🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی الجی در شهر جویبار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی الجی در شهر جویبار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا وجود مختلف ترموستات در دستگاه ها در عملکرد آنها نیز تاثیر گذار است؟
    پاسخ: ترموستات مکانیکی (مویین) شامل یک عدد سنسور ، لوله مویین و دیافراگم است که بر اساس انبساط مایع عمل می کند در صورتی که ترموستات الکترونیکی فقط با دریافت دما از سنسور فرمان قطع و وصل را اعمال می کند.
  2. سوال: آیا تعمیرات کولرگازی با اسپیلت متفاوت می باشد؟
    پاسخ: خیر ؛ در حالت کلی عملکرد مشابه و تعمیرات و قطعات مشابه نیز دارند .اما قطعا در نظر تکنسین ها تعمیرات تخصصی تر نیز وجود دارد که برای هر کدام نیاز به بررسی جداگانه وجود دارد.
  3. سوال: دلیل اختلال در کارکرد کنترل کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مشکل در برد کنترل ، خرابی کریستال مادون قرمز ، مشکل دریافت کننده سیگنال در خود کولر گازی دلایل کارنکردن کنترل است.
  4. سوال: نقش و وظیفه کندانسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کندانسور (تقطیر کننده) در واقع مجموعه ای خارجی از لوله ها و صفحاتی از جنس مس و آلومینیوم می باشد.
  5. سوال: نقش و وظیفه موتورفن در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: هر کدام از این موتور فن ها وظیفه به چرخش در آوردن و انتقال جریان هوا را دارند . این قطعات از حساسیت زیادی برخوردار هستند .درصورت مشاهده هر گونه احتمال خرابی در این قطعات لازم است فورا با تکنسین های متخصص تماس بگیرید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26292.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

باگ پچ نشده در سیستم های لینوکسی که حمله از طریق شبکه وای فای را ممکن می کند

کارشناسان حوزه امنیت سایبر از کشف آسیب پذیری تازه ای در درایور RTLWIFI خبر داده اند که برای پشتیبانی از چیپ های وای فای Realtek در سیستم های لینوکسی مورد استفاده قرار می گیرد. وجود آسیب پذیری ...

کارشناسان حوزه امنیت سایبر از کشف آسیب پذیری تازه ای در درایور RTLWIFI خبر داده اند که برای پشتیبانی از چیپ های وای فای Realtek در سیستم های لینوکسی مورد استفاده قرار می گیرد. وجود آسیب پذیری در درایور یک سیستم می تواند باعث کرش کردن آن شده یا حتی کنترل کامل کامپیوترهای لینوکسی را در اختیار هکرها قرار دهد.

این باگ - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر جویبار استان مازندران - ظاهرا مدت پنج سال است که در درایور مذکور وجود دارد و کارشناسان امنیتی آن را در گروه آسیب پذیری های «جدی» قرار داده اند و با وجود آنکه پچ مربوط به آن تهیه - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر جویبار استان مازندران - شده اما طول می کشد که در هسته لینوکس قرار داده شود.

طبق گزارشی که وبسایت آرس تکنیکا در این باره منتشر کرده است حتی در صورتی که این - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر جویبار استان مازندران - پچ در نسخه به روز شده هسته گنجانده شود طول می کشد تا در توزیع های مختلف لینوکس به دست کاربران برسد و این مساله زمانبر خواهد بود.

حمله ریموت

تعمیرات کولر گازی الجی در شهر جویبار استان مازندران

شاید جالب ترین نکته در این باره آن باشد که حمله از طریق این آسیب پذیری به صورت ریموت یا از راه دور امکان پذیر است و برای این منظور نیازی به هیچگونه ورودی از سوی کاربر نیست. به این ترتیب کلیه دستگاه های لینوکسی که این چیپ Realtek را داشته باشند به - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر جویبار استان مازندران - محض روشن شدن وای فای در - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر جویبار استان مازندران - معرض خطر قرار می گیرند.

در واقع زمانی که دستگاه آسیب پذیر در محدوده رادیویی یک دستگاه مخرب قرار بگیرد میتوان از این رخنه امنیتی سوء استفاده کرد. دستگاه مخرب با بهره - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر جویبار استان مازندران - گیری از قابلیتی - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر جویبار استان مازندران - به نام Notice of Absence که برای صرفه جویی در مصرف برق در داخل وای فای دایرکت طراحی شده از این باگ برای ترتیب دادن حمله استفاده می کند (وای فای دایرکت نوعی استاندارد است که امکان اتصال دو دستگاه به یکدیگر از طریق وای فای را فراهم - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر جویبار استان مازندران - می کند بی آنکه نیازی به اکسس پوینت داشته باشند) و باعث - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر جویبار استان مازندران - سرریز بافر در سیستم آسیب پذیر می شوند.

نکته پایانی اینکه امکان استفاده از این آسیب پذیری صرفا در زمان روشن بودن - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر جویبار استان مازندران - وای فای و در دستگاه های لینوکسی وجود دارد که از چیپ Realtek استفاده می کنند و امکان بهره گیری از این باگ لینوکس - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر جویبار استان مازندران - در صورت خاموش بودن وای فای وجود ندارد و اگر هم از چیپ دیگری در سیستم مورد نظر استفاده شده باشد خطری آن را تهدید نمی - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر جویبار استان مازندران - کند. البته گفته می شود سیستم های اندرویدی مبتنی بر این چیپ ها هم احتمالا در معرض آسیب قرار دارند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone