🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر ملایر استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر ملایر استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا هزینه تعمیرات مقدار تعیین شده ای دارد؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات بعد از بررسی اولیه توسط تکنسین برای شما اعلام خواهد شد و هیچ هزینه اضافی را در بر نخواهد داشت.
  2. سوال: چقدر بعد از ثبت سفارش تکنسین برای تعمیرات خواهند آمد؟
    پاسخ: تکنسین های ما در اسرع وقت کار شما را پیگیری و برای هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.
  3. سوال: دلیل قطعی و اتصالی در فیوز کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مصرف بیش از اندازه انرژی در هر دستگاهی می تواند سبب پریدن فیوز که در واقع به خاطر محافظت از دستگاه شما هست باشد و کولرگازی نیز از این قاعده مستثنی نیست.
  4. سوال: آیا هزینه تعمیرات را میتوان به صورت نقدی پرداخت کرد؟
    پاسخ: تمام تکنسین های ما معمولا دستگاه کارتخوان به همراه دارند علاوه بر این شما می توانید از درگاه های بانکی پرداخت هزینه را انجام دهید.
  5. سوال: وظیفه و عملکرد اکسپنشن (لوله مویی) در کولر گازی چیست؟
    پاسخ: لوله مویی با همکاری اواپراتور در تبخیر گاز مبرد عمل می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26276.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

همراه اول مصرف آزاد اینترنت زائران اربعین را در قالب بسته‌های رومینگ محاسبه می‌کند

همراه اول در راستای وعده وزیر ارتباطات مبنی بر بازگشت هزینه اینترنت زائرین اربعین، خبر می‌دهد که تمامی مصارف اینترنتی زائران اربعین در قالب «بسته های رومینگ» محاسبه خواهد شد. همراه اول در خبری که ...

همراه اول در راستای وعده وزیر ارتباطات مبنی بر بازگشت هزینه اینترنت زائرین اربعین، خبر می‌دهد که تمامی مصارف اینترنتی زائران اربعین در قالب «بسته های رومینگ» محاسبه خواهد شد.

همراه اول در خبری که برای رسانه‌ها ارسال کرده می‌گوید: «هم زمان با پایان مراسم اربعین حسینی (ع) و بدنبال استقبال بی سابقه مشترکین همراه اول از خدمات رومینگ ارائه شده توسط این اپراتور، مصارف آزاد اینترنت رومینگ زائران در قالب بسته های رومینگ ویژه این ایام محاسبه خواهد شد.»

این اطلاعیه با اشاره به پیشنهاد وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به اپراتور اول تلفن همراه، تاکید کرده است، - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر ملایر استان همدان - تمامی مصارف اینترنتی زائران در قالب بسته های رومینگ ویژه ایام اربعین باز محاسبه شده و مازاد پرداختی در صورت وجود به مشترکین بازگردانده خواهد شد.

همراه اول - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر ملایر استان همدان - در این اطلاعیه تصریح کرده است: «اساساً هزینه های رومینگ بر اساس نرخ اعلامی توسط اپراتورهای - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر ملایر استان همدان - کشور میزبان تعیین می شود و در ارائه خدمت رومینگ به زائرین اربعین حسینی (ع) نیز بنای این اپراتور، ارائه خدمات رومینگ به قیمت تمام - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر ملایر استان همدان - شده بوده و هزینه های مصرف تنها با لحاظ بهای لینک های بین المللی و هزینه - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر ملایر استان همدان - های ارزی پرداختی به اپراتورهای کشور میزبان محاسبه شده است.»

بنا بر این اطلاعیه ما به التفاوت نرخ مصرف آزاد اینترنت و بسته های رومینگ در قالب «بستانکاری» در قبوض مشترکان دائمی و اعمال «شارژ» در حساب مشترکان اعتباری، منظور خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone