌ها وجود دارد.

در این سیستم - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر شازند استان مرکزی - کاربران اعلام می‌کنند که از چه ساعت تا چه ساعتی می‌خواهند در پارکینگ بمانند و سپس بر اساس آن قیمت محاسبه و قیمت به آنها اعلام می‌شود و هزینه به شکل آنلاین پرداخت می‌شود. در نهایت کد رزروی به کاربر صادر می شود که هنگام ورود به پارکینگ به متصدی پارکینگ اعلام می کنند.

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر شازند استان مرکزی

بر اساس آمارهای اعلام شده در تهران ۴ برابر ظرفیت خود خودرو تردد دارد و همین باعث شده که جای پارک در تهران به یکی از دغدغه‌های شهروندان تبدیل شود؛ معضلی که کارشناسان حوزه، رفع آن را تنها در گرو افزایش تعداد پارکینگ‌ها و البته هوشمندسازی عرضه و تقاضای جای پارک می‌دانند.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص خدمات الوپارک، انتخاب شماره و خرید سیم‌کارت شاتل با پوشش سراسری3G و 4G و پیش‌شماره 0998 با کد یک، می‌توانند به وب‌سایت شاتل موبایل - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر شازند استان مرکزی - به نشانی اینترنتی این اپراتور در این - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر شازند استان مرکزی - لینک مراجعه نمایند و یا از طریق شماره 09981000000 به صورت ۲۴ساعته با کارشناسان پشتیبانی شاتل موبایل تماس بگیرند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر سامان نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
منطقه مسکن مهر شازند کار انجام میدید.
پاسخ: بله در مسکن مهر شهر شازند خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.
کاربر دغدو نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام تعمیرچی آیا کلاوه شازند تعمیرات داره
پاسخ: بله در کلاوه شهر شازند خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.
کاربر ساویس نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
روزتون بخیر آیا شما سمت حافظ شازند تعمیرات دارید؟
پاسخ: بله در حافظ شهر شازند خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone