🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بکو در شهر سرپل ذهاب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بکو در شهر سرپل ذهاب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  2. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  3. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  5. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26261.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

رکوردشکنی دوباره هواوی؛ فروش ۲۰۰ میلیون گوشی در کمتر از ۱۰ ماه

هواوی علی رغم تحریم های آمریکا همچنان در بازارهای بین المللی و اروپا مشغول یکه تازی است. این کمپانی به لطف فروش فوق العاده در چین و حضور پررنگ در خارج کشور توانسته با عرضه ...

هواوی علی رغم تحریم - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - های آمریکا همچنان در بازارهای بین المللی و اروپا مشغول یکه تازی است. این کمپانی به لطف فروش فوق العاده در چین و حضور پررنگ در خارج کشور توانسته با عرضه ۲۰۰ میلیون گوشی رکوردی تازه از خود به جا - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - بگذارد.

هواوی ساعاتی قبل اعلام کرد که روز گذشته توانسته از - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - مرز عرضه ۲۰۰ میلیون گوشی در سال ۲۰۱۹ عبور کند و این - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - در حالی است که سال گذشته رسیدن به این - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - نقطه ۶۴ روز بیشتر طول کشیده بود. عملکرد موفق هواوی تا حد زیادی مدیون فروش گسترده در چین است چرا که در این کشور سرویس - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - های گوگل کاربرد چندانی ندارند. همچنین در سه ماه اول و دوم سال جاری هم هواوی از یک طرف ذخایر قطعاتی مناسبی در اختیار داشت و از طرف دیگر هنوز از سرویس - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - ها و اپ های گوگل محروم - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - نشده بود.

تعمیرات مایکروفر بکو در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

از آنجا که هنوز بیش از دو ماه - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - تا پایان سال ۲۰۱۹ باقی مانده انتظار می رود که هواوی به رکوردی خیره کننده در فروش موبایل دست پیدا کند. با توجه به اینکه میت ۳۰ یکی از محبوبترین سری پرچمدارها در دنیاست و با - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - قابلیت های جذابی معرفی شد، شاید کمپانی چینی در صورت عدم تحریم می توانست طی سال جاری قله ۳۰۰ میلیونی را هم فتح کند، حالا اما مجبور شده - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - سری پرچمدار خود را به صورت محدود در بازارهای خارج از چین از جمله هند عرضه کند.

چینی ها در ۲۰۱۷ فروش ۱۰۰ میلیون گوشی را جشن گرفتند اما طی چندین ماه آنچنان پیشرفت کردند که سامسونگ هم جایگاه خود به عنوان برترین بازیگر دنیای موبایل را در خطر می دید. حالا اما به لطف تحریم های آمریکا معلوم نیست هواوی سال آینده در رده بندی فروشندگان چه جایگاهی خواهد داشت.

 

تماشا کنید: نگاه نزدیک به هواوی واچ جی تی ۲

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone