🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر اردبیل استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر اردبیل استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و وظیفه کندانسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: در هنگام گرمایش یا سرمایش بسته به نوع استفاده گرمای گاز را جذب و یا دفع می کند و اختلال در عملکرد آن باعث تشکیل هوا با دما نا مناسب خواهد شد.
  2. سوال: نقش برد الکتریکی در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: بله؛ قطعا کوچکترین خرابی و مشکل در برد دستگاه قسمت های مختلف کولرگازی را مورد تاثیر قرار خواهد داد . بهتر است در صورت مشاهده هر گونه مشکل تعمیر این قطعه را به دست تکنسین های ماهر بسپارید.
  3. سوال: فیلتر های کولرگازی چه نقشی دارند؟
    پاسخ: فیلتر کولرگازی ذرات و گردغبار را به دام می اندازد و به تصفیه هوای محیط کمک شایانی می کند.
  4. سوال: چرا از داخل کولرگازی من آب نشت می کند؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی می تواند به دلیل خرابی پمپ درین، گرفتگی لوله فاضلاب، رطوبت بیش از حد محیط و .. باشد.
  5. سوال: چقدر طول می کشد تعمیرکار در محل حضور یابد؟
    پاسخ: تکنسین های ما در اسرع وقت کار شما را پیگیری و برای هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26278.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

لیگ بازی‌های دیجیتال سامسونگ برگزار می‌شود

شرکت سامسونگ به منظور تعامل بیشتر کاربران با محصولات جدید خود و خلق لحظات هیجان‌انگیز، لیگ بازی‌های دیجیتال را برگزار می‌کند. در این سری مسابقات شرکت‌کنندگان ضمن داشتن لحظاتی شاد و پرهیجان، برخی از قابلیت‌های ...

شرکت سامسونگ به منظور تعامل بیشتر کاربران - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر اردبیل استان اردبیل - با محصولات جدید خود و خلق لحظات هیجان‌انگیز، لیگ بازی‌های دیجیتال را برگزار می‌کند. در این سری مسابقات شرکت‌کنندگان ضمن داشتن لحظاتی - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر اردبیل استان اردبیل - شاد - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر اردبیل استان اردبیل - و پرهیجان، برخی از قابلیت‌های برتر محصولات جدید سامسونگ را نیز از نزدیک تجربه خواهند کرد.

اولین دوره لیگ‌ بازی‌های دیجیتال سامسونگ به زودی با حضور نفرات برگزیده در مرکز تجربه سامسونگ برگزار می‌شود. در این لیگ که دوره‌های آینده آن هم به زودی برگزار می‌شود، شرکت‌کنندگان، بازی‌های دیجیتالی - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر اردبیل استان اردبیل - جذابی همچون گرفتن پنالتی، نگه‌داشتن - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر اردبیل استان اردبیل - توپ با سر، اتومبیل‌رانی و فوتبال را انجام می‌دهند.

علاقه‌مندان برای حضور در این لیگ - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر اردبیل استان اردبیل - می‌توانند به دو شکل آنلاین و آفلاین فرصت شرکت در لیگ بازی‌های دیجیتال را پیدا کنند.

در شکل آنلاین علاقه‌مندان با مراجعه به صفحه اختصاصی لیگ بازی‌های دیجیتال در سایت سامسونگ ثبت‌نام خود را انجام می‌دهند. در این صفحه بازی هیجان‌انگیز گرفتن پنالتی طراحی شده و هر شخص با گرفتن یکی از ۱۰ پنالتی و ثبت اطلاعات، نام خود را وارد فهرست قرعه‌کشی لیگ بازی‌های دیجیتال سامسونگ می‌کند.

تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر اردبیل استان اردبیل

همچنین برای افرادی که به مرکز تجربه سامسونگ در مجتمع تجاری کورش مراجعه می‌کنند این فرصت فراهم شده تا با انجام یک بازی‌ ویژه شانس حضور در لیگ را داشته باشند. در این - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر اردبیل استان اردبیل - غرفه بازی دیجیتالی نگه - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر اردبیل استان اردبیل - داشتن توپ بالای سر که به کمک تلویزیون - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر اردبیل استان اردبیل - 82 اینچ QLED سامسونگ انجام می‌شود طراحی شده است. برای اینکه در این بازی برنده شوید و - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر اردبیل استان اردبیل - بتوانید نام خود را وارد قرعه‌کشی - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر اردبیل استان اردبیل - حضور در لیگ بازی‌های دیجیتال کنید، می‌بایست - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر اردبیل استان اردبیل - بیشتر از ۱۵ ثانیه توپ را بالای سر خود نگه دارید.

مراحل ثبت‌نام در این مسابقه‌ها از هفته پیش شروع شده و در نهایت ۲۴ نفر به عنوان شرکت‌کننده اولین دوره لیگ بازی‌های دیجیتال سامسونگ انتخاب می‌شوند. این افراد در مرکز تجربه سامسونگ با انجام دو بازی فوتبال و اتومبیل‌رانی مهارت‌های خود را برای کسب رتبه اول و بردن جوایز تعیین شده محک می‌زنند.

نفر اول این لیگ گوشی پرچمدار گلکسی S10 سامسونگ را دریافت می‌کند. همچنین به دو نفر از شرکت‌کننده‌ها به قید قرعه دو - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر اردبیل استان اردبیل - دستگاه ساندبار - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر اردبیل استان اردبیل - اهدا می‌شود.

لیگ بازی‌های دیجیتال سامسونگ با برگزاری دوره‌های دوم و سوم آن در آینده‌ای نزدیک پیگیری می‌شود.

با دنبال کردن هشتگ #بیابازی در شبکه اجتماعی اینستاگرام و مراجعه به حساب کاربری شرکت سامسونگ در این شبکه اجتماعی می‌توانید از آخرین رویداد‌ها و اخبار مربوط - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر اردبیل استان اردبیل - به لیگ بازی‌های دیجیتال سامسونگ باخبر شوید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone