🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و وظیفه کندانسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کندانسور (تقطیر کننده) در واقع مجموعه ای خارجی از لوله ها و صفحاتی از جنس مس و آلومینیوم می باشد.
  2. سوال: دلیل کارنکردن کولرگازی روی دورتند چیست؟
    پاسخ: در ساده ترین حالت ممکن است کلید رابط وضعیت مشکل داشته و معیوب یاشد که نیاز به تعمیر و با تعویض دارد.
  3. سوال: نقش و وظیفه کمپرسور در کولر گازی چه می باشد؟
    پاسخ: تبدیل گاز به مایع و گردش آن در کولرگازی که بر اساس نوع کمپرسور این عملکرد با کمی تفاوت انجام خواهد گرفت.
  4. سوال: کولرگازی را چه زمانی سرویس کنیم؟
    پاسخ: بله ؛قطعا حتی اگر هیچ مشکلی در دستگاه خود مشاهده نمی کنید متوجه این موضوع باشید که هر لحظه ممکن است بعد از استفاده طولانی مدت و کهنگی قطعات ، دستگاه به حدی برسد که خرج های سنگینی را به بار آورد.
  5. سوال: دلیل سرما و یا گرمای غیرقابل کنترل در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مشکل در سنسور تنظیم دما یا اورلود، فیوز حرارتی، خرابی قسمت های مرتبط با گاز مبرد و ... از جمله دلایل احتمالی این اتفاق است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44733.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

انتشار تصویری شماتیک از وان پلاس 5 با دوربین اصلی دوگانه

بار دیگر تصویری منتسب به موبایل وان پلاس 5 در فضای مجازی منتشر شده که احتمال بهره مندی این پرچمدار از دوربین اصلی دوگانه با چینش افقی لنزها را بیش از پیش تقویت می کند. ...

بار دیگر تصویری منتسب به موبایل وان پلاس 5 در فضای مجازی منتشر شده - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - که احتمال بهره مندی این پرچمدار از دوربین اصلی دوگانه با - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - چینش افقی - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - لنزها را بیش از پیش تقویت می کند. ضمن این که فلش دوگانه نیز در کنار ماژول دوربین اصلی به چشم می خورد.

نکته دیگری که از این طرح شماتیک دریافت می شود مشابهت دکمه های فیزیکی در دو طرف بدنه این موبایل با نسل های قبل موبایل های OnePlus است.

هنوز تاریخ قطعی رونمایی از وان پلاس ۵ مشخص نیست

به تازگی شنیده شده که کمپانی OnePlus پرچمدار تازه خود را در روز ۱۵ ژوئن (۲۵ خرداد) معرفی نخواهد کرد، گرچه برخی منابع در کمپانی تولید کننده این موبایل ها اذعان دارند که وان پلاس 5 قبل از پایان ماه جاری میلادی روانه بازار خواهد - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - شد.

تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

بر طبق شنیده های قبلی کمپانی چینی برای پرچمدار ارزان قیمت خود یک نمایشگر ۵.۵ اینچ با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل با - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - انحنای کم در کناره ها در نظر گرفته. ضمن این که می توان با اطمینان از حضور - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - چیپست اسنپدراگون ۸۳۵ در قلب این - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - موبایل سخن گفت. این سخت افزار را ۶ یا ۸ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - تکمیل خواهد کرد. ضمن این که شاید این بار شاهد بهره مندی وان پلاس 5 از استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار باشیم.

علاوه بر این، برخی منابع چینی مدعی شده اند که این محصول از لحاظ ابعاد و ضخامت از وان پلاس 3T کوچکتر بوده و برچسب قیمتی ۳۴۹ دلاری خواهد داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone